tegenwoordig zijn er ook al vrouwen die hun haar grijs vervenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Doorgaans begint dat grijs pas ergens na 35 hoor... Uitzonderingen daargelaten...
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn er ook al vrouwen die hun haar grijs verven
Hopelijk wel ja. Ik zal het je laten weten dan als het pijn doet.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Dat bereik jij eerder dan ik.
Mijn oma werd met 20 al grijs.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Doorgaans begint dat grijs pas ergens na 35 hoor... Uitzonderingen daargelaten...
Ik kan ook gf vragen.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Ik zal het je laten weten dan als het pijn doet.
Dat wel; maar hij schatte me ook zijn leeftijd; vandaar dat ik het schattig vondquote:Op maandag 1 juni 2015 16:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat leeftijdssverschil is toch gewoon acceptabel?
En toen liet je hem je trouwring zien??quote:Op maandag 1 juni 2015 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wel; maar hij schatte me ook zijn leeftijd; vandaar dat ik het schattig vond
En vind je dat een compliment of vind je dat jammer?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat wel; maar hij schatte me ook zijn leeftijd; vandaar dat ik het schattig vond
Mijn moeder kijkt hetquote:
Ja, datquote:Op maandag 1 juni 2015 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het idee klonk leuk:
vanuit het niets een nieuwe samenleving opbouwen.
daarna zag ik dat ze die samenleving konden opbouwen door online bij de hornbach te bestellen
Ik snap mezelf niet eens, laat staan anderenquote:
Vond ik wel een complimentquote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En vind je dat een compliment of vind je dat jammer?
Behalve als je net bier probeert te halen in de supermarkt.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vond ik wel een complimentDenk dat het uberhaupt fijner is om jonger geschat te worden
Een van de begeleidsters hier had een keer staartjes in en kocht drank bij de Appie. Moest ze zich legitimeren. Ze was op dat moment de 35 al gepasseerdquote:Op maandag 1 juni 2015 16:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Behalve als je net bier probeert te halen in de supermarkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |