abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2026 @ 22:33:30 #51
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220287825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Om mijn oordeel te vormen, kijk ik zelden naar wat Trump vindt. Wat tal van mensenrechtenorganisaties rapporteren is wat relevanter.

En mijn punt is dat het, in tegenstelling tot Canada of Groenland, helemaal niet slecht voor het land zou zijn om onderdeel uit te maken van de VS. Nou zou je denken 'dat bepaalt de bevolking zelf wel' en daar ben ik het mee eens. Die mogen op het moment alleen niks zelf bepalen, dus al met al niks mis mee als dat regime omvalt
LOL, dit is echt kinderlijk naief, of dacht je dat de vorige keer dat Cuba 'van de VS was' ook zo prettig en welvarend was en dat de bevolking zelf mocht kiezen?

[ Bericht 8% gewijzigd door -XOR- op 07-03-2026 22:44:12 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 8 maart 2026 @ 01:09:31 #52
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220288459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ach over een week ligt z'n interesse weer bij een ander land.
Dit is echt wel meer dan zomaar een bevlieging: https://www.democracynow.(...)_latin_america_trump
pi_220288755
Trump is de grootste held in de Amerikaanse én Internationale politiek van de afgelopen 50 jaar.
Kippenvel om in de tijd te leven dat hij keiharde orde op zaken stelt in de wereld. Amerika is weer de absolute superpower, en het respect terug dat ze begonnen te verliezen onder Obama en Biden.

Trump _O_
  zondag 8 maart 2026 @ 05:26:14 #54
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220289133
Trump is een van de beste wereldleiders ooit. Iemand die niet alleen opereert voor zijn eigen bevolking, maar ook ambieert om andere landen in schrijnende situaties te helpen. Heeft zelfs een Vredesraad opgericht. Ik had er weinig fiducie in toen hij opnieuw werd gekozen, maar o man wat jad ik ongelijk. Wat een held!
AZ
ALKMAAR
  zondag 8 maart 2026 @ 05:43:34 #55
117098 Hathor
Effe niet
pi_220289255
Knettergek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220289771
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:48 schreef halfway het volgende:

[..]
Het stopt niet, niet vanzelf.
Ik wacht even voordat daar ook een vloot ligt.

Hij start zo maar veel oorlogen voor een vredespresident en bezitter van de fifa vredesprijs.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220289812
Vieren ze ook feest in Guantanamo? Amerika moet net zo kapot als zij de rest van de wereld maken. Wat ze ook doen, ik hoop vooral dat ze nog meer mensen wereldwijd tegen ze krijgen.
pi_220289894
Alhoewel ik voor kleine overheden ben die zich vooral koest houden, begin ik steeds meer onder de indruk te raken van het buitenlands beleid van Trump. Venezuela en Maduro, perfect uitgevoerd. Druk zetten op regimes die het niet zo met mensenrechten hebben, prima! Ik snap ook niet goed waarom mensen daar tegen zijn. Of vindt men het wel prima dat je in Cuba niks mag en niks hebt?

En dit gaat uiteindelijk om China, denk ik. Stop de toevoer van goedkope olie. Zet ze economisch zo onder druk, dat ze een invasie van Taiwan niet aankunnen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 8 maart 2026 @ 08:11:06 #59
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220289929
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Sprakeloos...
Cuba heeft al 80 jaar grote problemen , net als de USSR voor het uiteenviel , Castro leunt nog steeds op iets als het communisme uit de USSR tijd

Nog maar enkele jaren geleden was een zelfstandige groenteboer niet mogelijk , alles was van de staat , van de Castro clan en nog steeds is de Castro clan aan de macht achter de proforma president, ook en vooral in de drugshandel

Hoe erg het daar ook wordt zulke Castro figuren die hebben hun macht tot in de haarwortels van die samenleving
Ieder bedrijf met het recht om een commercieel bedrijf te zijn, is eigendom van de Castro clan
Cuba is eigendom van de Castro clan

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 08-03-2026 08:44:33 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 maart 2026 @ 08:25:51 #60
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220289963
Wil je Cuba bij de USA trekken en een eind maken aan de drugshandel, dan moet je een deal maken met de Castro family , voordeel is dat Rubio spaans praat met de Castro clan

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220289977
Rubio is een topper. Vance is een engerd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 8 maart 2026 @ 08:39:20 #62
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220290001
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:30 schreef Lyrebird het volgende:
Rubio is een topper. Vance is een engerd.
Rubio mag wel oppassen voor Vance hem laat liquideren door de CIA en ICE net als JFK overkwam

quote:
AI-overzicht
Op basis van de meest recente informatie (januari 2025 - maart 2026) is J.D. Vance als Vicepresident van de Verenigde Staten (sinds januari 2025) nauw betrokken bij het toezicht op en de hervorming van de Amerikaanse inlichtingendiensten, waaronder de CIA.
Hij voert zelf geen dagelijkse controle uit, maar faciliteert de controle namens de regering-Trump.

Belangrijkste punten met betrekking tot Vance en de CIA:
Beëdiging CIA-directeur: Vicepresident Vance heeft in februari 2025 John Ratcliffe beëdigd als directeur van de CIA.
Kritiek op Inlichtingendiensten: Vance heeft publiekelijk uitspraken gedaan dat de inlichtingendiensten "buiten controle" zijn geraakt en een "wapen" zijn geworden in het politieke systeem. Hij heeft beloofd deze diensten te hervormen en het vertrouwen te herstellen.
Rol in Nationale Veiligheid: Als vicepresident is Vance een sleutelfiguur in nationale veiligheidsbesprekingen en de relatie tussen het Witte Huis en de inlichtingengemeenschap.
  zondag 8 maart 2026 @ 09:14:36 #63
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220290122
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Seniele opa zegt gekke dingen...

Geef die man een luier en verhuis hem van het witte huis naar het bejaardentehuis.
Biden is allang van het politieke toneel verdwenen. Vreemd genoeg kreeg die trouwens alle steun van velen die nu Trump proberen te pakken op vermeende geestelijke achteruitgang. Opmerkelijk hoe dat werkt, bijzondere hypocrisie ook wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 maart 2026 @ 09:30:49 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220290218
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Biden is allang van het politieke toneel verdwenen. Vreemd genoeg kreeg die trouwens alle steun van velen die nu Trump proberen te pakken op vermeende geestelijke achteruitgang. Opmerkelijk hoe dat werkt, bijzondere hypocrisie ook wel.
"Ja maar ja maar ja maar... BIDEN :'( :'( :'( !!"

Zo'n sterke reactie altijd _O_ .

SPOILER: PS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 08-03-2026 09:39:41 ]
Huilen dan.
  zondag 8 maart 2026 @ 09:35:50 #65
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220290273
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 04:33 schreef Eagles89 het volgende:
Trump is de grootste held in de Amerikaanse én Internationale politiek van de afgelopen 50 jaar.
Kippenvel om in de tijd te leven dat hij keiharde orde op zaken stelt in de wereld. Amerika is weer de absolute superpower, en het respect terug dat ze begonnen te verliezen onder Obama en Biden.

Trump _O_
Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen 13 maanden?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 8 maart 2026 @ 09:39:42 #66
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220290322
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
"Ja maar ja maar ja maar... Biden :'( :'( :'( !!"

Zo'n sterke reactie altijd _O_ .

SPOILER: PS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Als je namelijk met twee oudere presidenten te maken hebt en dan op eentje selectief gaat inhakken vanwege diens vermeende geestelijke achteruitgang terwijl diens voorganger werd bewierookt ondanks overduidelijke dementie, dan ben je natuurlijk niet objectief maar is er sprake van politieke tribalisme.

En dat is het dan natuurlijk ook. Trump heeft namelijk niet die duidelijke aantoonbare geestelijke achteruitgang die Biden wel had, maar sommigen (waaronder jij) hekelen Trump en gebruiken dit daarom slechts als reden om te bashen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220290350
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 08:01 schreef Lyrebird het volgende:
Alhoewel ik voor kleine overheden ben die zich vooral koest houden, begin ik steeds meer onder de indruk te raken van het buitenlands beleid van Trump. Venezuela en Maduro, perfect uitgevoerd. Druk zetten op regimes die het niet zo met mensenrechten hebben, prima! Ik snap ook niet goed waarom mensen daar tegen zijn. Of vindt men het wel prima dat je in Cuba niks mag en niks hebt?

En dit gaat uiteindelijk om China, denk ik. Stop de toevoer van goedkope olie. Zet ze economisch zo onder druk, dat ze een invasie van Taiwan niet aankunnen.
Is dat regime in Venezuela dan verdwenen? Buiten dat ze het kopstuk vervangen hebben en buitenlandse (lees Amerikaanse) oliebedrijven er iets meer mogen is het nog net zo arm en onvrij als het een jaar geleden was.
  zondag 8 maart 2026 @ 09:46:23 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220290404
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:39 schreef HowardRoark het volgende:

terwijl diens voorganger werd bewierookt
Vandaag in de rubriek "dingen die nooit gebeurd zijn".
Huilen dan.
  zondag 8 maart 2026 @ 09:51:53 #69
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220290489
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:41 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Is dat regime in Venezuela dan verdwenen? Buiten dat ze het kopstuk vervangen hebben en buitenlandse (lees Amerikaanse) oliebedrijven er iets meer mogen is het nog net zo arm en onvrij als het een jaar geleden was.
Venezuela zal hooguit de status van wingewest krijgen vanwege de olie, nooit dat van een vazalstaat

Een land waar de onwelkomen uit de USA heen gedeporteerd kunnen worden en waar de gigantische oliereserves op een efficiënte manier zonder bemoeienis van Maduro rustig uit de bodem gepeuterd kunnen worden

Hetgeen niet wegneemt dat de economische situatie voor de inwoners van Venezuela zeer sterk zal verbeteren, eenmaal verlost van de US sancties en bemoeienis van Ruzzia

Hetzelfde geld voor Cuba, in potentie een zeer rijk land

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 08-03-2026 13:17:22 ]
pi_220290596
Persoonlijk ben ik blij dat ze Iran aanpakken. Maduro was ook een grote mafklapper en de cartels in Mexico verdienen het echt om een koppie kleiner gemaakt te worden. Hopelijk is het niet alleen 'bomb the shit out of them' en laat de rest in de puinhoop achter. Verder wel jammer dat Trump er ook echt de meest debiele ideeën op nahoudt en spuit.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:06:53 #71
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220290641
quote:

[..]
Inderdaad. Als je namelijk met twee oudere presidenten te maken hebt en dan op eentje selectief gaat inhakken vanwege diens vermeende geestelijke achteruitgang terwijl diens voorganger werd bewierookt ondanks overduidelijke dementie, dan ben je natuurlijk niet objectief maar is er sprake van politieke tribalisme.

En dat is het dan natuurlijk ook. Trump heeft namelijk niet die duidelijke aantoonbare geestelijke achteruitgang die Biden wel had, maar sommigen (waaronder jij) hekelen Trump en gebruiken dit daarom slechts als reden om te bashen.
Jij kan nooit eens genuanceerd reageren hè? Biden werd nooit bewierookt… Vrijwel niemand was fan van hem, maar in vergelijking met Trump nu was het nog zo slecht niet. _O-
pi_220290698
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:48 schreef timmmmm het volgende:
Als je daar nou eens aan begint, dan kan je je verdiepen in de mensenrechtenschendingen die in Cuba aan de lopende band plaatsvinden, inclusief marteling en moord van mensen die kritisch durven zijn op het regime.

Heb je het nu over de grootschalige mensenrechtenschendingen die door de Amerikanen gepleegd op Guantanamo Bay plaats vinden. :D

Een land als de VS wat zelf op dit moment constant mensenrechten niet respecteert lijkt me nu niet de voorbeeldige verlosser die in Cuba alle mensenrechten gaat respecteren.
pi_220290724
Ruikt naar fascist hier.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:20:13 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220290727
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
Ruikt naar fascist hier.
Tijd om te gaan douchen dan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 8 maart 2026 @ 10:22:10 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220290738
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:06 schreef Zwansen het volgende:

maar in vergelijking met Trump nu was het nog zo slecht niet. _O-
Ding ding ding.

De viezigheid die ik met een stokje onder mijn schoen vandaan peuter is nog zo slecht niet in vergelijking met Trump.

Biden liet zich nog adviseren, was in staat zich in te leven in anderen, wilde niet de democratische rechtsstaat afbreken, begon niet met het bombarderen van landen omdat hij "een gevoel" had, ...

Die "ja maarrrrr Biden :'( "-reflex is wel hilarisch treurig :') .
Huilen dan.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:31:04 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220290767
Ja want dat is een makkelijker doelwit dan Iran
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220290779
quote:

[..]

Kun je ons eens een tweet van Biden laten zien waar hij heldhaftige Donald voor bijvoorbeeld "sleepy Donald", "daiper don", "steeds erger wordende dementie" beschuldigd.

Zo zijn er vanuit het conservatieve maga kamp met trump als onbetwiste leider vele vage beschuldigingen gedaan jegens alles wat niet maga is.

Janken over politiek tribalisme terwijl je de maga kerk aanhangt is nogal vreemd.
pi_220290879
Alsof de Cubanen beter af zijn met een regime onder trump!?

Je weet wat je hebt en je weet niet wat je krijgt.
Gouverneur Rubio😇
  zondag 8 maart 2026 @ 11:04:45 #79
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220290925
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:57 schreef AnneX het volgende:
Alsof de Cubanen beter af zijn met een regime onder trump!?

Ja, niet perse onder Trump maar wel verlost van het Castro drugs kartel
pi_220290930
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja, niet perse onder Trump maar wel verlost van het Castro drugs kartel
In ruil voor een trump kartel. Gebeten door kat of hond.
  zondag 8 maart 2026 @ 11:07:48 #81
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220290940
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
In ruil voor een trump kartel. Gebeten door kat of hond.
Trump gaat vanzelf weer weg , het Castro drugskartel nooit

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 08-03-2026 11:22:19 ]
pi_220291026
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Trump gaat weer weg , het Castro kartel nooit
Touché.
pi_220292607
Geen massale optocht van vliegtuigen richting Iran meer volgestauwd met cash, maar B2 bommenwerpers met GBU-57 massive ordnance bommen van 10 KM hoogte. VIVA TRUMP en de US of fucking A. YES. Oprotten met die tulband gekken in Iran die tienduizenden burgers af hebben geschoten afgelopen maanden en al decennia alle terorristen groepen steunen binnen en buiten het MO. Trump durft ze keihard aan te pakken waar Europa dat al niet eens meer KON. En dat zou iedere dag minder en minder worden, Iran bouwde stug door aan hun arsenaal en nucleaire bom terwijl Europa steeds zwakker werd. Maar gelukkig was daar de absolute eindbaas Trump. Bommen kunnen ze krijgen. En nooit meer een euro of dollar aan Westers geld. Vernietiging en niks minder.
  zondag 8 maart 2026 @ 15:45:51 #84
66444 Lord_Vetinari
pi_220293354
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 09:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hetgeen niet wegneemt dat de economische situatie voor de inwoners van Venezuela zeer sterk zal verbeteren, eenmaal verlost van de US sancties en bemoeienis van Ruzzia
Geloof je het zelf? _O-
  zondag 8 maart 2026 @ 16:11:12 #85
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220293632
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Geloof je het zelf? _O-
Ja kan niet slechter zijn dan met maduro , dus moet wel veel beter zijn
  zondag 8 maart 2026 @ 17:00:56 #86
66444 Lord_Vetinari
pi_220294248
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Proest.
pi_220294280
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:34 schreef Eagles89 het volgende:
Geen massale optocht van vliegtuigen richting Iran meer volgestauwd met cash, maar B2 bommenwerpers met GBU-57 massive ordnance bommen van 10 KM hoogte. VIVA TRUMP en de US of fucking A. YES. Oprotten met die tulband gekken in Iran die tienduizenden burgers af hebben geschoten afgelopen maanden en al decennia alle terorristen groepen steunen binnen en buiten het MO. Trump durft ze keihard aan te pakken waar Europa dat al niet eens meer KON. En dat zou iedere dag minder en minder worden, Iran bouwde stug door aan hun arsenaal en nucleaire bom terwijl Europa steeds zwakker werd. Maar gelukkig was daar de absolute eindbaas Trump. Bommen kunnen ze krijgen. En nooit meer een euro of dollar aan Westers geld. Vernietiging en niks minder.
Eaglesgod.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:08:55 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_220294439
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Eaglesgod.
Echt, allebei het inzicht van een stuiterbal.

(Met excuses aan alle stuiterballen…)
pi_220294664
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Echt, allebei het inzicht van een stuiterbal.

(Met excuses aan alle stuiterballen…)
Ad hominem. Dit is zo slecht. Domme oneliners zonder ook maar een poging te wagen om de discussie aan te gaan.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:43:16 #90
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220294932
Daarna gaat hij weer beginnen over Groenland, ik weet het zeker. En vast ook actie ondernemen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220294938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zeg _O-

Wat is dat toch dat mensen de laatste tijd meningen waar ze het niet mee eens zijn 1000x uitvergroten en overdrijven en dan daarop gaan reageren. Heel irritant en het maakt het wat lastig een gesprek te voeren.
In die zin is het dan ook logisch dat Rusland Oekraine binnenvalt? Want de redenatie zou dan zijn dat de Russen vinden dat het beter leven is onder Rusland? Wat is dat voor een gekkigheid.

Neen Trump is dezefde gek als Poetin.
pi_220295216
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Er zit nog altijd hetzefde regime maar nu dan met een leider die de VS dient. Maar alle winsten die verdwijnen in de pockets van datzelfde regime waar de bevolking niets van zal merken en of krijgen.

Frankrijk beheerste ooit een deel van Afrika. Maar de plaatselijke imwoners zijn er niet beter op geworden. Waren arm en zijn dat nog steeds.
pi_220295237
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:34 schreef Eagles89 het volgende:
We gaan de Iraniërs bevrijden door ze allemaal te vernietigen?
  Forum Admin zondag 8 maart 2026 @ 18:25:02 #94
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220295260
Ondertussen worden mensen illegaal gedeporteerd, struikel je over de drugsgebruikers en doden, komen kinderen terug als gatenkaas, is het land super gepolariseerd en zijn eeuwenoude vriendschappen en allianties permanent beschadigd.

Echt een topper die Trump. Grab 'm by the pussy
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220295300
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Daarna gaat hij weer beginnen over Groenland, ik weet het zeker. En vast ook actie ondernemen.
Panama is de volgende.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:40:30 #96
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220295353
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef Radegast het volgende:

[..]
Panama is de volgende.
Dat zou niet dom zijn
  zondag 8 maart 2026 @ 18:50:58 #97
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220295440
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:32 schreef Radegast het volgende:

[..]
Panama is de volgende.
Oh ja, het kanaal daar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220295789
Kunnen ze weer wat casino's openen in Cuba. Trump heeft daar ervaring mee. Komt vastgoed.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220295823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:26 schreef timmmmm het volgende:
Cuba zou natuurlijk, in tegenstelling tot Groenland en Canada, wél beter af zijn zonder de huidige machthebbers en als deel van de US.
Het gaat ook heel goed met Puerto Rico...

Ooh, wacht...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220295834
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
We gaan de Iraniërs bevrijden door ze allemaal te vernietigen?
Eagles wil geen bevrijd Iran, maar een Iran in puin...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')