Vergeet Wilders niet, die is begonnen met 'Groep Wilders' een eenmansfractie afgesplitst van de VVD. De vorige parlementaire periode was dat de grootste partij.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, zo is de BBB ooit ook begonnen.. en weer bijna verdwenen..
50-plus ook.
Niemand volgens mij. Iets met pensioenen ongetwijfeld.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap dat verhaal niet. Had ie ineens verstand van financien?
De CPB-doorrekeningen van Volt waren nogal off the charts. Op het onrealiseerbare af.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Dassen is helemaal niet ultra-links, hij is Europees sociaal 'links'.
Dat is hij ook niet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Dassen is helemaal niet ultra-links, hij is Europees sociaal 'links'.
Links en rechts worden vaak gebruikt alsof we in de jaren '50 leven. Ik heb rechtse partijen het kabinet horen aanvallen op hun plannen op sociale zekerheid, net als linkse partijen. Het kabinet met hun coalitiepartijen zelf lijken nu sociaal-economisch het meest rechts te zijn van de gehele kamer. Ga maar na: radicaal-rechtse partijen zijn niet eens sociaal-economisch rechts, alleen op migratie. De linkse partijen zijn natuurlijk ook niet rechts.quote:
Ik doe er zelf niet zo moeilijk overquote:Op woensdag 25 februari 2026 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Links en rechts worden vaak gebruikt alsof we in de jaren '50 leven. Ik heb rechtse partijen het kabinet horen aanvallen op hun plannen op sociale zekerheid, net als linkse partijen. Het kabinet met hun coalitiepartijen zelf lijken nu sociaal-economisch het meest rechts te zijn van de gehele kamer. Ga maar na: radicaal-rechtse partijen zijn niet eens sociaal-economisch rechts, alleen op migratie. De linkse partijen zijn natuurlijk ook niet rechts.
Ja joh, je hebt sociaal-liberaal, conservatief-liberaal, sociaal-conservatief, conservatief-rechts, niks is meer ergens in te proppen. Herken alleen extreem-rechts, haha.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Links en rechts worden vaak gebruikt alsof we in de jaren '50 leven. Ik heb rechtse partijen het kabinet horen aanvallen op hun plannen op sociale zekerheid, net als linkse partijen. Het kabinet met hun coalitiepartijen zelf lijken nu sociaal-economisch het meest rechts te zijn van de gehele kamer. Ga maar na: radicaal-rechtse partijen zijn niet eens sociaal-economisch rechts, alleen op migratie. De linkse partijen zijn natuurlijk ook niet rechts.
Weet ik, ik bedoel ook niet per se jou.quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik doe er zelf niet zo moeilijk over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |