High protein maaltijd en dan een bakje van 450 gram met maar 150 gram kipquote:Op zondag 1 maart 2026 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is hiervan:
https://musclemeat.nl/voe(...)/high-protein-meals/
Gekregen van de buurvrouw, was verkeerd bij haar bezorgd.
Met wat erbij?quote:Op zondag 1 maart 2026 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik denk dat ik toch voor het frietje ga
Ik weet niet waar Lucky keek.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n vage AI oplichtersite als waar Luctor van de week op keek?
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
128TB Externe SSD | Snelle gegevensoverdracht voor onderweg – Lunero Eindhoven https://share.google/va0w1kfDLPfncLup1 🤷♂️
Pizza.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Indiaas
Friet / patat
Pizza
Zeg het maar
En?quote:
een milkshake banaanquote:
He bahquote:
Ik kijk een gegeven paard niet in de bek.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
High protein maaltijd en dan een bakje van 450 gram met maar 150 gram kip
Nee begrijpelijk, van zo'n paard kun je ook nog Zweedse balletjes makenquote:Op zondag 1 maart 2026 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk een gegeven paard niet in de bek.
doenie!quote:
Vanille is gewoon de bestequote:
Kleur op nummer. Met allerlei beroemde gebouwen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke hoor TS
[..]
Wat kleur je?
[..]
Klinkt goed
quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic uitgeven als boek! Spannend tot de laatste seconden. Met plottwist. Het wordt een bestseller.
en leeft hij nog bij @Queller in den tuin?quote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef LTVDK het volgende:
Zie dat muis zomaar vroeger eens in een topic van mij heeft gepost
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn en hij was práchtigquote:Op zondag 1 maart 2026 17:40 schreef Nizno het volgende:
en leeft hij nog bij @:queller in den tuin?
ow ik zie nu de laatste post van je in het topic.... RIP
sundquote:Op zondag 1 maart 2026 17:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn en hij was práchtig
Denk dat het door die stomme rioolman kwamquote:Op zondag 1 maart 2026 17:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn en hij was práchtig
Nu heb je tenminste buren met genoeg oud ijzerquote:Op zondag 1 maart 2026 17:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, of door de hond van de buren![]()
![]()
![]()
De intentie was prachtig, de liefde groot, maar helaas...
Hilarisch! Het is ff wennen, maar ze zijn stúkken leuker dan de vorige buren! Het oud ijzer nemen we voor lief.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Nu heb je tenminste buren met genoeg oud ijzer
Sowieso.quote:
Misschien kunnen ze een garageboxje bij de de overburen hurenquote:Op zondag 1 maart 2026 17:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Hilarisch! Het is ff wennen, maar ze zijn stúkken leuker dan de vorige buren! Het oud ijzer nemen we voor lief.
Hij is vooral erg groot. Maar eng is ie niet echt.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een garageboxje bij de de overburen hurenZe hebben wel een enge hond trouwens
Dat zeg ikquote:Op zondag 1 maart 2026 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk een FOK!er. Een kutuser die geband is oid.
quote:
Ik ben gewoon niet zo'n heel erg groot fan van hondenquote:Op zondag 1 maart 2026 17:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Hij is vooral erg groot. Maar eng is ie niet echt.
Ik zou op het station wachten ipv op de treinquote:
Frietje met en een frikandel speciaal. Dan zit ik wel vol hoor.quote:
Ik heb daar schijnbaar nog wel een account, 7 jaar geleden een handvol posts geplaatst en kreeg gelijk dit:quote:Op zondag 1 maart 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
totaal niet gekeken op dat reddit topic trouwens. Of any reddit topic. Ooit.
quote:Note to readers: The account u/LTVDK has low karma and may be a throwaway or low activity account. You can still attempt to provide an answer, but know that you may not get a reply acknowledging a solve, or get a point for it.
Verhipquote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef LTVDK het volgende:
Zie dat muis zomaar vroeger eens in een topic van mij heeft gepost
[..]
Op sommige plekken mag je niet eens posten tot je minimal x karma hebt. Karma dat je niet kan opbouwen zonder te postenquote:Op zondag 1 maart 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar schijnbaar nog wel een account, 7 jaar geleden een handvol posts geplaatst en kreeg gelijk dit:
[..]
op het perron nog beter. Op het station staand word je zo raar aangestaardquote:Op zondag 1 maart 2026 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou op het station wachten ipv op de trein
Hihahootjes
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daar schijnbaar nog wel een account, 7 jaar geleden een handvol posts geplaatst en kreeg gelijk dit:
[..]
En niet eens een antwoord gekregen op mijn vraagquote:Op zondag 1 maart 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op sommige plekken mag je niet eens posten tot je minimal x karma hebt. Karma dat je niet kan opbouwen zonder te posten
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou op het station wachten ipv op de trein
Hihahootjes
Upvote gegeven voor zichtbaarheid.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En niet eens een antwoord gekregen op mijn vraag
Plausibel nizzie, plausibelquote:Op zondag 1 maart 2026 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
op het perron nog beter. Op het station staand word je zo raar aangestaard
quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde even melden dat ik vandaag mijn eerste soort van kop koffie heb gehad en dat ik hetvind.
Zonder er bij na te denken gewoon opgedronken wat er uit het apparaat kwam, ik dacht chocolademelk te hebben maar het was espreschoc.
Ik houd het de volgende keer wel bij thee
#theejunkie.
Overigens ben ik dus wel gek op chocolade met koffiesmaak, mokkaboontjes, mokkataart etc.
Ik ook niet. Alles wat boven mijn enkels uitkomt, vind ik iets om voor om te lopen. Maar goed; die lobbes van hiernaast kan ik niet goed ontlopen. Gelukkig kent ie me inmiddelsquote:Op zondag 1 maart 2026 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo'n heel erg groot fan van hondenZeker niet als ze naar me toe willen rennen
Dat zal wel helpen ja, bedanktquote:
ik heb wel een account, maar kom er zelden, vaak alleen via google voor oplossingen van een probleemquote:Op zondag 1 maart 2026 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
totaal niet gekeken op dat reddit topic trouwens. Of any reddit topic. Ooit.
Reddit is voor 2 soorten mensen.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja hoe denk je dat ik aan al die stapjes kom, omlopen voor enge hondenquote:Op zondag 1 maart 2026 18:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alles wat boven mijn enkels uitkomt, vind ik iets om voor om te lopen. Maar goed; die lobbes van hiernaast kan ik niet goed ontlopen. Gelukkig kent ie me inmiddels
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dat ik aan al die stapjes kom, omlopen voor enge honden
Ik moet geen volk aan de deur.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)roeit-maar-werkt-het
Iemand dit weleens zelf meegemaakt?Geloof niet dat daar veel mensen op zitten te wachten in NL
Ik vind dit een goede eerste post.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging ook even opzoek naar mijn eerste KSC post. Lees en huiver.
[..]
Nee, nog nooit gezien.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand dit weleens zelf meegemaakt?Geloof niet dat daar veel mensen op zitten te wachten in NL
Canvassen hang ik aan de muur, die hoef ik niet aan de deurquote:Op zondag 1 maart 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was mijn eerste ksc postquote:
Mijn moeder had dat wel gedaan als ze nog had geleefd maar mijn vader zou dat nooit doen.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
zelfs mijn ouders komen niet onaangekondigd langs.
Mijn vader belt wel, want hij moet of een taxibus bellen of aan mij vragen hoe laat de bus gaat en welke hij moet hebben.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
ze hebben een sleutel en komen ook gerust zelf binnen als ik aan het werk ben en ze wat komen brengen, maar er komt absoluut een bericht vooraf waarvoor ik toestemming geef voor ze binnen komen lopen.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader belt wel, want hij moet of een taxibus bellen of aan mij vragen hoe laat de bus gaat en welke hij moet hebben.
Ik zou het ook niet leuk vinden wanneer hij plotseling aan de deur zou staan.
Die van mij welquote:Op zondag 1 maart 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
"Ik sta op de markt. Je hebt de sleutel toch? Doen jullie mijn bed even en zet een kop thee!"quote:Op zondag 1 maart 2026 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wel
Maar vorige week zaterdag zouden ze even langskomen omdat ik nog hulp nodig heb met het opmaken van het bed na het verschonen, en dan laten ze niet weten hoe laat of dat ze onderweg zijn, en dan sta ik dus op de markt. En dan bellen ze 'waar ben je, we zouden toch komen?' ZEG DAN HOE LAAT. Nee, dan moet ik hen laten weten dat ik even de deur uit ben
Nou ja, lief dat ze helpen natuurlijk, maar ik zit soms naar m'n telefoon te kijken van wtf.
Ja ze waren ook al bijna klaar toen ik thuis was, ik woon toch om de hoek, was sowieso met vijf minuten terug geweest. M'n moeder was ook de kleren in m'n kast opnieuw aan het opvouwen enzo.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik sta op de markt. Je hebt de sleutel toch? Doen jullie mijn bed even en zet een kop thee!"
nouja dat risico is er idd ook nog.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij wel
Maar vorige week zaterdag zouden ze even langskomen omdat ik nog hulp nodig heb met het opmaken van het bed na het verschonen, en dan laten ze niet weten hoe laat of dat ze onderweg zijn, en dan sta ik dus op de markt. En dan bellen ze 'waar ben je, we zouden toch komen?' ZEG DAN HOE LAAT. Nee, dan moet ik hen laten weten dat ik even de deur uit ben
Nou ja, lief dat ze helpen natuurlijk, maar ik zit soms naar m'n telefoon te kijken van wtf.
dat komt hier dus gelukkig niet voor.quote:Op zondag 1 maart 2026 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar terug kwam m'n zus iets bij me ophalen op zondag, ze had niet gezegd hoe laat. Ik was een wandelingetje gaan maken. Ik plof neer in een park, belt ze me op. 'Waar ben je, ik kwam toch wat ophalen?' Ja dacht je dat ik de hele middag ging zitten wachten? Zij komt bij mij langs en ik moet haar dan vragen wanneer. Ik snap dat niet
Morgen weer lekker werkenquote:Op zondag 1 maart 2026 18:24 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit. @:wereldgozer
quote:
quote:
ja en hysterischquote:Op zondag 1 maart 2026 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
We hadden volgens mij ook ooit nog blauw en paars
halverwege op deze paginaquote:Op zondag 1 maart 2026 18:37 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
We hadden volgens mij ook ooit nog blauw en paars
| 1 | [img]http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/knokploeg.gif[/img] |
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
halverwege op deze pagina
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=6
ze doen het alleen niet als ik ze tussen img tagjes pleur
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/knokploeg.gif
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
t viel me al eerder op vanaf die site. hoe ik de plaatjes ook los haal, hij pakt hem nietquote:
Heel apartquote:Op zondag 1 maart 2026 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
t viel me al eerder op vanaf die site. hoe ik de plaatjes ook los haal, hij pakt hem niet
dat vinden wij niet raar, dat vinden wij heel bijzonderquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn er nu hier mensen die al voor juli 2015 in dit topic posten? En zo nee, maakt dit mij nu retro?
quote:
Vissen ze daar ook op palingbeestjes?quote:Op zondag 1 maart 2026 18:42 schreef bitterbal het volgende:
vogeltjes zijn flink aan het fluiten vannacht
Is ze nog wel gekomen dan?quote:Op zondag 1 maart 2026 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar terug kwam m'n zus iets bij me ophalen op zondag, ze had niet gezegd hoe laat. Ik was een wandelingetje gaan maken. Ik plof neer in een park, belt ze me op. 'Waar ben je, ik kwam toch wat ophalen?' Ja dacht je dat ik de hele middag ging zitten wachten? Zij komt bij mij langs en ik moet haar dan vragen wanneer. Ik snap dat niet
quote:
Had je Nano Banana moeten laten doen; die kan het een stuk beter.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs stiekem een ChatGPT sausje overheen gegooid om hem net wat beter te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |