Missen ze een type hairy cane?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tottenham is een parodie op betaald voetbal.
Nee een type Lucas Mouraquote:
Bang om voor racist uitgemaakt te wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Scheids heeft geen zin om geel te trekken.
Bang voor sanctiesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Scheids heeft geen zin om geel te trekken.
Leuk voetbal man. Arne, are u watching?quote:
Van Dijk ook niet. We kunnen maar beter thuis blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
VD Ven voorlopig maar niet in de basis bij oranje
Kompany goede coach. Werd flink onderschat.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Leuk voetbal man. Arne, are u watching?
Sowieso wel klaar als we Marokko of Brazilië treffen in de zestiende finales verwacht ikquote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Van Dijk ook niet. We kunnen maar beter thuis blijven.
Blijf er niet voor op.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Van Dijk ook niet. We kunnen maar beter thuis blijven.
Marokko is toch ook niks. Maar je kan er zomaar van verliezen ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso wel klaar als we Marokko of Brazilië treffen in de zestiende finales verwacht ik
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Barca wordt gered door de scheids
Ja er hadden zoveel andere beslissingen .... Die Negreido-shit zit ver in de core van de Uefa ....quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Barca wordt gered door de scheids
W A Tquote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er hadden zoveel andere beslissingen .... Die Negreido-shit zit ver in de core van de Uefa ....
Nou,toch niet die Van Dijk meenemen...quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koeman gaat het Nederlands Elftal op het WK gewoon weer bouwen rondom die Liverpool-shit, he...
Real - City, de lamme tegen de blinde. Geen zin in. Echter kijk ik toch met een half oog.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
18:45 Bayer 04 Leverkusen Arsenal F.C. Ziggo Sport
21:00 Real Madrid CF Manchester City F.C. Ziggo Sport
21:00 Paris Saint-Germain F.C. Chelsea F.C. Ziggo Sport 2
21:00 FK Bodo/Glimt Sporting Clube de Portugal Ziggo Sport 3
Paar miljoen gratis geld genot.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Hjulmand wil ook vroegtijdig ontslagen worden.
Ja, eens. De duizendste City - Real geloof ik ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:48 schreef Solotovski het volgende:
Kan echt niet meer enthousiast worden van city - real
Ik doe vanavond eens gek en ga voor bodo - sporting
Welke?quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga een serie kijken, de rest zoeken ze ook maar uit.
Nog een paar afleveringen van The Night Agent.quote:
Wil ik nog wel graag naar het WK.quote:
Nou nou nou.quote:
Reijnders speelt weer nietquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat we eens Real tegen City voorgeschoteld krijgen allen.
Te licht voor City bevonden, jammer. Een stapje lager prima.quote:
Lekker terug naar Milan, niks mis mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te licht voor City bevonden, jammer. Een stapje lager prima.
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Doku een domme draver of een briljante buitenspeler?
quote:
Het ziet er defensief niet uit.quote:
.gifquote:
Vermoeden van?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom trekt Donnarumma zijn handje in?
Ik zat daar ook al naar te kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat legt de commentator uit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij snapt niet hoe de lijnen op het veld werken ofzo?quote:
Dommerummaquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij snapt niet hoe de lijnen op het veld werken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |