Verklaar u nader zou ik zeggen. Ik vermoed dat de voorbeelden toevalstreffer in de scouting talrijk zijn. Sano bijvoorbeeld.quote:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is Ernest Stewart dan een goede technisch directeur of maakte hij goed gebruik van de omstandigheden?
Zonder geluk vaart niemand wel. Maar ik durf wel te stellen dat de positie van PSV op dit moment voor 95% is toe te dichten aan goed management. En dat houd in: goed management door alle lagen van de organisatie. Bij Ajax rommelt het al sinds jaar en dag en zie je ook dat ze geen vat krijgen op de mineur. Alleen een goede trainer gaat daar de meubelen ook niet meer redden.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geluk, toeval, timing en kunde zullen we maar zeggen.
Geen idee, toekijken doen wij wel, het management moet ageren, maar dit werkt zeker niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie moet je er anders neerzetten?
Valt allemaal wel mee, dat goeie management en dat is zeker geen 95%, dat het bij de anderen daarmee superslecht gesteld is maakt het het bij PSV nog niet geweldig. Je hoeft de lat niet heel hoog te leggen om beter te zijn dan Ajax en Feyenoord op dat gebied.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel. Maar ik durf wel te stellen dat de positie van PSV op dit moment voor 95% is toe te dichten aan goed management. En dat houd in: goed management door alle lagen van de organisatie. Bij Ajax rommelt het al sinds jaar en dag en zie je ook dat ze geen vat krijgen op de mineur. Alleen een goede trainer gaat daar de meubelen ook niet meer redden.
Ok Tarado.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, dat goeie management en dat is zeker geen 95%, dat het bij de anderen daarmee superslecht gesteld is maakt het het bij PSV nog niet geweldig. Je hoeft de lat niet heel hoog te leggen om beter te zijn dan Ajax en Feyenoord op dat gebied.
Voor 2023 was het ook vrij onrustig toch in Eindhoven rondom van Nistelrooij en de koers van de club e.d. in mindere mate maar niettemin.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zonder geluk vaart niemand wel. Maar ik durf wel te stellen dat de positie van PSV op dit moment voor 95% is toe te dichten aan goed management. En dat houd in: goed management door alle lagen van de organisatie. Bij Ajax rommelt het al sinds jaar en dag en zie je ook dat ze geen vat krijgen op de mineur. Alleen een goede trainer gaat daar de meubelen ook niet meer redden.
Liever een tokkie met een pet op die zijn flesje water weggooit?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:20 schreef Houniet het volgende:
De scheidsrechter floot af en Grim stond al de andere trainer lachend te omhelzen.
Kijk eens naar Schreuder, Fred. Om te schamen gewoon.
Ja, 100.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever een tokkie met een pet op die zijn flesje water weggooit?
Bij het voetbal Instituut van Nederland op komen draven met dat petje was inderdaad geen porem.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever een tokkie met een pet op die zijn flesje water weggooit?
Het is echt krankzinnig hoe zowel Ajax als Feyenoord de afgelopen jaren beleid gevoerd hebben.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, dat goeie management en dat is zeker geen 95%, dat het bij de anderen daarmee superslecht gesteld is maakt het het bij PSV nog niet geweldig. Je hoeft de lat niet heel hoog te leggen om beter te zijn dan Ajax en Feyenoord op dat gebied.
wellicht moet dat maar gebeuren idd.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee, toekijken doen wij wel, het management moet ageren, maar dit werkt zeker niet.
Ik zou nog eerder die Garcia de kans geven en Fred dan maar jong laten doen, het gaat om veel geld.
Mensen vergeten snel, het is nog niet zo lang geleden John de Jong de laan uit gestuurd werd en Marcel Brands deed alsof hij daar niets mee te maken had en we kunnen toch niet stellen dat Ernie een geweldige TD is.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is echt krankzinnig hoe zowel Ajax als Feyenoord de afgelopen jaren beleid gevoerd hebben.
Ajax had zijn zaakjes echt bizar goed op orde zowel financieel als op het veld daar is niks van over. Feyenoord had ook een weg ingeslagen waarvan je kon zeggen dat er in elk geval weer beleid gevoerd werd en een filosofie achter zat.
Blijkbaar is het allemaal een stuk ingewikkelder dan wij denken om een grote club fatsoenlijk te leiden.
Sterren voor het kampioenschap van Gelderland?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:24 schreef Wotte het volgende:
Wellicht moet NEC ook het aantal sterren op het maatpak van de trainer laten borduren.
Pastoor deed een open sollicitatie om als interim het seizoen af te maken. Die heeft meer gepresenteerd dan Grim.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie moet je er anders neerzetten?
Dat hadden ze toen meteen moeten doen. Of ze het nu nog moeten doen weet ik niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Pastoor deed een open sollicitatie om als interim het seizoen af te maken. Die heeft meer gepresenteerd dan Grim.
Nu niet meer toen. Toen misschien welquote:Op maandag 2 maart 2026 15:24 schreef papert het volgende:
[..]
Dat hadden ze toen meteen moeten doen. Of ze het nu nog moeten doen weet ik niet.
uh, oke, 'gap'quote:Op maandag 2 maart 2026 06:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je gedrag zegt wat anders gap. En idd feyenoord blijft feyenoord, voor Ajacieden altijd een zorg minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |