Assad is allang weg. Er is geen enkele reden voor Syriërs om hier nog te zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik vind dat je als gezond en functionerend land je onderdanen moet helpen en verantwoording moet nemen als je hun moet straffen.
Een Syrie, is alles behalve een gezond en functionerend land geweest. Assad vermoorde iedereen die uberhaubt aan zijn perfecte heerschap twijfelde. toen kreeg je Rusland die asset hielp de boel kapot bombaderen, toen haalde ze de vriendjes van Saddam op in de vorm van IS.
Worden syriers hier vast gehouden, zo ja dan kun je er een ruill meedoen. Maar nog steeds vind ik het sneu dat mensen als Max zo vast lopen met hun eigen overtuigingen. Overal en tegen alles en iedereen strijden. Heb het te doen met zijn ouders.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Assad is allang weg. Er is geen enkele reden voor Syriërs om hier nog te zijn.
Het lijkt me prima om een uitruil te doen: Syriërs terug naar Syrië en Max terug naar Nederland.
Je krijgt zoveel voor terugquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:39 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Max loopt te miepen over de overheid. Zijn ouders voor zover ik weet niet.
Maar ik snap die ouders wel. Die houden gewoon van hun achterlijke wappie zoon. Die maken zich gewoon terecht zorgen.
Zo erg zijn die Syriërs nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Assad is allang weg. Er is geen enkele reden voor Syriërs om hier nog te zijn.
Het lijkt me prima om een uitruil te doen: Syriërs terug naar Syrië en Max terug naar Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |