Mwa moet dan niet te lang slapen, anders slaap ik vanavond/vannacht nietquote:
Moet je de wekker zetten. Als ik na het eten ga liggen zet ik de wekker op een half uurtje.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa moet dan niet te lang slapen, anders slaap ik vanavond/vannacht niet
Are made of this.quote:
Hey Sebbequote:
Halloquote:
Dat is wel een slim idee jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je de wekker zetten. Als ik na het eten ga liggen zet ik de wekker op een half uurtje.
In de middag doe ik dat niet maar na het avond eten welquote:
Was ik blij dat ik net buiten wasquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO dikke ruft laat en de deur dicht trekt
Ik ook van 15 uur tot 16.30 1,5 uurquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. ik heb net even een uurtje gelegen...
[ afbeelding ]
Even spuiten met de luchtverfrisserquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik blij dat ik net buiten was
quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
* DJMO dikke ruft laat en de deur dicht trekt
Dat vind ik zo goor spul die luchtverfrissersquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even spuiten met de luchtverfrisser
Er was hier de hele middag een fietsteam actief. Af en toe stonden ze met z’n zessen lekker te niksen op de kade, voor m’n deur. Dus 200m verderop afgesproken met m’n leverancier. In 3 min 2x voorbij gelopen. Dacht er nog aan om gedag te zeggen, toch maar niet gedaan.quote:
oja? Ja het is of dat, of die ruft.....quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo goor spul die luchtverfrissers
Vrijdagquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan allemaal, komt vast deze week wel weer langs
Denk het ookquote:
Dat of even de ramen open en weg stankquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oja? Ja het is of dat, of die ruft.....
* gebrokenglas zet de mechanische ventilatie op de maximale stand.
Ja, nu kan dat wel even, de ramen open.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat of even de ramen open en weg stank
quote:
Door jou?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat amper nog gegeten...
Wat ga je studeren?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:23 schreef DJMO het volgende:
Morgen eindelijk tijd voor m'n eerste echte studie uren.
Journalistiekquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik eet het sowieso niet. Maar eet jij bruine bonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |