abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220212312
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zelf ziet hij dat waarschijnlijk anders ;)
Ja dat is dan ook niet raar als het boven in de hersenpan hol is.
U MAD?
pi_220213119
Shizo met waanbeelden, en Syrië, goede combinatie.

Hebben ze daar überhaupt een GGZ?
pi_220213159
Als fatsoenlijk land moet je - ondanks de debiele acties - ook dit soort figuren helpen als ze in nood zijn. Deze jongen heeft ze duidelijk niet allemaal op een rijtje en heeft gewoon hulp nodig ipv een straf in een of ander primitief land. Hoe verleidelijk het ook is om deze idioot lekker kapot te laten gaan, ik ben daar toch geen voorstander van.
pi_220213191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:48 schreef Raw85 het volgende:
Als fatsoenlijk land moet je - ondanks de debiele acties - ook dit soort figuren helpen als ze in nood zijn. Deze jongen heeft ze duidelijk niet allemaal op een rijtje en heeft gewoon hulp nodig ipv een straf in een of ander primitief land. Hoe verleidelijk het ook is om deze idioot lekker kapot te laten gaan, ik ben daar toch geen voorstander van.
Nee.
pi_220213199
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nee.
Als straf kunnen we wel z'n zusje neuken natuurlijk
pi_220213221
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:52 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Als straf kunnen we wel z'n zusje neuken natuurlijk
Pics?
  vrijdag 27 februari 2026 @ 17:56:39 #39
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220213231
Nog zoeen die zich gek laat maken door wat hij allemaal op tiktok en twitter ziet. Very low IQ person.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220213714
Lekker daar weg laten rotten.

ALS hij vrij komt, dan mag hij wat mij betreft daar blijven.
pi_220213751
Fijn, lekker laten zitten, doei!
We hebben hier al verwarde gevallen genoeg.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 19:26:49 #42
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220213795
quote:
Nee, mensen moeten maar eens leren dat gedrag en acties consequenties hebben, en dat de Nederlandse overheid je maar eens niet komt helpen.
Lui op de ambassades hebben trouwens enorm de schurft aan dat soort mentaliteit dat zij je zouden moeten helpen en redden.
pi_220213815
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, mensen moeten maar eens leren dat gedrag en acties consequenties hebben, en dat de Nederlandse overheid je maar eens niet komt helpen.
Lui op de ambassades hebben trouwens enorm de schurft aan dat soort mentaliteit dat zij je zouden moeten helpen en redden.
Ik ben het in de meeste gevallen volledig met je eens hoor, maar deze Max is overduidelijk een zwakbegaafde/kwetsbare jongen. Ik had het echt totaal anders gevonden als een figuur als Willem Engel bijvoorbeeld in zo'n situatie terecht was gekomen.
pi_220213827
Kijk dat lost zich zo prima op!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 19:36:07 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220213869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:29 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik ben het in de meeste gevallen volledig met je eens hoor, maar deze Max is overduidelijk een zwakbegaafde/kwetsbare jongen. Ik had het echt totaal anders gevonden als een figuur als Willem Engel bijvoorbeeld in zo'n situatie terecht was gekomen.
Nee iemand die veel te veel zoop en blowde
pi_220213895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst van alles roepen en doen tegen de overheid, duizenden complotten..... nu niet gaan lopen miepen dat diezelfde overheid Max moet gaan terughalen.
Max loopt te miepen over de overheid. Zijn ouders voor zover ik weet niet.

Maar ik snap die ouders wel. Die houden gewoon van hun achterlijke wappie zoon. Die maken zich gewoon terecht zorgen.
pi_220214027
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:39 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Maar ik snap die ouders wel. Die houden gewoon van hun achterlijke wappie zoon. Die maken zich gewoon terecht zorgen.
De ouders zullen ongetwijfeld al het mogelijke gedaan hebben om hun zoon te behoeden van misstappen, maar dat lukt blijkbaar niet. Het zijn de andere mensen om Max heen die een bron van ellende zijn. Helaas laat Max zich telkens opnieuw adviseren door de grootste gekkies die er rondlopen op aarde.

[ Bericht 1% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-02-2026 19:57:29 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220214274
quote:
mee eens.
pi_220214863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:29 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Max is net zo'n 'vluchteling' als al die zwakbegaafde Syrische jongens die hierheen komen. Het is nu de morele plicht van Syrië om hem te voorzien van een sociale huurwoning en een levenslange uitkering.
pi_220214902
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:29 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Max is net zo'n 'vluchteling' als al die zwakbegaafde Syrische jongens die hierheen komen. Het is nu de morele plicht van Syrië om hem te voorzien van een sociale huurwoning en een levenslange uitkering.
Ik vind dat je als gezond en functionerend land je onderdanen moet helpen en verantwoording moet nemen als je hun moet straffen.

Een Syrie, is alles behalve een gezond en functionerend land geweest. Assad vermoorde iedereen die uberhaubt aan zijn perfecte heerschap twijfelde. toen kreeg je Rusland die asset hielp de boel kapot bombaderen, toen haalde ze de vriendjes van Saddam op in de vorm van IS.
pi_220214911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:36 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ik vind dat je als gezond en functionerend land je onderdanen moet helpen en verantwoording moet nemen als je hun moet straffen.

Een Syrie, is alles behalve een gezond en functionerend land geweest. Assad vermoorde iedereen die uberhaubt aan zijn perfecte heerschap twijfelde. toen kreeg je Rusland die asset hielp de boel kapot bombaderen, toen haalde ze de vriendjes van Saddam op in de vorm van IS.
Assad is allang weg. Er is geen enkele reden voor Syriërs om hier nog te zijn.
Het lijkt me prima om een uitruil te doen: Syriërs terug naar Syrië en Max terug naar Nederland.
pi_220214924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het lijkt me prima om een uitruil te doen: Syriërs terug naar Syrië en Max terug naar Nederland.
Worden syriers hier vast gehouden, zo ja dan kun je er een ruill meedoen. Maar nog steeds vind ik het sneu dat mensen als Max zo vast lopen met hun eigen overtuigingen. Overal en tegen alles en iedereen strijden. Heb het te doen met zijn ouders.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 22:17:51 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220215113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:39 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Je krijgt zoveel voor terug
  vrijdag 27 februari 2026 @ 22:30:18 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220215166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zo erg zijn die Syriërs nou ook weer niet :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')