quote:Op zondag 1 maart 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
Komt een product online voorbij.
Stapel reviews erbij. Staat een review bij van 23 juni 2026.
Weet je ook gelijk weer hoe eerlijk ze zijn
AI duimzuigerij galorequote:Op zondag 1 maart 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het nog steeds verre van geweldig weer eigenlijk. Waait me veel te hard.quote:
Net zo'n vage AI oplichtersite als waar Luctor van de week op keek?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
Voelde ik wel op de weg. Al viel het me meer mee dan ik dacht.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds verre van geweldig weer eigenlijk. Waait me veel te hard.
quote:Op zondag 1 maart 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
ALLESquote:Op zondag 1 maart 2026 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Indiaas
Friet / patat
Pizza
Zeg het maar
Jaquote:Op zondag 1 maart 2026 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Indiaas
Friet / patat
Pizza
Zeg het maar
Indiaas vind ik het vooral vaak een probleem dat het veel te duur is in vergelijking met anders bestelvoer, en vaak maar beperkte portiesquote:Op zondag 1 maart 2026 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog nooit Indiaas besteld, Ben bang dat ik het te pittig ga vinden![]()
Je zult morgen maar vrij zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
vijf uur alweer. Het weekend is weer voorbij. Nu is het gewoon avond.
Zak kipnuggets in de pan gegooid dus?quote:Op zondag 1 maart 2026 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
een high proteine maaltijd in de pan.
Ik heb hier voor 20 euro een Indiase variant van de rijsttafel. Kan het anders niet omschrijven. Kan je zo 2 tot 3 dagen van etenquote:Op zondag 1 maart 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Indiaas vind ik het vooral vaak een probleem dat het veel te duur is in vergelijking met anders bestelvoer, en vaak maar beperkte porties
Oh dat valt wel mee dan, de keren dat ik er vroeger nog wel eens bestelde met werk was het altijd een zuunige curry waar je ook nog apart moest dokken voor een naanbroodje.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hier voor 20 euro een Indiase variant van de rijsttafel. Kan het anders niet omschrijven. Kan je zo 2 tot 3 dagen van eten
Als ik van alles los bestel dan is het ook duur.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee dan, de keren dat ik er vroeger nog wel eens bestelde met werk was het altijd een zuunige curry waar je ook nog apart moest dokken voor een naanbroodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |