abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2026 @ 08:05:54 #101
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220210507
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:34 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En uiteraard weer met een fantastische bijdrage
Alles is wel zo'n beetje gezegd. Meer topics over hetzelfde voegen niets toe.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220210764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:42 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
Klopt, mensen hadden inderdaad moeten stemmen op de befaamde Syrische Arbeiderspartij, of de achter iedere voordeur bekende Irakeze Groene Partij. Dan bestond de wereld enkel uit regenbogen en eenhoorns.
Het punt dat ik wil maken is dat er nooit gebouwd is en nog steeds niet gebouwd wordt naar wens van links en dat het daardoor een chaos is op de wereld.
pi_220210814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:11 schreef torentje het volgende:

[..]
Het punt dat ik wil maken is dat er nooit gebouwd is en nog steeds niet gebouwd wordt naar wens van links en dat het daardoor een chaos is op de wereld.
Genoeg voorbeelden in bijvoorbeeld zuid amerika waar links aan de macht was en wat alsnog een chaos is/was. Dat links/rechts gelul is echt dikke onzin. Chaos, machtsgeil, corruptie etc is zowel links als rechts alom aanwezig.
pi_220210863
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:25 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Genoeg voorbeelden in bijvoorbeeld zuid amerika waar links aan de macht was en wat alsnog een chaos is/was. Dat links/rechts gelul is echt dikke onzin. Chaos, machtsgeil, corruptie etc is zowel links als rechts alom aanwezig.
Er zou toch in iedere buurt meer sociale cohesie zijn, waardoor het toch direct zou opvallen-algemeen bekend zou worden-als iemand ontspoorde?
pi_220210877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:11 schreef torentje het volgende:

[..]
De wens van links.. wiens wens is dat?

De wens van Maduro?
De wens van Timmermans?
De wens van een willekeurige Antifa betoger?

Jij denkt dat alle "linkse" mensen in de wereld met verschillende culturen, religies en gebruiken dezelfde standpunten hebben? Dat is bijna nog naïever dan denken dat een wereldwijd links beleid alle problemen oplost.

En hebben de mensen in die landen er zelf ook nog wat over te zeggen? Je wilt een Westers beeld van "links" in die landen implementeren maar riekt dit ironisch genoeg niet naar het Cultureel Imperialisme vanuit het westen waar links zo verafschuwd van is?
pi_220210991
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:38 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
De wens van links.. wiens wens is dat?

De wens van Maduro?
De wens van Timmermans?
De wens van een willekeurige Antifa betoger?

Jij denkt dat alle "linkse" mensen in de wereld met verschillende culturen, religies en gebruiken dezelfde standpunten hebben? Dat is bijna nog naïever dan denken dat een wereldwijd links beleid alle problemen oplost.

En hebben de mensen in die landen er zelf ook nog wat over te zeggen? Je wilt een Westers beeld van "links" in die landen implementeren maar riekt dit ironisch genoeg niet naar het Cultureel Imperialisme vanuit het westen waar links zo verafschuwd van is?
Je zal het toch wel met mij eens zijn, dat mensen niet gebaat zijn met de chaos die er tegenwoordig is in de verstedelijkte gebieden?
Een chaos die er niet is in de wijken met ruime vrijstaande woningen.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 10:40:03 #107
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220211248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef torentje het volgende:

[..]
Als jij geen echt linkse meningen wil horen of lezen dan kun je toch uitloggen?
Jij verwoordt geen linkse meningen, jij raaskalt. Dat is wat anders.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220211355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jij verwoordt geen linkse meningen, jij raaskalt. Dat is wat anders.
Dus jij schaart je achter de rijken en hun handlangers, die de vrije meningsuiting van gewone mensen bestrijden?
pi_220211386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Je zal het toch wel met mij eens zijn, dat mensen niet gebaat zijn met de chaos die er tegenwoordig is in de verstedelijkte gebieden?
Een chaos die er niet is in de wijken met ruime vrijstaande woningen.
Ja ik vind het ook kut dat er zo veel migratie is geweest de afgelopen decennia.

Wat dat te maken heeft met je eerdere claims over de perfecte linkse wereld blijft echter de vraag.
pi_220211464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:07 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
Ja ik vind het ook kut dat er zo veel migratie is geweest de afgelopen decennia.

Wat dat te maken heeft met je eerdere claims over de perfecte linkse wereld blijft echter de vraag.
Ik weet niet met welke vraag jij nog zit. Is mij volkomen onduidelijk.
pi_220211513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:23 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik weet niet met welke vraag jij nog zit. Is mij volkomen onduidelijk.
In post 105 staan er nogal een aantal. Tip: je herkent ze aan het vraagteken.
pi_220211524
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:34 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
In post 105 staan er nogal een aantal. Tip: je herkent ze aan het vraagteken.
Die zijn toch niet serieus bedoeld? Zie die vragen meer als een poging om mij te ridiculiseren.
pi_220211534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Die zijn toch niet serieus bedoeld? Zie die vragen meer als een poging om mij te ridiculiseren.
Ik stresstest jouw eigen argumentatie. Als je dat ziet als een poging om jou te ridiculiseren is het misschien jouw claim die als ridicuul moet worden beschouwd.
pi_220211564
De bewaking bij de Jumbo is nu weg @KoosVogels
Even een praatje gemaakt met de kassière. Ze hebben vier jaar lang de grootste ellende gehad zei ze en zijn blij dat het AZC per 1 juli dichtgaat.

Dus m'n speurwerk zit er weer op :D

Wat wel lachen was, ik reed via de Mecklenburglaan naar de Graaf Ottolaan en daar liep die mevrouw van de scootmobiel zeg maar, met haar hondje. Ik denk verrek dat is die mevrouw. Een klein wit hondje heeft ze, Maltezer achtig ding.

Gemeentebelang filmpje van 10 dagen geleden klopt dus ook niet helemaal meer:
https://www.facebook.com/watch/?v=1842935859741780
Een of andere Koos :)
pi_220211604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:46 schreef Tjoent het volgende:
De bewaking bij de Jumbo is nu weg @:koosvogels
Even een praatje gemaakt met de kassière. Ze hebben vier jaar lang de grootste ellende gehad zei ze en zijn blij dat het AZC per 1 juli dichtgaat.

Dus m'n speurwerk zit er weer op :D

Wat wel lachen was, ik reed via de Mecklenburglaan naar de Graaf Ottolaan en daar liep die mevrouw van de scootmobiel zeg maar, met haar hondje. Ik denk verrek dat is die mevrouw. Een klein wit hondje heeft ze, Maltezer achtig ding.

Gemeentebelang filmpje van 10 dagen geleden klopt dus ook niet helemaal meer:
https://www.facebook.com/watch/?v=1842935859741780
Een of andere Koos :)
Waar ze in Tweelingstad natuurlijk ook last van hebben is hangjeugd. En dat zijn dan weer geen azc'ers, maar (vooral) allochtone etterbakjes.

Omwonenden van dit winkelcentrum zijn intimiderende jongeren zat: ‘Woongenot al weken verziekt’

En wees gerust, ik ben geen Koos van Gemeentebelang. Sterker, ik heet niet eens Koos.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220211607
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waar ze in Tweelingstad natuurlijk ook last van hebben is hangjeugd. En dat zijn dan weer geen azc'ers, maar (vooral) allochtone etterbakjes.

Omwonenden van dit winkelcentrum zijn intimiderende jongeren zat: ‘Woongenot al weken verziekt’

En wees gerust, ik ben geen Koos van Gemeentebelang. Sterker, ik heet niet eens Koos.
Nee, weet ik hoor. Je vierletterige voornaam is mij wel bekend, geen Koos :D
pi_220211620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:58 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Nee, weet ik hoor. Je vierletterige voornaam is mij wel bekend, geen Koos :D
Haha oke.

Maak daar verder ook geen enorm geheim van. Ik post hier niks waar ik mij voor hoef te schamen (niet meer althans).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 27 februari 2026 @ 14:34:30 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220212334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:01 schreef bianconeri het volgende:
En dat is relevant omdat?
Omdat je de "Ja maar hier in Estland!" kaart altijd trekt wanneer het je wel uitkomt...

quote:
Ik ken Nederland, ik kom er nog geregeld. Ik woonde bij meerdere AZC's in de buurt en kwam er voor werk.
Wat er vroeger gebeurde is niet relevant, het gaat om het hier en nu.

quote:
Ik weet wel zeker dat ik nog altijd veel meer weet dan de meeste Randstad figuren die er nog nooit een stap in de buurt gezet hebben.
Wie zijn dat dan? Die "Randstad figuren"?

quote:
Ik heb nooit die band met NL gevoeld inderdaad, maar dat heeft niets met zogenaamde gecreerde crisissen die mensen je willen aanpraten. Ik had een prachtig woonplekje, goed werk, genoeg vrienden en familie in de buurt.
Dus je kan wel weer van alles gaan verzinnen zoals je altijd wel doet, maar nee dit heeft niets daarmee te maken.
Je had het goed maar toch ging je weg omdat je je hier niet meer thuis voelde...
pi_220212398
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:40 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
Ik stresstest jouw eigen argumentatie.
Stel die kritische vragen dan ook maar eens aan je eigen leiding, en niet alleen aan de gewone mensen die al jaren hopen dat ieder mens wat meer goed bouwt en goed doet.
Het heeft weinig zin om steeds de kleinste schakels te bevragen, terwijl de grote tandwielen ongestoord blijven draaien.
Wie werkelijk recht wil doen, moet durven kijken naar de handen die aan de knoppen zitten.
pi_220212743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:34 schreef AchJa het volgende:

[..]
Omdat je de "Ja maar hier in Estland!" kaart altijd trekt wanneer het je wel uitkomt...
Als dat relevant is dan is dat relevant.
Wanneer zou dat uberhaupt niet uitkomen? Is alleen niet relevant als het om NL gaat.

quote:
Wat er vroeger gebeurde is niet relevant, het gaat om het hier en nu.
Ook het verleden is relevant. Maar uhm ja ik kom nog altijd in NL, ken nog veel rondom AZCs.
Plus dat cijfers cijfers zijn en dus niet veranderen omdat ik ineens niet in NL woon.

quote:
Je had het goed maar toch ging je weg omdat je je hier niet meer thuis voelde...
Ja, en? Wat is je punt?
Als ik het goed zou willen hebben en alleen dat mij zou schelen was ik in NL gebleven.

Eigenlijk nergens ga je het beter krijgen dan in NL.
pi_220212836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Als dat relevant is dan is dat relevant.
Wanneer zou dat uberhaupt niet uitkomen? Is alleen niet relevant als het om NL gaat.
[..]
Ook het verleden is relevant. Maar uhm ja ik kom nog altijd in NL, ken nog veel rondom AZCs.
Plus dat cijfers cijfers zijn en dus niet veranderen omdat ik ineens niet in NL woon.
[..]
Ja, en? Wat is je punt?
Als ik het goed zou willen hebben en alleen dat mij zou schelen was ik in NL gebleven.

Eigenlijk nergens ga je het beter krijgen dan in NL.
Links lullen en rechts wonen, zielepoot.
pi_220212892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:50 schreef torentje het volgende:

[..]
Stel die kritische vragen dan ook maar eens aan je eigen leiding, en niet alleen aan de gewone mensen die al jaren hopen dat ieder mens wat meer goed bouwt en goed doet.
Het heeft weinig zin om steeds de kleinste schakels te bevragen, terwijl de grote tandwielen ongestoord blijven draaien.
Wie werkelijk recht wil doen, moet durven kijken naar de handen die aan de knoppen zitten.
Vragen aan mijn leiding? Ik snap echt niet welke afslagen jouw hersenkronkels nemen. Ik kan hier, kijkend naar onze eerdere posts echt geen chocolade van maken.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 17:04:14 #123
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220212944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Dus jij schaart je achter de rijken en hun handlangers, die de vrije meningsuiting van gewone mensen bestrijden?
Zie je wel? Raaskallen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 27 februari 2026 @ 17:10:04 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220212965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:00 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat een volstrekt onnavolgbare gevolgtrekking.
Huilen dan.
pi_220212984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Zie je wel? Raaskallen.
Dat is jouw mening en nooit de mening van gewone normale mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door torentje op 27-02-2026 17:22:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')