En anders doet maar geen doggystyle of het licht uitquote:Op maandag 1 juni 2015 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel welIk heb het jarenlang ook niet gedaan omdat cif tattoo's wel leuk vindt; maar eigenlijk niet van kleur houdt... enzo.. whehehehehehe
Maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen; en zelf weten hoe/wat/waar/etc etc... als je daar niet 100% van bent; dan is het het wachten wel waard
Achteraf vindt cif het nu ook super mooi overigens; dus het is niet zo dat hij mijn rug niet meer wil bekijken nu ik het toch heb door gezet![]()
huh, praten jullie met elkaar op het werk?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Een gewone dag bij ons op de afdeling: praten over het opvouwen van hoeslakens, het kopen van sokken en de nare gewoontes van wederhelften
Handdoek over mijn rug leggen kan ookquote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En anders doet maar geen doggystyle of het licht uit
Lol iddquote:Op maandag 1 juni 2015 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehehe en dan ga je voor FULL COLOR ALLES
Wat vinden je ouders er eigenlijk van?
Waarmee dacht je dan dat ik samenwoonde? Mn katten?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was niks over geantwoord in de vragenlijsten.
Non-existent dus.
Jouw oudersquote:Op maandag 1 juni 2015 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handdoek over mijn rug leggen kan ook![]()
![]()
[..]
Lol idd
Mijn pa heeft hem alleen nog maar op foto gezien; maar reageert er niet zo op. Mijn ma heeft hem wel al gezien en haar reactie was: Eum... goh.. hij is wel groot he.. maar nu stop je er wel mee he? Want ik vind dat niet zo mooi zo als je hele rug vol komt te staan; of nog erger: je armen ofzo.... dat doe je toch niet he?
M.a.w: Ze vinden het niet zo lol....Maar pech.. mijn lichaam; mijn leven
Dat is niks vergelijken met de gesprekken hier soms.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Een gewone dag bij ons op de afdeling: praten over het opvouwen van hoeslakens, het kopen van sokken en de nare gewoontes van wederhelften
die zag ik wel op de fotoquote:Op maandag 1 juni 2015 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarmee dacht je dan dat ik samenwoonde? Mn katten?
Gelukkig welquote:Op maandag 1 juni 2015 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huh, praten jullie met elkaar op het werk?
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is niks vergelijken met de gesprekken hier soms.
Ik zit hier soms serieus met mn handen over mn oren terwijl ik heel hard LALALA I CAN'T HEAR YOU roep
er ging een alarmpje afquote:Op maandag 1 juni 2015 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ze goeie tetten heeft en ik dat wel kan zeggen; want heb ze al vast gehad![]()
![]()
Kopen danquote:Op maandag 1 juni 2015 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die eerste heb ik blijkbaar geen toegang toe
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
maar ik ben al bankroet door het pak en de helm
Verkeerde volgorde van aanschaf?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
Aan een motor zonder pak heb je ook niks.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde van aanschaf?
Of had je al een andere motor?
Hoezo? Zo op de standaard in de schuur kun je er goed op gaan zitten toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan een motor zonder pak heb je ook niks.
Dit is de veiligste optie. Kom je in een vlaag van verstandsverbijstering niet in de verleiding zonder pak op je nieuwe motor te gaan zitten.
Midlifecrisis?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
neu, morgen kan ik mijn pak testenquote:Op maandag 1 juni 2015 14:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verkeerde volgorde van aanschaf?
Of had je al een andere motor?
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Aan een motor zonder pak heb je ook niks.
Dit is de veiligste optie. Kom je in een vlaag van verstandsverbijstering niet in de verleiding zonder pak op je nieuwe motor te gaan zitten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |