Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:En dan naar de buuf roepen ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee wel in een stad op het terrasquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
En dan naar de buuf roepen ?![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
ja buiten op een bankje, doe je mee?quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
En dan naar de buuf roepen ?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is toch dat liedje ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee wel in een stad op het terras“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen met de fiets naar begeleid werk
Werewolf
Jij snapt mquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen met de fiets naar begeleid werkAppears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!![]()
Column staat op de FP. En verder gaat het wel aardig.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is onze herman tong eigenlijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hij is braaf aan het werkquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
heeft ie nieuwe schoenen gekocht?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geld harken moet hij. Hupquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Ik was niet voor niks z’n onderbroekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoi![]()
Doei![]()
vanuit werk...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nais dat is echte liefde. Wij wassen ook elkaars ondergoed.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was niet voor niks z’n onderbroeken![]()
DoeiWerewolf
Hij wast niks, hij kooktquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nais dat is echte liefde. Wij wassen ook elkaars ondergoed.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh, da's ook héél erg nice!quote:![]()
![]()
Love a man die kan koken!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, da's ook héél erg nice!![]()
![]()
Love a man die kan koken!![]()
De meeste chef-koks zijn mannen. Is vast niet voor niks.
Vind er geen kont aan. Dat koken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee of ik beter kook dan mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee of ik beter kook dan mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog niet
quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Geen idee of ik beter kook dan mijn vrouwDan zou ik toch maar eens naar je schoonouders gaan bellen waarom de levering zolang duurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goeiequote:Op woensdag 25 februari 2026 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar eens naar je schoonouders gaan bellen waarom de levering zolang duurt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of zijn vrouw krijgt gewoon een heel degelijke opleidingquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zijn vrouw krijgt gewoon een heel degelijke opleidingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
een goede verstopopleidingquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zijn vrouw krijgt gewoon een heel degelijke opleidingUw ADH vitamine Worst
MiauwWerewolf
Zijn wel duur die echtgenotenquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een goede verstopopleiding
Of ze zit nog met een of andere koekert in een relatiequote:Op woensdag 25 februari 2026 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een goede verstopopleidingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn muis zat in een relatie met een koekoekert toen ik haar leerde kennenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ze zit nog met een of andere koekert in een relatie
Zie je. Soms moet je ze reddenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn muis zat in een relatie met een koekoekert toen ik haar leerde kennenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koekert ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ze zit nog met een of andere koekert in een relatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals ze in Brabant zouden zeggen: "Een koekwaus of wa dan"quote:
Ook. Maar we zeggen ook koekert.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ze in Brabant zouden zeggen: "Een koekwaus of wa dan"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb alleen het zuid brabants geleerdquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Maar we zeggen ook koekert.
Een slow koekert ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook. Maar we zeggen ook koekert.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh god. Ben jij zo’n zingende..quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen het zuid brabants geleerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben een geboren en getogen grootheid uit het Hertogdom Limburgquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh god. Ben jij zo’n zingende..![]()
Iedereen heeft tekortkomingenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen grootheid uit het Hertogdom Limburg
Ja oké je hebt gelijk.quote:
Mijn tekortkoming is dat ik te briljant ben voor de rest van de wereld bevolking
quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké je hebt gelijk.
Mijn tekortkoming is dat ik te briljant ben voor de rest van de wereld bevolking
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hamstringquote:Werewolf
Jullie zijn hier goed in.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gorgeous, maar ik snap het plaatje verder niet.quote:Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!![]()
quote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hier ben ikquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En dat ben ik niet![]()
Allemaalquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was niet voor niks z’n onderbroekenOok de sokken? @Kissingbird @greysbonesquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nais dat is echte liefde. Wij wassen ook elkaars ondergoed.![]()
Die twee hebben enkel ervaring met krokante sokkenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ook de sokken? @:KissingBird @:greysbones![]()
Zeg het ze!quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn tekortkoming is dat ik te briljant ben voor de rest van de wereld bevolking![]()
Die moeten ook gewassen wordenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die twee hebben enkel ervaring met krokante sokken![]()
![]()
![]()
Nu ben ik er zijn de twee mannen er nietquote:
Proost.quote:
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Allesquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ook de sokken? @:KissingBird @:greysbonesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dottekequote:
Bi ba bolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Plausibelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In zijn kree-velletje, in zijn bedrijfsauto, ergens in de duinen van Wassenaar, bij zijn moeder, in Katwijk of Rijnsburg.quote:![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
In zijn kree-velletje, in zijn bedrijfsauto, ergens in de duinen van Wassenaar, bij zijn moeder, in Katwijk of Rijnsburg.![]()
![]()
Of thuis op de bank
Hij heeft de waterleiding.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
In zijn kree-velletje, in zijn bedrijfsauto, ergens in de duinen van Wassenaar, bij zijn moeder, in Katwijk of Rijnsburg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Lovelyquote:
Hey vakantiegangert. Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan allemaal, komt vast deze week wel weer langsquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Of met zijn bandje aan het repeteren, of boodschappen doen.
Heerlijkquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantiegangert. Hoe is het daar?![]()
Heel de dag rondgelopen. Nu even een biertje![]()
![]()
Hier was t ook heerlijk
Lekker weer daar?quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Heel de dag rondgelopen. Nu even een biertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi dat je het fijn vond.quote:
Ja heerlijk weertjequote:
Lekker voor je holletje gezeten 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar wel heerlijk van mijn holletje weg gerentquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker voor je holletje gezeten 😉
Uit de wind in de zon wel denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
20 graden, maar in het zonnetje is het echt nog wel warmer lijkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lolquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, maar wel heerlijk van mijn holletje weg gerentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkie"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
OklekieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga zo maar weer bankhangen beetje moe
Olleke bolleke Rabbit bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik net gedaan.uurtje geslapen op de bank.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:53 schreef Lovely het volgende:
Ga zo maar weer bankhangen beetje moeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al lekker hoor..quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan.uurtje geslapen op de bank."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
GrassprietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was ook moe. Dus tv aan serie op en gaan liggen. Garantie om in slaap te vallenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IJn ijn ijn, Homijn is een fantastisch Konijnquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Weer weerzinwekkend om te zien dat Homijn z’n weerga niet kent.
Hey ESquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Weer weerzinwekkend om te zien dat Homijn z’n weerga niet kent.
Heb dat heel soms in de avond..quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook moe. Dus tv aan serie op en gaan liggen. Garantie om in slaap te vallen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mijn muis doet dat vrijwel iedere avond.quote:
Eerst tegen mij schreeuwen dat ze zelf wel bepaald of ze moe genoeg is om naar bed te gaan, daarna binnen 2 minuten in slaap flikkeren en als ik haar wakker maak kwaad worden waarom ik niet heb gezegd dat ze moe genoeg was om naar bed te gaan
Moest jij nog sokken voor naar Mario ? Ik sta hier nu toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi @DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:59 schreef EvilSkittle het volgende:
Die haasachtigen spelen met m’n mentale gezondheid.![]()
![]()
![]()
Oh man o man, wat een zwaar leven heb je toch met Muisquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn muis doet dat vrijwel iedere avond.
Eerst tegen mij schreeuwen dat ze zelf wel bepaald of ze moe genoeg is om naar bed te gaan, daarna binnen 2 minuten in slaap flikkeren en als ik haar wakker maak kwaad worden waarom ik niet heb gezegd dat ze moe genoeg was om naar bed te gaan
Kniekousen graag.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest jij nog sokken voor naar Mario ? Ik sta hier nu toch.
...hier om je mars te breken.![]()
Als ik ga liggen tv kijken ben ik weg maakt niet uit wanneerquote:
Ik ook. Even liggen en ik ben vertrokken.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik ga liggen tv kijken ben ik weg maakt niet uit wanneerIt was a dark and stormy night.![]()
Welke kleur ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik ga liggen tv kijken ben ik weg maakt niet uit wanneer![]()
Als ik nu ga liggen en ogen dicht ben ik ook zo weg denk ik..
quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:01 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nou ja het was HMF maar dus ik voelde me niet al te beledigd.![]()
![]()
Met mooie roze hartjes erop?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu nog doorslapen of niet danquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook. Even liggen en ik ben vertrokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker toch.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel fijn![]()
Als ik nu ga liggen en ogen dicht ben ik ook zo weg denk ik..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik kunnen weten.quote:
Mwa moet dan niet te lang slapen, anders slaap ik vanavond/vannacht nietquote:
Moet je de wekker zetten. Als ik na het eten ga liggen zet ik de wekker op een half uurtje.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa moet dan niet te lang slapen, anders slaap ik vanavond/vannacht nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Are made of this.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Sebbequote:
Halloquote:
Dat is wel een slim idee jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je de wekker zetten. Als ik na het eten ga liggen zet ik de wekker op een half uurtje.
In de middag doe ik dat niet maar na het avond eten welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* DJMO dikke ruft laat en de deur dicht trektIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Was ik blij dat ik net buiten wasquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO dikke ruft laat en de deur dicht trektWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook van 15 uur tot 16.30 1,5 uurquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. ik heb net even een uurtje gelegen...
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even spuiten met de luchtverfrisserquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik blij dat ik net buiten wasIt was a dark and stormy night.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO dikke ruft laat en de deur dicht trekt![]()
![]()
Dat vind ik zo goor spul die luchtverfrissersquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even spuiten met de luchtverfrisserWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er was hier de hele middag een fietsteam actief. Af en toe stonden ze met z’n zessen lekker te niksen op de kade, voor m’n deur. Dus 200m verderop afgesproken met m’n leverancier. In 3 min 2x voorbij gelopen. Dacht er nog aan om gedag te zeggen, toch maar niet gedaan.quote:
oja? Ja het is of dat, of die ruft.....quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo goor spul die luchtverfrissers
* gebrokenglas zet de mechanische ventilatie op de maximale stand.It was a dark and stormy night.![]()
Vrijdagquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan allemaal, komt vast deze week wel weer langs![]()
![]()
Denk het ookquote:
Dat of even de ramen open en weg stankquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oja? Ja het is of dat, of die ruft.....
* gebrokenglas zet de mechanische ventilatie op de maximale stand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, nu kan dat wel even, de ramen open.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat of even de ramen open en weg stankIt was a dark and stormy night.![]()
ZekersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebrokenglasbolk"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Morgen eindelijk tijd voor m'n eerste echte studie uren.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:
Door jou?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat amper nog gegeten...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat ga je studeren?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:23 schreef DJMO het volgende:
Morgen eindelijk tijd voor m'n eerste echte studie uren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Journalistiekquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Had maandag nog bruine bonen
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik eet het sowieso niet. Maar eet jij bruine bonen?
Lust jij geen bruien bonen?quote:
Gezond, lekker, voedzaamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wauwquote:echt iets voor jou. Goed dat je dat gaat doen.
quote:
Als je gewoon normaal eet, en geen gekke darmen of ziekten hebt, heb je daar echt geen last van.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Knetter de knetterquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had je daarna ook natuurlijke vuurwerk?
Al twee keer eerder geprobeerd, toen kwam het er niet van. Nu alle tijd om rustig te studeren. Sort of dan.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauwecht iets voor jou. Goed dat je dat gaat doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Mooi toch om het dan weer op te pakken.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al twee keer eerder geprobeerd, toen kwam het er niet van. Nu alle tijd om rustig te studeren. Sort of dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is zijn mutti aan het smeken om eten voor hem te koken voor de tijd dat ze weg is?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Braune Bohnenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
@:mario390 eet jij ook graag bruine bonen?It was a dark and stormy night.![]()
Gaat mutti weg?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is zijn mutti aan het smeken om eten voor hem te koken voor de tijd dat ze weg is?![]()
![]()
Ja, mutti gaat weekje ofzo wegquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, mutti gaat weekje ofzo weg
Pizzaquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
O, das wird viel Pizza und Pommes essen![]()
![]()
Pizza Shoarmaquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
O, das wird viel Pizza und Pommes essen
Dat lijkt mij helemaal niksquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
oja die pizza rookworst moet ik nog eens proberen![]()
![]()
@Puzzie is veel lekkerder.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
O, das wird viel Pizza und Pommes essen
Vanmorgen tostada, net Bocadillo de Calamares en vanavond nog geen ideequote:Op woensdag 25 februari 2026 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten vandaag? Op je eerste vakantiedag?![]()
![]()
Als je plakjes rookworst apart opbakt in een pan tot ze knapperig zijn zou het nog wel kunnen werken.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oja, eten daar is aan de voor ons late kant hè....quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vanmorgen tostada, net Bocadillo de Calamares en vanavond nog geen ideeIt was a dark and stormy night.![]()
@incelquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO dikke ruft laat en de deur dicht trekt![]()
![]()
Ja moet wel wennen hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, eten daar is aan de voor ons late kant hè....![]()
![]()
Bij jou logeren toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
O, das wird viel Pizza und Pommes essen![]()
ze kan het even niet meer uithouden met mario en is even gevluchtquote:Uw ADH vitamine Worst
extra blikken bruine bonensoep voor mario inkopenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn blikvoer wil hij vast niet.Uw ADH vitamine Worst
Dat kan wel...quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
extra blikken bruine bonensoep voor mario inkopenIt was a dark and stormy night.![]()
Typische hollandse gerechten
Stamppotten
• Boerenkoolstamppot — aardappelpuree met boerenkool en rookworst
Duits: „Stampf aus Kartoffeln und Grünkohl mit Räucherwurst“
• Hutspot — aardappel, wortel, ui
Duits: „Möhren‑Zwiebel‑Kartoffel‑Eintopf“
• Zuurkoolstamppot — aardappelen met zuurkool
Duits: „Kartoffel‑Sauerkraut‑Stampf“
• Bruine bonen met spek / Bruinebonensoep
Duits: „Braune Bohnen mit Speck“ / „Braune‑Bohnen‑Suppe“
• Erwtensoep (snert)
Duits: „Erbsensuppe (sehr dicke Variante)“
--
Bron: Copilot AIIt was a dark and stormy night.![]()
Oja, deze ook natuurlijk:
• Appeltaart (Hollandse stijl, hoog en kruimelig)
Duits: „Niederländische Apfeltorte (hoch, mit Zimt)“It was a dark and stormy night.![]()
Zullen we een go fund me opzetten met de naam "Maaltijden voor Mario"
Zo, avondeten ingeademdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
je gaat wel lekker uitgebreid koken als mario bij jou logeertquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Typische hollandse gerechten
Stamppotten
• Boerenkoolstamppot — aardappelpuree met boerenkool en rookworst
Duits: „Stampf aus Kartoffeln und Grünkohl mit Räucherwurst“
• Hutspot — aardappel, wortel, ui
Duits: „Möhren‑Zwiebel‑Kartoffel‑Eintopf“
• Zuurkoolstamppot — aardappelen met zuurkool
Duits: „Kartoffel‑Sauerkraut‑Stampf“
• Bruine bonen met spek / Bruinebonensoep
Duits: „Braune Bohnen mit Speck“ / „Braune‑Bohnen‑Suppe“
• Erwtensoep (snert)
Duits: „Erbsensuppe (sehr dicke Variante)“
--
Bron: Copilot AI
Uw ADH vitamine Worst
Das lief hèquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat wel lekker uitgebreid koken als mario bij jou logeertWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel maanden ben je onderweg met de zwangerschap?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
3quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel maanden ben je onderweg met de zwangerschap?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uitgebreide 5 gangen ontbijtquote:
quote:inderdaad
het is niet te hopen dat mevrouw Hydequote:Op woensdag 25 februari 2026 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ook de sokken? @:KissingBird @:greysbones
en meneer Kat de sokken misbruiken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ow, dan ga je nog wel wat voor de boeg te hebben qua eten. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook uit ervaring.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ow?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GG is dan ook echt een lieverdjeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Maar ik heb gewoon normaal gegetenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan ga je nog wel wat voor de boeg te hebben qua eten. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook uit ervaring.
Kloptquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik heel veel werk van.![]()
[ afbeelding ]weet ikquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GG is dan ook echt een lieverdje
quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GG is dan ook echt een lieverdje
It was a dark and stormy night.![]()
Rabbit denkt dat alle zwangere vrouwen veranderen in koekiemonstersquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon normaal gegetenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ow, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon normaal gegeten
Alles wat ik doe of eet koppelen mensen aan de zwangerschap. Alsof mijn hele persoon en bijbehorende behoeften verdwenen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rabbit denkt dat alle zwangere vrouwen veranderen in koekiemonsters
je bent een broedmachinequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles wat ik doe of eet koppelen mensen aan de zwangerschap. Alsof mijn hele persoon en bijbehorende behoeften verdwenen zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een broedmachine![]()
Kater noemt me legkipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag had ik alle plinten afgedaan. Iemand vroeg of ik nesteldrang had.![]()
Ja, want dan alleen doe je je huishouden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een broedmachine![]()
Dat is zo jaren 20 van de vorige eeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ben je stiekem limburgsquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater noemt me legkip![]()
Vandaag had ik alle plinten afgedaan. Iemand vroeg of ik nesteldrang had.![]()
Ja, want dan alleen doe je je huishouden.![]()
mijn god of je 9 maanden lang nesteldrang hebt![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zo jaren 20 van de vorige eeuw
zal eens een garpjuh van jou makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, we hebben drie katten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je stiekem limburgs![]()
mijn god of je 9 maanden lang nesteldrang hebt![]()
![]()
Nou, dat dus
maak maarquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal eens een garpjuh van jou maken
Uw ADH vitamine Worst
nee inderdaad limburgers hebben hooguit 2 kattenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, we hebben drie katten.![]()
Nou, dat dus![]()
ik bedoelde afgedaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal eens een garpjuh van jou maken
Wat is daarmeequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee inderdaad limburgers hebben hooguit 2 katten![]()
ik bedoelde afgedaanik snap het niet.
In Limburg is afgedaan gelijk aan schoonmaken. In het hoge noorden de plinten verwijderen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daarmeeik snap het niet.
even Joup van het Hek bellenquote:
of hij nog een Flappy wil
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat zegt een mijn welbekend limbo vogeltje ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daarmeeik snap het niet.
over haar gras
ik heb het gras afgedaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
even Joup van het Hek bellen
of hij nog een Flappy wilOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
gelukkig woon ik lekker in het middenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Limburg is afgedaan gelijk aan schoonmaken. In het hoge noorden de plinten verwijderen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zeggen we hier in Brabant ook gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Limburg is afgedaan gelijk aan schoonmaken. In het hoge noorden de plinten verwijderen.
“Ik heb het aanrecht afgedaan”
Heel normaalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In het niemandsland tussen het Hertogdom Limburg en die gekke Friezenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig woon ik lekker in het midden
je woont toch net boven Brabantquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeggen we hier in Brabant ook gewoon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee?quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je woont toch net boven BrabantWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik woon eigenlijk ook gewoon in het midden al meer dan 6 jaar![]()
gek konijnquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het niemandsland tussen het Hertogdom Limburg en die gekke Friezen
er zitten nog 3 provincies tussen die gekke vriezen en ons
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
owquote:
waarom denk ik dat dan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Geen idee ik woon m’n hele leven al in Brabant, behalve dan een aantal jaar in Belgiëquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus je wil zeggen dat je niet tussen Limburg en Friesland in woontquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek konijn
er zitten nog 3 provincies tussen die gekke vriezen en ons
de grootste provincie van Nederland. De provincie is gelegen in het midden en oosten van Nederland en wordt in het noordoosten begrensd door Overijssel, in het oosten door de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen, in het zuiden door Limburg en Noord-Brabant, in het uiterste zuidwesten door Zuid-Holland, in het westen door de provincie Utrecht en in het noordwesten door de provincie Flevoland, gescheiden door de Veluwerandmeren.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je niet tussen Limburg en Friesland in woontEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Kwam thuis en ik kreeg soep. Die TT is dikke karma![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waar smaakt dat naar?quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:14 schreef greysbones het volgende:
@:moeraskat
een magnum utopia is een dikke aanrader![]()
![]()
hazelnootquote:
caramel
witte chocola
ijs is hazelnoot smaakEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oeeeequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hazelnoot
caramel
witte chocola
ijs is hazelnoot smaakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaquote:
deze is echt dikke primaEen losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: