quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:05 schreef Abrikozentaart het volgende:
Als domheid pijn zou doen zat Henk de hele dag aan de morfine
quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:04 schreef Regilio_ het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt.
Gr gr Henk
Eens!!quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hij verspreekt zich misschien nogal, maar ik vind BBB minder extremistisch klinken dan met Van der Plas die Keijzer in d'r nek had zitten. Dat jammerende en verongelijkte toontje van Van der Plas mis ik ook niet moet ik zeggen. Niet dat dit mijn politicus is, maar van die 3 toch de minst ergere vind ik.
Hmmmm ik ben ook 50+quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef nostra het volgende:
O god, het is de beurt aan de kneusjes nu.
Tikje lood om oud ijzer maar je hebt vermoedelijk een punt.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hij verspreekt zich misschien nogal, maar ik vind BBB minder extremistisch klinken dan met Van der Plas die Keijzer in d'r nek had zitten. Dat jammerende en verongelijkte toontje van Van der Plas mis ik ook niet moet ik zeggen. Niet dat dit mijn politicus is, maar van die 3 toch de minst ergere vind ik.
Struijs, Dassen en de Mossad en dan klaar voor vandaag lijkt me.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef nostra het volgende:
En dus minder relevant. Hij, en daarmee bbb, gaat vervagenquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een kneusje kan zomaar ineens een grote partij worden, nooit onderschatten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:11 schreef nostra het volgende:
Dat proces is eigenlijk al vrij kort na de overwinning bij de provincies gestart. En in de loop van Schoof was het al over en uit voor de BBB. Caroline was klaar en Mona volstrekt inwisselbaar voor alle andere clubjes in die hoek.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:13 schreef Japepk het volgende:
[..]
En dus minder relevant. Hij, en daarmee bbb, gaat vervagen
Mogelijk, misschien ook niet en blijft het een vaste kleinere fractie zoals de SGP. Hoe dan ook, zolang ze er zitten vind ik prettiger om hem aan te horen dan gejammer, geklaag of PVV-meeloperij.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:13 schreef Japepk het volgende:
[..]
En dus minder relevant. Hij, en daarmee bbb, gaat vervagen
Mwah, dit is wel echt splinterwerk met weinig potentie.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een kneusje kan zomaar ineens een grote partij worden, nooit onderschatten.
Tja, zo is de BBB ooit ook begonnen.. en weer bijna verdwenen..quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, dit is wel echt splinterwerk met weinig potentie.
Vergeet Wilders niet, die is begonnen met 'Groep Wilders' een eenmansfractie afgesplitst van de VVD. De vorige parlementaire periode was dat de grootste partij.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, zo is de BBB ooit ook begonnen.. en weer bijna verdwenen..
50-plus ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |