Oh ok.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
accepteren dat je cool bentnerds zijn in immers
of Tailfoxquote:Op maandag 1 juni 2015 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Nijntje weer hier gaat posten, Dan gaat het weer iets omlaag
Misschien moet je tijger een zonnebril opzetten...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:23 schreef essnhills het volgende:
Ik ga een ijsje eten om mijn coolness verder te bevestigen
32, want net als ik uit een puik jaarquote:
Ik zit mobiel, jankwijf!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
En nu is het klaar want niemand neemt mijn lijstje over en ik blijf niet scrollen
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Conclusie: ik ben hier nog redelijk jong
En met fiets en GF erbij?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Met de echte leeftijd van BP en WOK en Koen en Molo zitten we op 33,67
Dan knip en plak je maar ff, oud vel!quote:
Ik kan niet fotoshoppenquote:Op maandag 1 juni 2015 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien moet je tijger een zonnebril opzetten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is 67quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Waar is Fietsie? Dan gaat het nog wat omhoog toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ben je sowiesoquote:Op maandag 1 juni 2015 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Conclusie: ik ben hier nog redelijk jong
Godver! Altijd weer die buitenlanders!quote:Op maandag 1 juni 2015 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan knip en plak je maar ff oud vel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |