Topweekend, dus.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer een punt gepakt tov Feyenoord en NEC.
Grim Meesterbrein.
Ik had een verlies tegen Twente ingecalculeerd, maar een gelijkspel van jullie tegen PEC allesbehalve.quote:
Appeltje eitjequote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik had een verlies tegen Twente ingecalculeerd, maar een gelijkspel van jullie tegen PEC allesbehalve.
Voor mij is die uitslag dus absoluut een vol glas, in de wetenschap dat jullie nog:
- Groningen uit (lekker heet zaterdagmiddagje na vorig jaar)
- Feyenoord uit (lekker heet zondagmiddagje)
- Twente thuis
- Utrecht thuis
- Heerenveen uit
Op het programma hebben.
Hoe zenuwachtiger en minder vertrouwen je hebt des te groter wordt de act.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik had een verlies tegen Twente ingecalculeerd, maar een gelijkspel van jullie tegen PEC allesbehalve.
Voor mij is die uitslag dus absoluut een vol glas, in de wetenschap dat jullie nog:
- Twente thuis
- Utrecht thuis
- Heerenveen uit
Op het programma hebben.
Gelukkig staat PSV in de achtste finale van de Champions League om de Nederlandse eer te redden.quote:
Die valt niet meer te redden, jullie zijn verleden tijd, vergane glorie en feyenoord is eigenlijk altijd al shit geweest. PSV moet zich uitschrijven een aansluiten bij de de Bundesliga. PSV heeft de eredivisie al uitgespeeldquote:Op zondag 1 maart 2026 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig staat PSV in de achtste finale van de Champions League om de Nederlandse eer te redden.
[ afbeelding ]
In alle seizoenen Eredivisie, die ik volg. Weet ik inmiddels dat je in de Eredivisie slechts één slechte transferwindow van troonopvolging verwijderd bent. En dat met één goede transferwindow de kaarten ineens anders geschud zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die valt niet meer te redden, jullie zijn verleden tijd, vergane glorie en feyenoord is eigenlijk altijd al shit geweest. PSV moet zich uitschrijven een aansluiten bij de de Bundesliga. PSV heeft de eredivisie al uitgespeeld
Dat is het geval wanneer je de verkeerde mensen op belangrijke posities hebt zitten, bij PSV is dat niet het geval, daar zit het wel goed. PSV gaat van de zomer ook nog eens minimaal 150 miljoen vangen (inc CL geld) en heeft daarnaast al een paar vervangers binnen (Plea en Van Bommel) en Wanner die alvast wordt klaargestoomd als vervanger van Saibari .Schouten gaat Veerman straks vervangen op het middenveld..quote:Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
In alle seizoenen Eredivisie, die ik volg. Weet ik inmiddels dat je in de Eredivisie slechts één slechte transferwindow van troonopvolging verwijderd bent. En dat met één goede transferwindow de kaarten ineens anders geschud zijn.
Simpelweg omdat iedere window sleutel spelers verkopen moeten geen houdbare strategie is voor langere termijn succes.
Hoogstwaarschijnlijk is PSV aankomende window weer aan de beurt dat er 3/4 sleutelspelers de poort uitwandelen.
Dat vang je vaak niet op. Feyenoord dit seizoen, Ajax daarvoor.
Alleen Ajax en Twente zijn dit kalenderjaar nog ongeslagen in de Eredivisie. Fred doet het goed. Loopt nu ook weer een puntje uit + een puntje in.quote:
Ik ben er ook steeds meer van overtuigd dat verstandig beleid voornamelijk geluk, toeval en timing is. Had je een willekeurige Ajacied van straat geplukt had hij/zij in de zomer van 2023 hoogstwaarschijnlijk Bosz, Schouten, Lang en wellicht ook Dest uit de markt getrokken.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is het geval wanneer je de verkeerde mensen op belangrijke posities hebt zitten, bij PSV is dat niet het geval, daar zit het wel goed. PSV gaat van de zomer ook nog eens minimaal 150 miljoen vangen (inc CL geld) en heeft daarnaast al een paar vervangers binnen (Plea en Van Bommel) en Wanner die alvast wordt klaargestoomd als vervanger van Saibari .Schouten gaat Veerman straks vervangen op het middenveld..
Dat is verstandig beleid voeren. Bij ajax doen ze maar wat
Echt zo niet mee eens. ............quote:Op zondag 1 maart 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
verstandig beleid voornamelijk geluk, toeval en timing is.
Ajaxgodenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Alleen Ajax en Twente zijn dit kalenderjaar nog ongeslagen in de Eredivisie. Fred doet het goed. Loopt nu ook weer een puntje uit + een puntje in.
Minder vertrouwen zeker, zenuwachtig niet bepaald want het blijft Feyenoordquote:Op zondag 1 maart 2026 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe zenuwachtiger en minder vertrouwen je hebt des te groter wordt de act.
je gedrag zegt wat anders gap. En idd feyenoord blijft feyenoord, voor Ajacieden altijd een zorg minder.quote:Op maandag 2 maart 2026 05:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Minder vertrouwen zeker, zenuwachtig niet bepaald want het blijft Feyenoord
kan niet snel genoeg gaan. Hopelijk wordt er achter de schermen gebouwd aan het nieuwe seizoen, die berichten zijn wel hoopvol al dat ze/jordi druk bezig zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 07:07 schreef manny het volgende:
dat die 2e plek nog in zicht is is echt een wonder. man man man wat een seizoen.
zo vermoeiend.
Jullie? Ga je nou godverdomme net doen of ik voor Ajax ben?quote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
- Twente thuis
- Utrecht thuis
- Heerenveen uit
Op het programma hebben.
Maar scheelt natuurlijk wel of je dat met CL kan beginnen of niet, ik vind het vanuit de leiding dan ook wel bijzonder dat Fred mag blijven aanmodderen.quote:Op maandag 2 maart 2026 07:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan niet snel genoeg gaan. Hopelijk wordt er achter de schermen gebouwd aan het nieuwe seizoen, die berichten zijn wel hoopvol al dat ze/jordi druk bezig zijn
Tsja wie moet je er anders neerzetten?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar scheelt natuurlijk wel of je dat met CL kan beginnen of niet, ik vind het vanuit de leiding dan ook wel bijzonder dat Fred mag blijven aanmodderen.
Daar was het op een gegeven moment ook al te laat voor. Dan had er meteen een plan B moeten liggen toen Sjon weg ging.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie moet je er anders neerzetten?
quote:
Verklaar u nader zou ik zeggen. Ik vermoed dat de voorbeelden toevalstreffer in de scouting talrijk zijn. Sano bijvoorbeeld.quote:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is Ernest Stewart dan een goede technisch directeur of maakte hij goed gebruik van de omstandigheden?
Zonder geluk vaart niemand wel. Maar ik durf wel te stellen dat de positie van PSV op dit moment voor 95% is toe te dichten aan goed management. En dat houd in: goed management door alle lagen van de organisatie. Bij Ajax rommelt het al sinds jaar en dag en zie je ook dat ze geen vat krijgen op de mineur. Alleen een goede trainer gaat daar de meubelen ook niet meer redden.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geluk, toeval, timing en kunde zullen we maar zeggen.
Geen idee, toekijken doen wij wel, het management moet ageren, maar dit werkt zeker niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, dat goeie management en dat is zeker geen 95%, dat het bij de anderen daarmee superslecht gesteld is maakt het het bij PSV nog niet geweldig. Je hoeft de lat niet heel hoog te leggen om beter te zijn dan Ajax en Feyenoord op dat gebied.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel. Maar ik durf wel te stellen dat de positie van PSV op dit moment voor 95% is toe te dichten aan goed management. En dat houd in: goed management door alle lagen van de organisatie. Bij Ajax rommelt het al sinds jaar en dag en zie je ook dat ze geen vat krijgen op de mineur. Alleen een goede trainer gaat daar de meubelen ook niet meer redden.
Ok Tarado.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, dat goeie management en dat is zeker geen 95%, dat het bij de anderen daarmee superslecht gesteld is maakt het het bij PSV nog niet geweldig. Je hoeft de lat niet heel hoog te leggen om beter te zijn dan Ajax en Feyenoord op dat gebied.
Voor 2023 was het ook vrij onrustig toch in Eindhoven rondom van Nistelrooij en de koers van de club e.d. in mindere mate maar niettemin.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel. Maar ik durf wel te stellen dat de positie van PSV op dit moment voor 95% is toe te dichten aan goed management. En dat houd in: goed management door alle lagen van de organisatie. Bij Ajax rommelt het al sinds jaar en dag en zie je ook dat ze geen vat krijgen op de mineur. Alleen een goede trainer gaat daar de meubelen ook niet meer redden.
Liever een tokkie met een pet op die zijn flesje water weggooit?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:20 schreef Houniet het volgende:
De scheidsrechter floot af en Grim stond al de andere trainer lachend te omhelzen.
Kijk eens naar Schreuder, Fred. Om te schamen gewoon.
Ja, 100.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever een tokkie met een pet op die zijn flesje water weggooit?
Bij het voetbal Instituut van Nederland op komen draven met dat petje was inderdaad geen porem.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever een tokkie met een pet op die zijn flesje water weggooit?
Het is echt krankzinnig hoe zowel Ajax als Feyenoord de afgelopen jaren beleid gevoerd hebben.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, dat goeie management en dat is zeker geen 95%, dat het bij de anderen daarmee superslecht gesteld is maakt het het bij PSV nog niet geweldig. Je hoeft de lat niet heel hoog te leggen om beter te zijn dan Ajax en Feyenoord op dat gebied.
wellicht moet dat maar gebeuren idd.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, toekijken doen wij wel, het management moet ageren, maar dit werkt zeker niet.
Ik zou nog eerder die Garcia de kans geven en Fred dan maar jong laten doen, het gaat om veel geld.
Mensen vergeten snel, het is nog niet zo lang geleden John de Jong de laan uit gestuurd werd en Marcel Brands deed alsof hij daar niets mee te maken had en we kunnen toch niet stellen dat Ernie een geweldige TD is.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is echt krankzinnig hoe zowel Ajax als Feyenoord de afgelopen jaren beleid gevoerd hebben.
Ajax had zijn zaakjes echt bizar goed op orde zowel financieel als op het veld daar is niks van over. Feyenoord had ook een weg ingeslagen waarvan je kon zeggen dat er in elk geval weer beleid gevoerd werd en een filosofie achter zat.
Blijkbaar is het allemaal een stuk ingewikkelder dan wij denken om een grote club fatsoenlijk te leiden.
Sterren voor het kampioenschap van Gelderland?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:24 schreef Wotte het volgende:
Wellicht moet NEC ook het aantal sterren op het maatpak van de trainer laten borduren.
Pastoor deed een open sollicitatie om als interim het seizoen af te maken. Die heeft meer gepresenteerd dan Grim.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen meteen moeten doen. Of ze het nu nog moeten doen weet ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Pastoor deed een open sollicitatie om als interim het seizoen af te maken. Die heeft meer gepresenteerd dan Grim.
Nu niet meer toen. Toen misschien welquote:Op maandag 2 maart 2026 15:24 schreef papert het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen meteen moeten doen. Of ze het nu nog moeten doen weet ik niet.
uh, oke, 'gap'quote:Op maandag 2 maart 2026 06:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je gedrag zegt wat anders gap. En idd feyenoord blijft feyenoord, voor Ajacieden altijd een zorg minder.
Genoeg miljonairs bij de club hoor.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent niet volks genoeg voor Feyenoord maat. Ons soort mensen heeft een ijskast.
Nog een paar weken volhouden. Dan zijn we er even vanaf.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groningen-uit wordt ook gewoon weer puntverlies natuurlijk.
Please, make it stop.
Ja, zonde. Vooral voor hem persoonlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Resink komende zomer, die is wel kapot nu.
leuk ditquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Siem de Jong aangesteld als technisch manager bij Ajax. Gaat onder meer de scouting coördineren.
Idem voor Daniel de Ridder, die eerst een interne opleiding nog gaat afronden. De Ridder is afgestudeerd jurist en gaat zich focussen op het juridische deel van transfers.
Bron: VI.nl.
Ik zie Siem in ieder geval veel eerder slagen dan Klaas-Jan, maar het blijft nog steeds een onstabiel wespennest bij Ajax. Ik wens ze heel veel succes.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Siem de Jong aangesteld als technisch manager bij Ajax. Gaat onder meer de scouting coördineren.
Idem voor Daniel de Ridder, die eerst een interne opleiding nog gaat afronden. De Ridder is afgestudeerd jurist en gaat zich focussen op het juridische deel van transfers.
Lijken me gezonde ontwikkelingen, liever dit soort gasten die intern zijn opgeleid en werk hebben gemaakt van hun carriere na het voetbal dan om duo kampsjaak en & speknek (Raf en Wes) maar een rol te geven omdat ze een bal konden raken en alleen maar op tv hun mening zitten te verkondigen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Beetje wat klaas deed?quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Als je zolang bij Ajax (en daarbuiten) hebt gespeeld heb je ongetwijfeld heel veel teamgenoten in je contacten die op hun beurt ook weer heel veel contacten hebben. In principe zullen spelers nooit meer dan één 'handshake' weg zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:48 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het netwerk en de ervaring van de charismaloze Siem Klaplong zal immens zijn.
Groningen bakt er niks meer van. Gelijkspelletjequote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Morgen weer oogaids in Groningen, zin in.
Tegen Ajax laden die gasten zich natuurlijk weer volledig op.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Groningen bakt er niks meer van. Gelijkspelletje
Daarbij komend dat YOURI REGEER zichzelf heeft wijsgemaakt dat die de nieuwe Edgar Davids is .quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen Ajax laden die gasten zich natuurlijk weer volledig op.
Oke, en wat wil je met deze opmerking?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarbij komend dat YOURI REGEER zichzelf heeft wijsgemaakt dat die de nieuwe Edgar Davids is .
Jou op de kast jagenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, en wat wil je met deze opmerking?
quote:
Zes nederlagen op rij en nog steeds 11e zegt ook wat over de troep helemaal onderin de eredivisie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:35 schreef Urquhart het volgende:
In de geest van dit seizoen kun je de klok er wel gelijk opzetten dat Groningen na zes nederlagen op rij vandaag 3 punten pakt
Successupporter.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:33 schreef Black-Death het volgende:
Gelukkig is mijn ESPN abo verlopen. Hoef ik dit volgende drama gelukkig niet aan te zijn
aan te zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:33 schreef Black-Death het volgende:
Gelukkig is mijn ESPN abo verlopen. Hoef ik dit volgende drama gelukkig niet aan te zijn
Owja sorry een typoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |