P2quote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is weer een nieuwe maand begonnen, dus dat betekent dat het weer tijd is voor het maandoverzicht.
Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 01-02-2026 t/m 28-02-2026
nr / aantal posts / gebruiker
01 448 Luctor.et.Emergo
02 385 TheStigsDutchCousin
03 337 Strani
04 228 Arizona
05 222 Redefine
06 186 NailQueen
07 166 Fred_B
08 140 ESF1Gamer
09 133 BillDauterive
10 130 H_T
11 111 Yesse
12 099 Roger_Epiales
13 076 Whiskers2009
14 065 usagi414
15 050 zorro28
15 050 Meke
17 034 blackswangreen
18 028 Nattekat
18 028 sportfreak
20 027 Cyan9
21 016 egeltje1985
22 013 Koen66
23 011 Guanabana
24 010 AgnesGru
25 009 Momo
26 006 heywoodu
26 006 Hamlapjes
28 003 ijs_beer
28 003 Mexicanobakker
30 002 TheVulture
31 001 damsco
31 001 molloot200
31 001 Ploplap
31 001 Dave
31 001 Modus
klik hier voor meer stats
De winnaar is wederom geen verrassing. Er is wel een nieuwe nummer 2.Vorige maand nog aan de onderkant van de middenmoot, maar deze maand met stip gestegen naar de tweede plek.
Maar 17 mensen met meer dan 1 post per dag hier. Dat gaat niet helpen voor de FOK MOET BLIJVEN acties elders op het forumquote:Op zondag 1 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is weer een nieuwe maand begonnen, dus dat betekent dat het weer tijd is voor het maandoverzicht.
Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 01-02-2026 t/m 28-02-2026
nr / aantal posts / gebruiker
01 448 Luctor.et.Emergo
02 385 TheStigsDutchCousin
03 337 Strani
04 228 Arizona
05 222 Redefine
06 186 NailQueen
07 166 Fred_B
08 140 ESF1Gamer
09 133 BillDauterive
10 130 H_T
11 111 Yesse
12 099 Roger_Epiales
13 076 Whiskers2009
14 065 usagi414
15 050 zorro28
15 050 Meke
17 034 blackswangreen
18 028 Nattekat
18 028 sportfreak
20 027 Cyan9
21 016 egeltje1985
22 013 Koen66
23 011 Guanabana
24 010 AgnesGru
25 009 Momo
26 006 heywoodu
26 006 Hamlapjes
28 003 ijs_beer
28 003 Mexicanobakker
30 002 TheVulture
31 001 damsco
31 001 molloot200
31 001 Ploplap
31 001 Dave
31 001 Modus
klik hier voor meer stats
De winnaar is wederom geen verrassing. Er is wel een nieuwe nummer 2.Vorige maand nog aan de onderkant van de middenmoot, maar deze maand met stip gestegen naar de tweede plek.
Aan mij ligt het niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar 17 mensen met meer dan 1 post per dag hier. Dat gaat niet helpen voor de FOK MOET BLIJVEN acties elders op het forum
Aan mij ook nietquote:
Ik ben meer bezig met offline hobby's. Soms heb ik gewoon de energie niet altijd voor om te posten.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar 17 mensen met meer dan 1 post per dag hier. Dat gaat niet helpen voor de FOK MOET BLIJVEN acties elders op het forum
quote:
Voornamelijk druk met werkquote:
Daarom had ik ook zoveel gepost hier.quote:
Goed excuus wel.quote:
Wel heel bijzonder om een debutant direct op de tweede plek te zien. Hoewel dat ook laat zien dat we een beetje de Nederlandse Eredivisie van FOK! zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frans Bauer heeft Sanremo gewonnenquote:Op zondag 1 maart 2026 13:27 schreef Strani het volgende:
Zo, weer thuis. Nog iets gebeurd in de wereld? Zal wel meevallen denk ik, ik was maar twee dagen weg.
Hangt er vanaf wat je bedoelt met leven. Het bestaat, en gelukkig hoeven we het amper te gebruiken.quote:
Geloof niet dat er iets belangrijks is gebeurd.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:27 schreef Strani het volgende:
Zo, weer thuis. Nog iets gebeurd in de wereld? Zal wel meevallen denk ik, ik was maar twee dagen weg.
Vanmorgen was het lekker zonnig. Met de middag bewolkt hier.quote:Op zondag 1 maart 2026 15:20 schreef NailQueen het volgende:
Het is onverwachts een zonnig dag om door het park te fietsen. Dat heb ik dit jaar nog niet kunnen doen
Ik wist wel dat Karma zijn werk zou doenquote:Op zondag 1 maart 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen was het lekker zonnig. Met de middag bewolkt hier.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is buiten koud, nat en glad. Ik wilde even naar het overdekte winkelcentrum maar mijn auto is nog vastgevroren van vannacht
Dus @:Fred_B en @:Luctor.et.Emergo geef onmiddellijk de zon weer terug! Stelletje bandieten!
quote:Op zondag 1 maart 2026 16:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Karma zijn werk zou doen
[..]
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 1 maart 2026 20:26 schreef H_T het volgende:
Mocht je twijfelen over de Hema-rookworstpizza van Domino's, dan hoef je die niet te kopen. Maar haal er gerust een als je heel nieuwsgierig bent
Hier was het een mooi weekend, droog en zonnig! Alleen gisteravond wel wat regen. En er was een koude harde wind gisteren.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:07 schreef Redefine het volgende:
Hier dit weekend niet lekker weer. Hele weekend al veel wind en regen.
Ik had geen plannen in die richting, die hoef ik dus niet te wijzigenquote:Op zondag 1 maart 2026 20:26 schreef H_T het volgende:
Mocht je twijfelen over de Hema-rookworstpizza van Domino's, dan hoef je die niet te kopen. Maar haal er gerust een als je heel nieuwsgierig bent
Ja het wordt helaas steeds wel wat minder. Maar zoals ik begrijp maakt dat eigenlijk niet eens zo heel veel uit voor het voortbestaan, omdat de Frontpage het gros van het geld oplevert.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kun je beter allemaal Fok frontoage als startpagina instellen.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het wordt helaas steeds wel wat minder. Maar zoals ik begrijp maakt dat eigenlijk niet eens zo heel veel uit voor het voortbestaan, omdat de Frontpage het gros van het geld oplevert.
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een idee heb van wat het forum als losstaande entiteit nou zou moeten kosten. Er wordt gesmeten met voor mijn gevoel enorm hoge bedragen, terwijl een forum op zichzelf volgens mij niet zo heel duur zou hoeven zijn (zeker als je het salaris van Danny niet meerekent).quote:Op zondag 1 maart 2026 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het wordt helaas steeds wel wat minder. Maar zoals ik begrijp maakt dat eigenlijk niet eens zo heel veel uit voor het voortbestaan, omdat de Frontpage het gros van het geld oplevert.
Het forum draaiende houden zal niet extreem veel kosten. Dat is d.m.v. wat abonnementshouders en licht adverteren al binnen te halen. Het probleem is echter dat ook het inkomen van Danny moet zijn en daardoor de kosten veel hoger zijn. Tegelijkertijd zou het forum er ook niet zijn of op zijn gat liggen als Danny het niet doet dus dat los je niet zomaar op.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een idee heb van wat het forum als losstaande entiteit nou zou moeten kosten. Er wordt gesmeten met voor mijn gevoel enorm hoge bedragen, terwijl een forum op zichzelf volgens mij niet zo heel duur zou hoeven zijn (zeker als je het salaris van Danny niet meerekent).
Nee maar in ESF is het waarschijnlijk omdat wij gewoon niet zo leuk zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 20:43 schreef Redefine het volgende:
Wat teruglopende bezoekers op het forum betreft wordt vooral gewezen naar het banbeleid. Er wordt gesteld dat de meeste mensen die niet meer terugkomen mensen met een (al dan niet onterechte) ban zijn. Terwijl de terugloop binnen de SC en ESF breed toch echt niet door gebande users komt. Er zijn er veel verdwenen over de laatste jaren.
Dat punt wordt dan heel erg neergelegd bij de mods, waarbij ik als het zo zie een nieuwe policy voor zie komen. Waarbij ik zelf inschat dat de kwaliteit alleen maar verder het afvoerputje in verdwijnt.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar in ESF is het waarschijnlijk omdat wij gewoon niet zo leuk zijn
Maar dat waren we voor het verval ook al niet Straan, dus dat kan het niet zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, maar als de FP geld oplevert, zou je dan toch op een niet zo heel spectaculair bedrag uitkomen. Maar goed, ik heb geen idee (behalve de veelbesproken boekhouder van 600 euro in de maand) waar al het geld aan opgaat.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het forum draaiende houden zal niet extreem veel kosten. Dat is d.m.v. wat abonnementshouders en licht adverteren al binnen te halen. Het probleem is echter dat ook het inkomen van Danny moet zijn en daardoor de kosten veel hoger zijn. Tegelijkertijd zou het forum er ook niet zijn of op zijn gat liggen als Danny het niet doet dus dat los je niet zomaar op.
Nee, het forum voor vioolspelers, goederentreinspotters of Nederlandse emigranten naar Spanje heeft ongetwijfeld ook te maken met minder actieve users. De tijd is op dat gebied veranderd, naar een laagdrempeligere manier van discussiëren via sociale media en Reddit enzo, waarin elke post die je doet na een tijdje nauwelijks meer terug te vinden is.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:43 schreef Redefine het volgende:
Wat teruglopende bezoekers op het forum betreft wordt vooral gewezen naar het banbeleid. Er wordt gesteld dat de meeste mensen die niet meer terugkomen mensen met een (al dan niet onterechte) ban zijn. Terwijl de terugloop binnen de SC en ESF breed toch echt niet door gebande users komt. Er zijn er veel verdwenen over de laatste jaren.
Dat punt wordt dan heel erg neergelegd bij de mods, waarbij ik als het zo zie een nieuwe policy voor zie komen. Waarbij ik zelf inschat dat de kwaliteit alleen maar verder het afvoerputje in verdwijnt.
Uiteraard geldt ook voor de FP dat het onderhouden etc. niet heel erg veel geld kost. Echter geldt daar dan voor dat het een fulltime baan is om al de stukjes te schrijven die de bezoekersaantallen/clicks/views daar hoog houden.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar als de FP geld oplevert, zou je dan toch op een niet zo heel spectaculair bedrag uitkomen. Maar goed, ik heb geen idee (behalve de veelbesproken boekhouder van 600 euro in de maand) waar al het geld aan opgaat.
Eens hoor. Maar de populariteit van Reddit laat wel zien dat er nog steeds wel een markt is voor een forum als FOK! Probleem is echter dat mensen van buitenaf FOK! niet kennen of het wel kennen en dan terecht niet er naartoe willen gaan. Heeft buiten de mensen die de juiste plekken op het forum kennen een vrij slechte naam.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, het forum voor vioolspelers, goederentreinspotters of Nederlandse emigranten naar Spanje heeft ongetwijfeld ook te maken met minder actieve users. De tijd is op dat gebied veranderd, naar een laagdrempeligere manier van discussiëren via sociale media en Reddit enzo, waarin elke post die je doet na een tijdje nauwelijks meer terug te vinden is.
Vorige week zag ik het bij domino's maar toevallig had ik bij de snackexpert al gezien dat hij wat tegenviel. Dus ben ik voor een simpele pepperonipizza gegaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:26 schreef H_T het volgende:
Zeker niet! Je bent een stuk beter af als je een pizza en een Hemaworst los van elkaar kooptquote:Op zondag 1 maart 2026 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had geen plannen in die richting, die hoef ik dus niet te wijzigen
Nee, normaal deeg. Het is eigenlijk een kaaspizza met wat plakjes rookworst en wat hotdogsaus eropquote:
Dus eigenlijks kan ik het zelf ook maken.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, normaal deeg. Het is eigenlijk een kaaspizza met wat plakjes rookworst en wat hotdogsaus erop
Ga je ook om 5 uur kijken?quote:
Jullie zijn juist superleuk en vrolijken me regelmatig enorm opquote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie ook lieverdsquote:Op zondag 1 maart 2026 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, en ik en @:thestigsdutchcousin dan?
Edit: Owh en @:Nattekat
quote:
Ja, eigenlijk wel. Die hotdogsaus is misschien wat lastiger te vinden, maar daar mis je ook weinig aanquote:Op zondag 1 maart 2026 21:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks kan ik het zelf ook maken.
Nee. Ik heb het druk die dag.quote:
Dan zou je juist om 5 uur wel moeten kijken.quote:
Ik vind dit wel iets te subtiel om mensen op tijd wakker te krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2026 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
[ afbeelding ]
We mogen weer!
quote:Op maandag 2 maart 2026 04:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
[ afbeelding ]
We mogen weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |