Topweekend, dus.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer een punt gepakt tov Feyenoord en NEC.
Grim Meesterbrein.
Ik had een verlies tegen Twente ingecalculeerd, maar een gelijkspel van jullie tegen PEC allesbehalve.quote:
Appeltje eitjequote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik had een verlies tegen Twente ingecalculeerd, maar een gelijkspel van jullie tegen PEC allesbehalve.
Voor mij is die uitslag dus absoluut een vol glas, in de wetenschap dat jullie nog:
- Groningen uit (lekker heet zaterdagmiddagje na vorig jaar)
- Feyenoord uit (lekker heet zondagmiddagje)
- Twente thuis
- Utrecht thuis
- Heerenveen uit
Op het programma hebben.
Hoe zenuwachtiger en minder vertrouwen je hebt des te groter wordt de act.quote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik had een verlies tegen Twente ingecalculeerd, maar een gelijkspel van jullie tegen PEC allesbehalve.
Voor mij is die uitslag dus absoluut een vol glas, in de wetenschap dat jullie nog:
- Twente thuis
- Utrecht thuis
- Heerenveen uit
Op het programma hebben.
Gelukkig staat PSV in de achtste finale van de Champions League om de Nederlandse eer te redden.quote:
Die valt niet meer te redden, jullie zijn verleden tijd, vergane glorie en feyenoord is eigenlijk altijd al shit geweest. PSV moet zich uitschrijven een aansluiten bij de de Bundesliga. PSV heeft de eredivisie al uitgespeeldquote:Op zondag 1 maart 2026 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig staat PSV in de achtste finale van de Champions League om de Nederlandse eer te redden.
[ afbeelding ]
In alle seizoenen Eredivisie, die ik volg. Weet ik inmiddels dat je in de Eredivisie slechts één slechte transferwindow van troonopvolging verwijderd bent. En dat met één goede transferwindow de kaarten ineens anders geschud zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die valt niet meer te redden, jullie zijn verleden tijd, vergane glorie en feyenoord is eigenlijk altijd al shit geweest. PSV moet zich uitschrijven een aansluiten bij de de Bundesliga. PSV heeft de eredivisie al uitgespeeld
Dat is het geval wanneer je de verkeerde mensen op belangrijke posities hebt zitten, bij PSV is dat niet het geval, daar zit het wel goed. PSV gaat van de zomer ook nog eens minimaal 150 miljoen vangen (inc CL geld) en heeft daarnaast al een paar vervangers binnen (Plea en Van Bommel) en Wanner die alvast wordt klaargestoomd als vervanger van Saibari .Schouten gaat Veerman straks vervangen op het middenveld..quote:Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
In alle seizoenen Eredivisie, die ik volg. Weet ik inmiddels dat je in de Eredivisie slechts één slechte transferwindow van troonopvolging verwijderd bent. En dat met één goede transferwindow de kaarten ineens anders geschud zijn.
Simpelweg omdat iedere window sleutel spelers verkopen moeten geen houdbare strategie is voor langere termijn succes.
Hoogstwaarschijnlijk is PSV aankomende window weer aan de beurt dat er 3/4 sleutelspelers de poort uitwandelen.
Dat vang je vaak niet op. Feyenoord dit seizoen, Ajax daarvoor.
Alleen Ajax en Twente zijn dit kalenderjaar nog ongeslagen in de Eredivisie. Fred doet het goed. Loopt nu ook weer een puntje uit + een puntje in.quote:
Ik ben er ook steeds meer van overtuigd dat verstandig beleid voornamelijk geluk, toeval en timing is. Had je een willekeurige Ajacied van straat geplukt had hij/zij in de zomer van 2023 hoogstwaarschijnlijk Bosz, Schouten, Lang en wellicht ook Dest uit de markt getrokken.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is het geval wanneer je de verkeerde mensen op belangrijke posities hebt zitten, bij PSV is dat niet het geval, daar zit het wel goed. PSV gaat van de zomer ook nog eens minimaal 150 miljoen vangen (inc CL geld) en heeft daarnaast al een paar vervangers binnen (Plea en Van Bommel) en Wanner die alvast wordt klaargestoomd als vervanger van Saibari .Schouten gaat Veerman straks vervangen op het middenveld..
Dat is verstandig beleid voeren. Bij ajax doen ze maar wat
Echt zo niet mee eens. ............quote:Op zondag 1 maart 2026 22:49 schreef Wotte het volgende:
verstandig beleid voornamelijk geluk, toeval en timing is.
Ajaxgodenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Alleen Ajax en Twente zijn dit kalenderjaar nog ongeslagen in de Eredivisie. Fred doet het goed. Loopt nu ook weer een puntje uit + een puntje in.
Minder vertrouwen zeker, zenuwachtig niet bepaald want het blijft Feyenoordquote:Op zondag 1 maart 2026 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe zenuwachtiger en minder vertrouwen je hebt des te groter wordt de act.
je gedrag zegt wat anders gap. En idd feyenoord blijft feyenoord, voor Ajacieden altijd een zorg minder.quote:Op maandag 2 maart 2026 05:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Minder vertrouwen zeker, zenuwachtig niet bepaald want het blijft Feyenoord
kan niet snel genoeg gaan. Hopelijk wordt er achter de schermen gebouwd aan het nieuwe seizoen, die berichten zijn wel hoopvol al dat ze/jordi druk bezig zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 07:07 schreef manny het volgende:
dat die 2e plek nog in zicht is is echt een wonder. man man man wat een seizoen.
zo vermoeiend.
Jullie? Ga je nou godverdomme net doen of ik voor Ajax ben?quote:Op zondag 1 maart 2026 17:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
- Twente thuis
- Utrecht thuis
- Heerenveen uit
Op het programma hebben.
Maar scheelt natuurlijk wel of je dat met CL kan beginnen of niet, ik vind het vanuit de leiding dan ook wel bijzonder dat Fred mag blijven aanmodderen.quote:Op maandag 2 maart 2026 07:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan niet snel genoeg gaan. Hopelijk wordt er achter de schermen gebouwd aan het nieuwe seizoen, die berichten zijn wel hoopvol al dat ze/jordi druk bezig zijn
Tsja wie moet je er anders neerzetten?quote:Op maandag 2 maart 2026 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar scheelt natuurlijk wel of je dat met CL kan beginnen of niet, ik vind het vanuit de leiding dan ook wel bijzonder dat Fred mag blijven aanmodderen.
Daar was het op een gegeven moment ook al te laat voor. Dan had er meteen een plan B moeten liggen toen Sjon weg ging.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja wie moet je er anders neerzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |