Ik zou er ook van in de war raken hoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dat is een lijstje zonder vraagtekens. De ander was een lijstje met, alleen bij die ene stond geen vraagteken. Tsjaa..
picsquote:Op maandag 1 juni 2015 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze goeie tetten heeft en ik dat wel kan zeggen; want heb ze al vast gehad![]()
![]()
Had beide handen nodig voor 1 tet. Maar ze waren zacht en heel erg squezablequote:Op maandag 1 juni 2015 14:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar zoekt een foto van de handen van Priem.
Paste ze?
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had beide handen nodig voor 1 tet. Maar ze waren zacht en heel erg squezable![]()
En idd foto's van unf en dan gaat niet alleen alle mannen haar dm/pm-en; maar worden alle vrouwen spontaan lesbisch
Dankje voor deze verhelderende informatie.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had beide handen nodig voor 1 tet. Maar ze waren zacht en heel erg squezable![]()
En idd foto's van unf en dan gaat niet alleen alle mannen haar dm/pm-en; maar worden alle vrouwen spontaan lesbisch
ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja zie je welquote:Op maandag 1 juni 2015 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou er ook van in de war raken hoor.
Hehe goed; die is af namelijkquote:Op maandag 1 juni 2015 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zoooo kan ie wel weer he![]()
Om het maar op een ander onderwerp te gooien, hoe staat het met je tattoo Priem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door PriemGirl op 01-06-2015 14:14:12 ]No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jij doet het gewoon expresquote:Op maandag 1 juni 2015 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zegt niks. Ess is makkelijk in de war te brengen
I knew it!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe goed; die is af namelijkHoly crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verryy nice.
Verryy painful ook vast wel of niet?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Hehe thxquote:Op maandag 1 juni 2015 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Holy crap![]()
verryy nice.
Verryy painful ook vast wel of niet?
Hehe kan ik me wat bij voorstellen. Maar echt een supergaaf ontwerp.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe thxWaren 3 sessies. 2 van 3u en laatste sessie van 2u.. Vooral laatste kwartier was telkens ruk
Dan kun je de pijn gewoon echt niet meer wegdenken
Maar ahjaaa... wie mooi wil zijn
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe goed; die is af namelijkwhoaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
flinke blauwe plekken
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Geen idee nog... Heb heel bewust jaren gewacht tot ik het goeie design in mijn hoofd had en precies wist hoe en wat voor ik deze liet zitten (vandaar dat het ook geen klein tattootje isquote:Op maandag 1 juni 2015 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe kan ik me wat bij voorstellen. Maar echt een supergaaf ontwerp.
Hou je het bij deze of ben je hooked?
Lol nee... inkt die niet helemaal goed weg gepoetst wasquote:
Groot gelijk!quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee nog... Heb heel bewust jaren gewacht tot ik het goeie design in mijn hoofd had en precies wist hoe en wat voor ik deze liet zitten (vandaar dat het ook geen klein tattootje is)
Áls ik meer wil; zal het eerder in dezelfde stijl zijn en doortrekken naar mijn arm; maar ik voel daar momenteel erg weinig voor.. Dit vind ik mooi zo.. En precies wat ik altijd gewild hebHoef niet helemaal vol te staan; maar beetje kleur is tof haha
Ha, dan zat ik er niet eens ver naast.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol nee... inkt die niet helemaal goed weg gepoetst was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Krijg er opvallend veel positief commentaar op. Ook van mensen die heel vaak hun zin beginnen met 'ik hou normaal niet zo van tattoos; maar die van jou............'quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Dit is onderkant/zijkant:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was toch ook bezig met iets van design ofzo; niet?quote:
huh, krijgt unf ook een tattoo?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was toch ook bezig met iets van design ofzo; niet?
Heeft ze het jarengeleden nog over gehad en die andere scquote:
Ja hij is ook heel anders als wat mensen doorgaans associeren met een tattoo.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg er opvallend veel positief commentaar op. Ook van mensen die heel vaak hun zin beginnen met 'ik hou normaal niet zo van tattoos; maar die van jou............'
En dat vind ik wel een groot compliment eigenlijk
Klopt, maar ik ben een beetje zoals jij, moet ik zeker weten wat ik wil en dan het liefst eentje.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was toch ook bezig met iets van design ofzo; niet?
zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel anders als wat mensen doorgaans associeren met een tattoo.
[..]
Klopt, maar ik ben een beetje zoals jij, moet ik zeker weten wat ik wil en dan het liefst eentje.en daar doe ik al wat jaartjes over.
En Intro houdt niet zo van tattoo's en hoe gek ook, ik hecht daar wel waarde aan.
Vaak als je zoiets zegt krijg je direct de reacties: Het is toch jouw lichaam en dat moet je toch zelf weten!quote:
nja, in een relatie lijkt me het best normaal dat je zoiets overlegtquote:Op maandag 1 juni 2015 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vaak als je zoiets zegt krijg je direct de reacties: Het is toch jouw lichaam en dat moet je toch zelf weten!
Dat is ook zo, maar als ik nog niet zoiets heb van MOET.TATTOO.NU.. wil ik daar best rekening mee houden.
Dusja
Ex-fokker kan ik inmiddels wel zeggenquote:
Ik ken het gevoel welquote:Op maandag 1 juni 2015 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel anders als wat mensen doorgaans associeren met een tattoo.
[..]
Klopt, maar ik ben een beetje zoals jij, moet ik zeker weten wat ik wil en dan het liefst eentje.en daar doe ik al wat jaartjes over.
En Intro houdt niet zo van tattoo's en hoe gek ook, ik hecht daar wel waarde aan.
En dat jaquote:
Ja truequote:Op maandag 1 juni 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, in een relatie lijkt me het best normaal dat je zoiets overlegt
als hij een tattoo zou willen, zou je toch ook liever hebben dat hij ook jouw mening zo vragen?
Hehehe en dan ga je voor FULL COLOR ALLESquote:Op maandag 1 juni 2015 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel welIk heb het jarenlang ook niet gedaan omdat cif tattoo's wel leuk vindt; maar eigenlijk niet van kleur houdt... enzo.. whehehehehehe
Maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen; en zelf weten hoe/wat/waar/etc etc... als je daar niet 100% van bent; dan is het het wachten wel waard
Achteraf vindt cif het nu ook super mooi overigens; dus het is niet zo dat hij mijn rug niet meer wil bekijken nu ik het toch heb door gezet![]()
Daar was niks over geantwoord in de vragenlijstenquote:
En anders doet maar geen doggystyle of het licht uitquote:Op maandag 1 juni 2015 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel welIk heb het jarenlang ook niet gedaan omdat cif tattoo's wel leuk vindt; maar eigenlijk niet van kleur houdt... enzo.. whehehehehehe
Maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen; en zelf weten hoe/wat/waar/etc etc... als je daar niet 100% van bent; dan is het het wachten wel waard
Achteraf vindt cif het nu ook super mooi overigens; dus het is niet zo dat hij mijn rug niet meer wil bekijken nu ik het toch heb door gezet![]()
huh, praten jullie met elkaar op het werk?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Een gewone dag bij ons op de afdeling: praten over het opvouwen van hoeslakens, het kopen van sokken en de nare gewoontes van wederhelften
Handdoek over mijn rug leggen kan ookquote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En anders doet maar geen doggystyle of het licht uit
Lol iddquote:Op maandag 1 juni 2015 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe en dan ga je voor FULL COLOR ALLES
Wat vinden je ouders er eigenlijk van?
Waarmee dacht je dan dat ik samenwoonde? Mn katten?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was niks over geantwoord in de vragenlijsten.
Non-existent dus.
Jouw oudersquote:Op maandag 1 juni 2015 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handdoek over mijn rug leggen kan ook![]()
![]()
[..]
Lol idd
Mijn pa heeft hem alleen nog maar op foto gezien; maar reageert er niet zo op. Mijn ma heeft hem wel al gezien en haar reactie was: Eum... goh.. hij is wel groot he.. maar nu stop je er wel mee he? Want ik vind dat niet zo mooi zo als je hele rug vol komt te staan; of nog erger: je armen ofzo.... dat doe je toch niet he?
M.a.w: Ze vinden het niet zo lol....Maar pech.. mijn lichaam; mijn leven
Dat is niks vergelijken met de gesprekken hier soms.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Een gewone dag bij ons op de afdeling: praten over het opvouwen van hoeslakens, het kopen van sokken en de nare gewoontes van wederhelften
die zag ik wel op de fotoquote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarmee dacht je dan dat ik samenwoonde? Mn katten?
Gelukkig welquote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, praten jullie met elkaar op het werk?
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is niks vergelijken met de gesprekken hier soms.
Ik zit hier soms serieus met mn handen over mn oren terwijl ik heel hard LALALA I CAN'T HEAR YOU roep
er ging een alarmpje afquote:Op maandag 1 juni 2015 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze goeie tetten heeft en ik dat wel kan zeggen; want heb ze al vast gehad![]()
![]()
Kopen danquote:Op maandag 1 juni 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die eerste heb ik blijkbaar geen toegang toe
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
maar ik ben al bankroet door het pak en de helm
Verkeerde volgorde van aanschaf?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
Aan een motor zonder pak heb je ook niks.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde van aanschaf?
Of had je al een andere motor?
Hoezo? Zo op de standaard in de schuur kun je er goed op gaan zitten toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan een motor zonder pak heb je ook niks.
Dit is de veiligste optie. Kom je in een vlaag van verstandsverbijstering niet in de verleiding zonder pak op je nieuwe motor te gaan zitten.
Midlifecrisis?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
neu, morgen kan ik mijn pak testenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde van aanschaf?
Of had je al een andere motor?
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan een motor zonder pak heb je ook niks.
Dit is de veiligste optie. Kom je in een vlaag van verstandsverbijstering niet in de verleiding zonder pak op je nieuwe motor te gaan zitten.
quote:
doe eens een gokquote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
31,8 natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dan moeten we ze allemaal eerst bijelkaar optellen...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
best hoog denk ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Laten we het doen!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan moeten we ze allemaal eerst bijelkaar optellen...
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laten we het doen!
Unf: 25
AI: 37
ess: 25quote:
Dit vind ik zeer geloofwaardigquote:
Serie van vroegahh. Een tiener die werkte als arts in een ziekenhuisquote:
42quote:Op maandag 1 juni 2015 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
nerdtest: mijn leeftijd is het antwoord op het unversum, leven en alles
had je vorige week maandag een handdoek bij je?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
Noes, heb ik net officieel mijn nerdheid bevestigd?
Ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
Toen ben ik de deur niet uit geweest volgens mijquote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je vorige week maandag een handdoek bij je?
Nee, dat heb je al een hele tijd geleden al gedaanquote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
Oh.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je al een hele tijd geleden al gedaan
Dan maar hopen dat Nijntje weer hier gaat posten, Dan gaat het weer iets omlaagquote:
Ja, we moeten immers wel bij die 31,8 uitkomenquote:
WOK staat al boven je?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, haal mij eens van die hatelijke positie af bovenaan.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:17 schreef essnhills het volgende:
quote:
Noes, wat nuquote:
Wat is dat? Ik was naiefquote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als je mijn echt leeftijd meeneemt in de berekening?
Ow, doe die 48 van mij er dan eens bij?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, we moeten immers wel bij die 31,8 uitkomen
Oh ok.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
accepteren dat je cool bentnerds zijn in immers
of Tailfoxquote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Nijntje weer hier gaat posten, Dan gaat het weer iets omlaag
Misschien moet je tijger een zonnebril opzetten...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ik ga een ijsje eten om mijn coolness verder te bevestigen
32, want net als ik uit een puik jaarquote:
Ik zit mobiel, jankwijf!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
En nu is het klaar want niemand neemt mijn lijstje over en ik blijf niet scrollen
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Conclusie: ik ben hier nog redelijk jong
En met fiets en GF erbij?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met de echte leeftijd van BP en WOK en Koen en Molo zitten we op 33,67
Dan knip en plak je maar ff, oud vel!quote:
Ik kan niet fotoshoppenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien moet je tijger een zonnebril opzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is 67quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Waar is Fietsie? Dan gaat het nog wat omhoog toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ben je sowiesoquote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godver! Altijd weer die buitenlanders!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan knip en plak je maar ff oud vel!
Ik voel me hier in ZuidOost anders helemaal niet buitenlandsquote:
ZuidOost Azie?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik voel me hier in ZuidOost anders helemaal niet buitenlands
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef Molo het volgende:
Ah mijn afspraak date is er eindelijk, so longggg
Je vergeet WOK: 42quote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Ess: 25
BP: 32
G61: 32
+ Etcetera 30
Koen 48
Molo: 32
Fiets 39
GF ontbreekt nogquote:Op maandag 1 juni 2015 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Ess: 25
BP: 32
G61: 32
+ Etcetera 30
Koen 48
Molo: 32
Fiets 39
Tjekquote:
wanneer gaan we daten?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jaquote:
Weet je zeker dat je dat wil met een bijlmerchick?quote:
True. Verkansiequote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar daar zou je wel weer als buitenlander uitzien
kijk maar uit, je bent nog niet bekend met de reputatie van wokquote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
[..]
Weet je zeker dat je dat wil met een bijlmerchick?
52.127quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
[..]
o jaquote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, je bent nog niet bekend met de reputatie van wok
Kijk jij maar uitquote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]amsterdam
![]()
wij gaan niet daten
hey wijffie, wanneer gaan we ff een bakkie pleur doen?
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit, je bent nog niet bekend met de reputatie van wok
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit...
Elke FOK!ster die WOK meet is binnen no-time bezwangerd...
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Unfudinges. ALs je een kinderwens hebt met je huidige partner is een meet met Wok een must do
*defies odds*quote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit...
Elke FOK!ster die WOK meet is binnen no-time bezwangerd...
tja, waar je geboren wordt kun je ook niks aan doenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Als je mijn vragenlijst bestudeerd had wist je dat het groene thee moest zijn
Ik ben geboren in Amsterdam, maar gelukkig woon ik niet in de Bijlmer. Ik werk er alleen
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, waar je geboren wordt kun je ook niks aan doen
quote:
Ja, Wok bezwangerd met zijn ogen niet met zijn ballenquote:
ik nog een klein uurtje denk ikquote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik mag ook bijnaaa.
Straks nog naar school tot 22u
Dit stelt me dan weer teleur..quote:
Het gesprek wordt steeds vreemderquote:Op maandag 1 juni 2015 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Wok bezwangerd met zijn ogen niet met zijn ballen
Het zit zo. Hier zijn een paar users zwanger geraakt van hun eigen partner, Kort na een meet met WOK.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit stelt me dan weer teleur..
[..]
Het gesprek wordt steeds vreemder
quadruple Cat is sterker dan het WOK-effectquote:
Dat is de officiele lezing...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zit zo. Hier zijn een paar users zwanger geraakt van hun eigen partner, Kort na een meet met WOK.
Ah op die manier!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zit zo. Hier zijn een paar users zwanger geraakt van hun eigen partner, Kort na een meet met WOK.
Wok gemeet, paar maanden daarna doorgelicht door de gyn, no babyquote:Op maandag 1 juni 2015 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
quadruple Cat is sterker dan het WOK-effect?
hier gebeuren wel vaker vreemde dingen.quote:
jawelquote:Op maandag 1 juni 2015 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar Gianni, zit jij niet meer in KLBSC?
jawel, maar niet veelquote:
utopiaquote:
Kijk je t ook of?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
utopia
er kwamen hier laatst een paar mensen uit de uto sc, toen heb ook een kijkje bij hun genomen
Wait wut. Kijken er mensen naar Utopiaquote:
Ik hoop dat het niet besmettelijk isquote:Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
utopia
er kwamen hier laatst een paar mensen uit de uto sc, toen heb ook een kijkje bij hun genomen
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de uto sc gaat het ook niet over utopia, tot grote ergernis van sommigen
het idee klonk leuk:quote:Op maandag 1 juni 2015 16:03 schreef Toekito het volgende:
Utopia heb ik welgeteld 5 min kijken volgehouden.
Het werd wel ineens druk hier na zon rel.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt, hele rellen. best vermakelijk
ja en die ene ruknicht mocht thuis al zn tools halen enzo....dat was ZAPPPPP voor mij.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het idee klonk leuk:
vanuit het niets een nieuwe samenleving opbouwen.
daarna zag ik dat ze die samenleving konden opbouwen door online bij de hornbach te bestellen
broekiequote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Leeftijden: IK BEN NOG 29 JAJA DAT TELT!!! NOG HEEL LANG GEEN 30 ENZO![]()
![]()
![]()
![]()
Caps stuck?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja want dat moest zeker weten in capsquote:
Doet geen zeer hoor.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
gewoon een foto posten, dan schat niemand je 30quote:Op maandag 1 juni 2015 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe anders moet ik even duidelijk maken dat ik ECHT nog geen 30 ben![]()
Ik had afgelopen weekend sjans met een 25-jarigequote:Op maandag 1 juni 2015 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een foto posten, dan schat niemand je 30
mannen zijn dan ook slecht in leeftijden schatten .quote:Op maandag 1 juni 2015 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend sjans met een 25-jarigeDat vond ik dan wel weer schattig
Doorgaans begint dat grijs pas ergens na 35 hoor... Uitzonderingen daargelaten...quote:Op maandag 1 juni 2015 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zijn dan ook slecht in leeftijden schatten .
alles tussen 15 en 35 is een grijs gebied
Dat leeftijdssverschil is toch gewoon acceptabel?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend sjans met een 25-jarigeDat vond ik dan wel weer schattig
tegenwoordig zijn er ook al vrouwen die hun haar grijs vervenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Doorgaans begint dat grijs pas ergens na 35 hoor... Uitzonderingen daargelaten...
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn er ook al vrouwen die hun haar grijs verven
Hopelijk wel ja. Ik zal het je laten weten dan als het pijn doet.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Dat bereik jij eerder dan ik.
Mijn oma werd met 20 al grijs.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Doorgaans begint dat grijs pas ergens na 35 hoor... Uitzonderingen daargelaten...
Ik kan ook gf vragen.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Ik zal het je laten weten dan als het pijn doet.
Dat wel; maar hij schatte me ook zijn leeftijd; vandaar dat ik het schattig vondquote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat leeftijdssverschil is toch gewoon acceptabel?
En toen liet je hem je trouwring zien??quote:Op maandag 1 juni 2015 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wel; maar hij schatte me ook zijn leeftijd; vandaar dat ik het schattig vond
En vind je dat een compliment of vind je dat jammer?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wel; maar hij schatte me ook zijn leeftijd; vandaar dat ik het schattig vond
Mijn moeder kijkt hetquote:
Ja, datquote:Op maandag 1 juni 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het idee klonk leuk:
vanuit het niets een nieuwe samenleving opbouwen.
daarna zag ik dat ze die samenleving konden opbouwen door online bij de hornbach te bestellen
Ik snap mezelf niet eens, laat staan anderenquote:
Vond ik wel een complimentquote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En vind je dat een compliment of vind je dat jammer?
Behalve als je net bier probeert te halen in de supermarkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vond ik wel een complimentDenk dat het uberhaupt fijner is om jonger geschat te worden
Een van de begeleidsters hier had een keer staartjes in en kocht drank bij de Appie. Moest ze zich legitimeren. Ze was op dat moment de 35 al gepasseerdquote:Op maandag 1 juni 2015 16:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve als je net bier probeert te halen in de supermarkt.
Dan kan ik me dus voorstellen dat je er niet zo blij mee bent. Ik heb het tot mijn 30ste ook gehad. Niet zo groot, jong eruit zien.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van de begeleidsters hier had een keer staartjes in en kocht drank bij de Appie. Moest ze zich legitimeren. Ze was op dat moment de 35 al gepasseerd![]()
![]()
Nog een nieuwequote:
Tetten en koffie is een onweerstaanbare combinatie.quote:
Dat kloptquote:Op maandag 1 juni 2015 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tetten en koffie is een onweerstaanbare combinatie.
Maar zie er nog steeds uit als een godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nou ze is niet nieuw hoor. TOch al meer dan 185 posts hierquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Maar zie er nog steeds uit als een god
Ik zal nooit zoals boedha zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Zoveel toch nog?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ze is niet nieuw hoor. TOch al meer dan 185 posts hier
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=242690
Maar je laatste post dateert al wel uit 2011. Dus je bent behoorlijk lang niet hier geweest..quote:Op maandag 1 juni 2015 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoveel toch nog?Meer dan ik dacht.
dat is 4 jaar geledenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ze is niet nieuw hoor. TOch al meer dan 185 posts hier
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=242690
Tsja. Levens.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je laatste post dateert al wel uit 2011. Dus je bent behoorlijk lang niet hier geweest..
Levens, zo zit je nog lekker te KSC'en in 2011, en dan ineens is het halverwege 2015quote:
En toch kon ik me herinneren dat ze hier heeft gepostquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 17:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En toch kon ik me herinneren dat ze hier heeft gepost![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dit kan!quote:Op maandag 1 juni 2015 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Levens, zo zit je nog lekker te KSC'en in 2011, en dan ineens is het halverwege 2015
Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rainquote:Op maandag 1 juni 2015 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Levens, zo zit je nog lekker te KSC'en in 2011, en dan ineens is het halverwege 2015
Cat, ik heb je kattenexpertise nodigquote:
Acherrum! En lastig!quote:Op maandag 1 juni 2015 17:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cat, ik heb je kattenexpertise nodig![]()
Hoe te handelen als nieuwe kat het huis domineert en oude kat zo bang is dat hij enkel thuiskomt voor even eten ( en zodra hij andere kat ziet met een noodgang het huis verlaat-->nieuwe kat gaat hem achterna/daagt uit te vluchten)
Ik ben nog lang geen 30quote:Op maandag 1 juni 2015 16:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan kan ik me dus voorstellen dat je er niet zo blij mee bent. Ik heb het tot mijn 30ste ook gehad. Niet zo groot, jong eruit zien.
Toen begon ik grijs te worden, en was het ineens U....
Dank! Ja, beiden gecastreerd. Ik had niet verwacht dat de oude ( ze zijn beiden even oud btw) zo'n schijtertje zou zijnquote:Op maandag 1 juni 2015 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum! En lastig!
Ik heb het zelf nooit zo aan de hand gehadHet waren toch die van jou die vorige week slaande ruzie hadden he?
Alles al gecastreerd? Want anders is dat stap 1.
Normaal zou ik zeggen dat je ze samen moet laten eten (ieder eigen bak) en ze zo laten ontdekken dat samenzijn ook prettige effecten kan hebben. Maar dat is bij jou vast geen optie.
Ik zou in ieder geval investeren in Feliway, worden beide poezen blijer van.
En verder de oude kat zich weer bij jou thuis laten voelen, desnoods de nieuwe een poosje in een ander deel van het huis zetten en de oude kat in de woonkamer laten en veul kroelen.
En daarna stukje bij beetje introduceren (eerst geuren, dan deur op een kier, dan samen etc., waarbij je de nieuwe dan afleidt met een speeltje zodat die niet gelijk sloopkogel gaat.
Geen garantie voor de resultaten, ik ben geen kattenfluisteraar.
Nooit leuk als poezzies geen vriendjes zijn
Is het dominantie of speelsheid? Misschien moet je de nieuwe gewoon flink gaan uitputten.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank! Ja, beiden gecastreerd. Ik had niet verwacht dat de oude ( ze zijn beiden even oud btw) zo'n schijtertje zou zijn![]()
Samen eten deden ze ook maar de nieuwe is sneller klaar en komt dan op het eten af van de ander.
Oude kat vlucht en nieuwe er achter aan.
Ik denk dat apart houden een tijdje misschien een idee is. Nu anderhalve week hier en de oude kat wordt steeds angstiger lijkt.
De nieuwe doet alsof hij hier opgegroeid is
Speelse dominatie. Hij is imposant groot en daagt uit door express richting Timo te banjeren of zich te verstoppen op een stoel-->zodra Timo langsloopt er achter aan.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het dominantie of speelsheid? Misschien moet je de nieuwe gewoon flink gaan uitputten.
Voedselbalspeldingen! Laserlampje! Catnip!quote:Op maandag 1 juni 2015 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Speelse dominatie. Hij is imposant groot en daagt uit door express richting Timo te banjeren of zich te verstoppen op een stoel-->zodra Timo langsloopt er achter aan.
Oke spelen..de kat is echter aartslui en wil niet echt spelen. Is als ex-zwerver niet eens echt geīnteresseerd in buitenhmm optie is hem toch meer te laten werken voor zijn voedsel door het hem moeilijk te maken..
Had liever een paar keer flink vechten gehad en dan klaar
ohjaquote:Op maandag 1 juni 2015 16:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je hebt mij uitgemaakt voor zeikpoes.
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap mezelf niet eens, laat staan anderen
Vergeleken met die ander is hij enorm luiquote:Op maandag 1 juni 2015 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voedselbalspeldingen! Laserlampje! Catnip!
En zo lui is hij niet, als hij de ander achtervolgt.
Succes met de bandietquote:Op maandag 1 juni 2015 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vergeleken met die ander is hij enorm luiVoedselbal heb ik. Laser gaat er komen
Dank voor advies!
Leave the kitty alone!quote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef Voxs het volgende:
kat doodsbang voor laser én muisje aan touwtje. Mafketel is het
Wat? Die jager?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:32 schreef Voxs het volgende:
kat doodsbang voor laser én muisje aan touwtje. Mafketel is het
oh thnx wellicht ff inschakelen. Speelt El Jank mee?quote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Toek; Zometeen op de ARD - Karlsruhe - HSV.
Als het een beetje meezit volgend jaar der KSC in de BUndesliga![]()
![]()
Wies da??quote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh thnx wellicht ff inschakelen. Speelt El Jank mee?
ah ok. Ga wel ff checken op twitter.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:41 schreef Bos81 het volgende:
En ik heb nog geen opstelling gezien overigens..
The kitty is een bakbeestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
jups, ik lag in een deuk. Idioot beest.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
The kitty is een bakbeestin zijn hartjesmandje
Dat handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Jij bent absoluut ook een mafketel. Heb je permanent een slabbetje om?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 18:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
The kitty is een bakbeestin zijn hartjesmandje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Eet smakelijk.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij bent absoluut ook een mafketel. Heb je permanent een slabbetje om?
Even eten. dagdag!
Crv had laatst een zeikhont...quote:
KSC doet niet aan voetblaquote:Op maandag 1 juni 2015 18:40 schreef Bos81 het volgende:
Toek; Zometeen op de ARD - Karlsruhe - HSV.
Als het een beetje meezit volgend jaar der KSC in de BUndesliga![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |