Ik zal het overwegenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik mindergas voor mn overzicht en de app meterstanden op mn telefoon
Heb je geen Nederlandse rekening meerquote:Op zondag 1 maart 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
kan de aangifte niet in de app doen omdat ik een rekening in het buitenland heb
is geen moeten hoorquote:
Nee, duurste onder de 100. Wel eentje gekocht van een klant die een waarde had van rond de 1200, voor 575, kunnen kopen. Die heb ik nu weggestuurd om te graden.quote:
moet je die ergens opgeven dan?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
kan de aangifte niet in de app doen omdat ik een rekening in het buitenland heb
jawel maar heb ook een thaise bankrekening. misschien kan het daarom nietquote:Op zondag 1 maart 2026 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen
[..]
Heb je geen Nederlandse rekening meer
Geen idee. weet ook niet hoe ze dat weten.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je die ergens opgeven dan?
vorig jaar geprobeerd, maar kon em nergens toevoegen of opgeven
ik kan mij van vroeger wel herinneren dat ik het ergens kon opgeven, vorigjaar leek heel die optie verdwenenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. weet ook niet hoe ze dat weten.
Maar denk dat je dat officieel wel moet opgeven ja
Ah.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar heb ook een thaise bankrekening. misschien kan het daarom niet
denk dat het ligt aan het land waar de rekening is of je moet betalen of niet. Maar idd de site werkt niet dus kom er nu ook niet achterquote:Op zondag 1 maart 2026 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan mij van vroeger wel herinneren dat ik het ergens kon opgeven, vorigjaar leek heel die optie verdwenen
voordeel voor mij is dat er geen geld op staat (8 cent ofzo)
Al die schapen die het echt meteen op de eerste dag willen doenquote:Mijn Belastingdienst is tijdelijk niet bereikbaar. Dit komt doordat het maximale aantal mensen is ingelogd. Wij vragen u om later terug te komen. Onze excuses voor het ongemak.
vind het sowieso raar dat ik em eerst wel kon opgeven, maar nu niet meerquote:Op zondag 1 maart 2026 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het ligt aan het land waar de rekening is of je moet betalen of niet. Maar idd de site werkt niet dus kom er nu ook niet achter
quote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Misschien vanmiddag ook eens kijken of ik nog wat terugkrijg, weet eigenlijk niet of ik mijn Warmtefonds lening ook kan aftrekken
quote:Rente op een lening via het Warmtefonds is aftrekbaar van de inkomstenbelasting
@bitterbalquote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die schapen die het echt meteen op de eerste dag willen doen
Jij zit er nu toch ook op. Schaapquote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die schapen die het echt meteen op de eerste dag willen doen
Ik ben helaas pauperig genoeg dat ik een Warmtefonds lening met 0% rente kon krijgenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vind het sowieso raar dat ik em eerst wel kon opgeven, maar nu niet meer
[..]
[..]
Ik zit die site nu niet te F5'en. Lukt niet, jammer dan, volgende keer beter. Als iedereen dat zou doen, waren de servers nu niet overbelast.quote:
Waarom draag je dan ook zo'n vlag?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik had met lopen schijnbaar wel een VVV-vlag boven mijn hoofd hangen. Allemaal mensen die vroegen waar ze konden eten, of ze ergens konden parkeren, of het de juiste weg was. Zelfs twee vrouwen die een paard kwamen afleveren bij de manege maar via het industrieterrein reden waar het hek op zondag dicht is en ik ze moest uitleggen dat ze weer helemaal terug moesten naar de snelweg om er te komen. En precies op het moment dat ik mijn weg vervolgde en ze de auto wilden keren ging opeens het hek open
Ja ik wist niet dat ik die op had, zal iemand er stiekem op het gedaan denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |