Wat naarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat ze daar nu vastzitten omdat het luchtruim gesloten is. En daar ook explosies zijn geweest.
Is hij ook een lekker ding?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef Arizona het volgende:
Broertje van mijn beste vriendin zit in Dubai momenteelNiet leuk
Heeft hij als artiestennaam Rapper Boef?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef Arizona het volgende:
Broertje van mijn beste vriendin zit in Dubai momenteelNiet leuk
Dit kan eigenlijk niet, maar ik moest toch lachenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is hij ook een lekker ding?
Leve Michael van de Pasquote:
Neequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft hij als artiestennaam Rapper Boef?
Die manoeuvre om een gevallen renner voor hem heenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is hij ook een lekker ding?
Kelderman zou twijfelachtig zijn geweest voor de Giro als hij had meegedaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die manoeuvre om een gevallen renner voor hem heen
Elke andere renner was naar de grond gegaan.
Goeie tip! Dat maakt UMK kijken straks toch makkelijkerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:52 schreef Fred_B het volgende:
Dolly Style nu op Out TV voor de liefhebber. UMK begint daar zo.
Remember Monday is er nu!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Goeie tip! Dat maakt UMK kijken straks toch makkelijker
Komen zijn veldrijkunsten toch nog van pas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die manoeuvre om een gevallen renner voor hem heen
Elke andere renner was naar de grond gegaan.
Dat zijn er ook wel eens meer geweest.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |