je gaat wel lekker uitgebreid koken als mario bij jou logeertquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Typische hollandse gerechten
Stamppotten
• Boerenkoolstamppot — aardappelpuree met boerenkool en rookworst
Duits: „Stampf aus Kartoffeln und Grünkohl mit Räucherwurst“
• Hutspot — aardappel, wortel, ui
Duits: „Möhren‑Zwiebel‑Kartoffel‑Eintopf“
• Zuurkoolstamppot — aardappelen met zuurkool
Duits: „Kartoffel‑Sauerkraut‑Stampf“
• Bruine bonen met spek / Bruinebonensoep
Duits: „Braune Bohnen mit Speck“ / „Braune‑Bohnen‑Suppe“
• Erwtensoep (snert)
Duits: „Erbsensuppe (sehr dicke Variante)“
--
Bron: Copilot AI
Das lief hèquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je gaat wel lekker uitgebreid koken als mario bij jou logeert
Hoeveel maanden ben je onderweg met de zwangerschap?quote:
3quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel maanden ben je onderweg met de zwangerschap?
Uitgebreide 5 gangen ontbijtquote:
quote:
het is niet te hopen dat mevrouw Hydequote:Op woensdag 25 februari 2026 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ook de sokken? @:KissingBird @:greysbones
Ow, dan ga je nog wel wat voor de boeg te hebben qua eten. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook uit ervaring.quote:
ow?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
GG is dan ook echt een lieverdje
Maar ik heb gewoon normaal gegetenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan ga je nog wel wat voor de boeg te hebben qua eten. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook uit ervaring.
Kloptquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik heel veel werk van.![]()
[ afbeelding ]
weet ikquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rabbit denkt dat alle zwangere vrouwen veranderen in koekiemonstersquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon normaal gegeten
Ow, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik heb gewoon normaal gegeten
Alles wat ik doe of eet koppelen mensen aan de zwangerschap. Alsof mijn hele persoon en bijbehorende behoeften verdwenen zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rabbit denkt dat alle zwangere vrouwen veranderen in koekiemonsters
je bent een broedmachinequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alles wat ik doe of eet koppelen mensen aan de zwangerschap. Alsof mijn hele persoon en bijbehorende behoeften verdwenen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een broedmachine![]()
Kater noemt me legkipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag had ik alle plinten afgedaan. Iemand vroeg of ik nesteldrang had.![]()
Ja, want dan alleen doe je je huishouden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een broedmachine![]()
Dat is zo jaren 20 van de vorige eeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
ben je stiekem limburgsquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater noemt me legkip![]()
Vandaag had ik alle plinten afgedaan. Iemand vroeg of ik nesteldrang had.![]()
Ja, want dan alleen doe je je huishouden.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zo jaren 20 van de vorige eeuw
zal eens een garpjuh van jou makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Nee, we hebben drie katten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je stiekem limburgs![]()
mijn god of je 9 maanden lang nesteldrang hebt![]()
maak maarquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal eens een garpjuh van jou maken
nee inderdaad limburgers hebben hooguit 2 kattenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, we hebben drie katten.![]()
Nou, dat dus
quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal eens een garpjuh van jou maken
Wat is daarmeequote:Op woensdag 25 februari 2026 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee inderdaad limburgers hebben hooguit 2 katten![]()
ik bedoelde afgedaan
In Limburg is afgedaan gelijk aan schoonmaken. In het hoge noorden de plinten verwijderen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daarmeeik snap het niet.
even Joup van het Hek bellenquote:
dat zegt een mijn welbekend limbo vogeltje ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daarmeeik snap het niet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
even Joup van het Hek bellen
of hij nog een Flappy wil
gelukkig woon ik lekker in het middenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Limburg is afgedaan gelijk aan schoonmaken. In het hoge noorden de plinten verwijderen.
Zeggen we hier in Brabant ook gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Limburg is afgedaan gelijk aan schoonmaken. In het hoge noorden de plinten verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |