Lol nee... inkt die niet helemaal goed weg gepoetst wasquote:
Groot gelijk!quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee nog... Heb heel bewust jaren gewacht tot ik het goeie design in mijn hoofd had en precies wist hoe en wat voor ik deze liet zitten (vandaar dat het ook geen klein tattootje is)
Áls ik meer wil; zal het eerder in dezelfde stijl zijn en doortrekken naar mijn arm; maar ik voel daar momenteel erg weinig voor.. Dit vind ik mooi zo.. En precies wat ik altijd gewild hebHoef niet helemaal vol te staan; maar beetje kleur is tof haha
Ha, dan zat ik er niet eens ver naast.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol nee... inkt die niet helemaal goed weg gepoetst was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Krijg er opvallend veel positief commentaar op. Ook van mensen die heel vaak hun zin beginnen met 'ik hou normaal niet zo van tattoos; maar die van jou............'quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 14:17 schreef PriemGirl het volgende:
Dit is onderkant/zijkant:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was toch ook bezig met iets van design ofzo; niet?quote:
huh, krijgt unf ook een tattoo?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was toch ook bezig met iets van design ofzo; niet?
Heeft ze het jarengeleden nog over gehad en die andere scquote:
Ja hij is ook heel anders als wat mensen doorgaans associeren met een tattoo.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krijg er opvallend veel positief commentaar op. Ook van mensen die heel vaak hun zin beginnen met 'ik hou normaal niet zo van tattoos; maar die van jou............'
En dat vind ik wel een groot compliment eigenlijk
Klopt, maar ik ben een beetje zoals jij, moet ik zeker weten wat ik wil en dan het liefst eentje.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was toch ook bezig met iets van design ofzo; niet?
zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel anders als wat mensen doorgaans associeren met een tattoo.
[..]
Klopt, maar ik ben een beetje zoals jij, moet ik zeker weten wat ik wil en dan het liefst eentje.en daar doe ik al wat jaartjes over.
En Intro houdt niet zo van tattoo's en hoe gek ook, ik hecht daar wel waarde aan.
Vaak als je zoiets zegt krijg je direct de reacties: Het is toch jouw lichaam en dat moet je toch zelf weten!quote:
nja, in een relatie lijkt me het best normaal dat je zoiets overlegtquote:Op maandag 1 juni 2015 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vaak als je zoiets zegt krijg je direct de reacties: Het is toch jouw lichaam en dat moet je toch zelf weten!
Dat is ook zo, maar als ik nog niet zoiets heb van MOET.TATTOO.NU.. wil ik daar best rekening mee houden.
Dusja
Ex-fokker kan ik inmiddels wel zeggenquote:
Ik ken het gevoel welquote:Op maandag 1 juni 2015 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hij is ook heel anders als wat mensen doorgaans associeren met een tattoo.
[..]
Klopt, maar ik ben een beetje zoals jij, moet ik zeker weten wat ik wil en dan het liefst eentje.en daar doe ik al wat jaartjes over.
En Intro houdt niet zo van tattoo's en hoe gek ook, ik hecht daar wel waarde aan.
En dat jaquote:
Ja truequote:Op maandag 1 juni 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, in een relatie lijkt me het best normaal dat je zoiets overlegt
als hij een tattoo zou willen, zou je toch ook liever hebben dat hij ook jouw mening zo vragen?
Hehehe en dan ga je voor FULL COLOR ALLESquote:Op maandag 1 juni 2015 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel welIk heb het jarenlang ook niet gedaan omdat cif tattoo's wel leuk vindt; maar eigenlijk niet van kleur houdt... enzo.. whehehehehehe
Maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen; en zelf weten hoe/wat/waar/etc etc... als je daar niet 100% van bent; dan is het het wachten wel waard
Achteraf vindt cif het nu ook super mooi overigens; dus het is niet zo dat hij mijn rug niet meer wil bekijken nu ik het toch heb door gezet![]()
Daar was niks over geantwoord in de vragenlijstenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |