Hoeveel kost dat tegenwoordig?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en evoluties. Heb 22 kaarten gekocht volgens mij.
Ik dacht dat jij een andere kloon had?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zeg je nou dat dud0r een kloon heeft?
Mickytjuh volgens sommigenquote:
Valt mee. Ik heb wel eens meer voor kaarten uitgegevenquote:Op zondag 1 maart 2026 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt maar wat ik heb verschilt van 50 cent tot 4 euro.
ow, peanuts..quote:Op zondag 1 maart 2026 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt maar wat ik heb verschilt van 50 cent tot 4 euro.
quote:Op zondag 1 maart 2026 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, zitnubij het Ankersmit monument in de Zwolse Wijk. 4178 stapjes. Het begint langzaam ergens op te lijken.
Bijna iedereen weet hier hoe Fles er IRL uitzietquote:
Ik heb nog nooit een pakje geopend maar heb wel een pakje gewonnen uit een ballen automaat dus open ik straks even.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ow, peanuts..
heb je wel de ton kostende kaart eruit gevist? dan kan je cashen
was even benieuwd wat de ai ervan zou makenquote:Op zondag 1 maart 2026 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna iedereen weet hier hoe Fles er IRL uitziet
Ik heb nog tot september. Daarna kan ik weer switchen. Zie dan wel hoe de markt ervoor staatquote:Op zondag 1 maart 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het zo lees lijkt het erop dat mijn keuze voor 3 jaar vast voor energie zich uit gaat betalen.
Is wel grappig inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die schijnt wel leuk te zijn.
Heb 'm nog niet geprobeerd
[..]
[..]
Rip portemonnee
ik heb 3 m³ meer verbruikt maar er waren ook meer graadagenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
September t/m februari elke maand hoger gasverbruik dan vorig jaar
Gelukkig lijkt maart dat te verbreken gezien de weersverwachting.
Heb je al goede pulls gehad?quote:
Geen idee hier. Ben overgestapt en geen zin om m'n mail terug te zoeken voor de vergelijkingquote:Op zondag 1 maart 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
September t/m februari elke maand hoger gasverbruik dan vorig jaar
Gelukkig lijkt maart dat te verbreken gezien de weersverwachting.
ik gebruik mindergas voor mn overzicht en de app meterstanden op mn telefoonquote:Op zondag 1 maart 2026 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al goede pulls gehad?
[..]
Geen idee hier. Ben overgestapt en geen zin om m'n mail terug te zoeken voor de vergelijking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |