Wij hebben een huur drive-in woning. Bevalt ons al 22 jaar prima. Heerlijk om de auto altijd in een verwarmde garage te hebben. Met een extra tuinkamer.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooi huis wel, zou zelf nooit een drive-in woning kopen.
Interieur weer schreeuwend druk
Is het niet een beetje zonde van de energie om je garage te verwarmen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben een huur drive-in woning. Bevalt ons al 22 jaar prima. Heerlijk om de auto altijd in een verwarmde garage te hebben. Met een extra tuinkamer.
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:56 schreef camilero het volgende:
Is het niet een beetje zonde van de energie om je garage te verwarmen?
Nee. Gewoon Alex en Bob. Die kunnen het prima! Zeker Alex heeft ook een groot empathisch vermogen. Bij Bob zit dat er ook wel in, maar die komt wat zakelijker over.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond Ruben ook niks. Alleen Chantal deed het echt prima. Die mag wat mij betreft de nieuwe vaste presentator worden.
Ik denk idd dat ze geen extra presentator nodig hebben en dat ze het met z'n drieën prima kunnen presenteren, als ze daar de tijd voor hebben, maar waarschijnlijk is ook hier weer geld de doorslaggevende factor.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:25 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon Alex en Bob. Die kunnen het prima! Zeker Alex heeft ook een groot empathisch vermogen. Bij Bob zit dat er ook wel in, maar die komt wat zakelijker over.
Ja, daar draaiden eigenlijk alle programma's van dat soort op, het zou me niet eens verbazen als dit programma ook door Alex van Keulen bedacht is (Uitstel van Executie wel), en dat was ook een Martijn en Alex ding.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:05 schreef golfer het volgende:
Het format had nou eenmaal een aparte presentator. Jarenlang was het dus Krabbé.
Op NLziet staan ook wat seizoenen maar die gaan er wel vrij snel weer vanaf. Nu staat seizoen 5 er nog op, maar de eerste afleveringen gaan er over 7 dagen af en het eerste deel van seizoen 1 is er vandaag bij gekomen en dan komen er wekelijks een paar afleveringen bij.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat bij de belgen nog terug te kijken? Ik heb daar wel eens wat van gezien, met die Rotterdammer die stylist is.
Jouw vader is een goed mens. Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:23 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn vader is een tijdje vrijwilliger geweest voor een jongen uit de kerk die ook de ziekte van Duchenne hadGezin liep over, andere kind vroeg inmiddels ook aandacht, de vader had hernia, de moeder had geen rijbewijs, en kind moest met rolstoelbus naar school gebracht worden. Mijn vader was werkloos, en heeft op een gegeven moment gevraagd of hij kon helpen (of weet ik veel hoe dat ging. Zij vroegen hulp denk ik, en hadden gehoord dat mijn vader thuiszat). Mijn vader heeft volgens mij wel een jaar lang die jongen elke ochtend naar school gebracht
![]()
En later was mijn vader vaste invaller, dat als het henzelf niet lukte, mochten ze hem 's ochtends wakker bellen en dan kwam hij eraan.
Deze jongen is een paar jaar geleden overledenHelemaal niet zo oud geworden. 22 jaar ofzo.
Wel triest om dan dit jochie weer zo te zien. Heftig voor die moeder ook.
Dankjequote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:47 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jouw vader is een goed mens. Wees er maar trots op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat staat notabene in het rood boven het reageer-vlak:quote:Op maandag 16 maart 2026 16:22 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hadden we niet ook een videoland vooruitkijk topic??
Dit is wel weer een potentieel volle bingokaart stelletje als ik het zo lees. Ben benieuwd of er aan het eind nog snel een kinderkamer gebouwd moet wordenquote:Op maandag 16 maart 2026 16:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Chantal en Ruben stappen bijna in het huwelijksbootje. Het stel woont echter nog steeds bij Chantals ouders op zolder.
Chantal en Ruben zijn allebei eind-twintig, hebben al negen jaar verkering en stappen binnenkort in het huwelijksbootje. Zelf zijn ze al een jaar intensief op zoek naar een huis binnen hun budget, maar tot op heden is het nog niet gelukt een passende woning te vinden.
Als Beau voor de deur staat, springen ze een gat in de lucht. Nu hebben ze twee vooruitzichten: die van de huizenzoektocht en die van de bruiloft.
Haha oeps!!! Ik heb andere instellingen dus zie niks roods.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat staat notabene in het rood boven het reageer-vlak:
TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #2
Het zou me verbazen als het niet zo is idd.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit is wel weer een potentieel volle bingokaart stelletje als ik het zo lees. Ben benieuwd of er aan het eind nog snel een kinderkamer gebouwd moet worden
Niet echt onlogisch toch? Toen ze elkaar ontmoetten waren ze dus begin 20, dus zullen het nog wel studenten zijn geweest, dus bezig met hele andere dingen. Daarna langzaamaan in een "echte" baan terecht komen maar nog wel even thuis blijven wonen, volle bak kunnen sparen en stappen maken in je salaris en dan nu eindelijk in de omstandigheid zijn dat je budget voor een huis hebt.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als het niet zo is idd.
Maar eind 20, al 9 jaar samen, waarom dan pas één jaar op zoek naar een huis? Ik vond dat ze dit seizoen juist interessante gevallen hadden met samengestelde gezinnen en handicaps waar rekening mee gehouden moet worden. Maar dit klinkt dan weer als een standaard stelletje die gewoon te laat zijn gestart met zoeken. Tenzij ze voor een klein appartementje gaan, dat zou wel eens leuk zijn voor de afwisseling.
Ik vind het laat, pas op je 27e/28e beginnen met zoeken. Als je net een jaar samen bent kan ik dat begrijpen, maar na een jaar of vijf ben je toch wel zeker van je relatie? De staat van de huizenmarkt is al jaren erbarmelijk, daar valt amper tegenop te sparen, dus des te meer reden om op tijd te starten met zoeken. En sowieso, samenwonen bij je schoonouders in lijkt me de helquote:Op maandag 16 maart 2026 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet echt onlogisch toch? Toen ze elkaar ontmoetten waren ze dus begin 20, dus zullen het nog wel studenten zijn geweest, dus bezig met hele andere dingen. Daarna langzaamaan in een "echte" baan terecht komen maar nog wel even thuis blijven wonen, volle bak kunnen sparen en stappen maken in je salaris en dan nu eindelijk in de omstandigheid zijn dat je budget voor een huis hebt.
Tja, met een startsalaris begin je niet zoveel op de huizenmarkt, ook niet als het er 2 zijn. Als je dan de mogelijkheid hebt om nog even thuis te blijven wonen zonder al te veel lasten kan je er echter waarschijnlijk wél tegenop sparen en ook nog stappen gaan maken in je salaris. Een alternatief zou zijn om te gaan huren en dan je koophuisdroom jaren naar achter te duwen. Kan me best voorstellen dat je dat niet ziet zitten als het niet per se hoeft.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik vind het laat, pas op je 27e/28e beginnen met zoeken. Als je net een jaar samen bent kan ik dat begrijpen, maar na een jaar of vijf ben je toch wel zeker van je relatie? De staat van de huizenmarkt is al jaren erbarmelijk, daar valt amper tegenop te sparen, dus des te meer reden om op tijd te starten met zoeken. En sowieso, samenwonen bij je schoonouders in lijkt me de helalleen dat is al reden om gelijk na het afstuderen van de eerste samen fanatiek te gaan zoeken. En vanuit de andere kant, als ouder moet ik er ook niet aan denken om een ‘onbekende’ volwassene in mijn huis erbij te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Geen onrealistische eisen, geen extra budget, geen lading roze in huis, tot nu toe geen zwangerschap.... Die bingokaart blijft leegquote:Op maandag 16 maart 2026 17:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als het niet zo is idd.
quote:Op maandag 16 maart 2026 21:25 schreef Postbus100 het volgende:
Ze hebben dus al samengewoond. Alleen moesten ze hun huurhuis uit (hoe dan) dachten ze maar een korte tijd bij paps en mams te wonen.
Ik vind Beau het best leuk doen, maar vind Chantal tot nu toe toch de beste.Er bestaan ook allerlei vormen van tijdelijke huur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden volgens Roos helemaal niets aan meubels om mee te nemen. Dat klinkt voor mij al iets van anti-kraak/tijdelijke huur waar voor weinig bij elkaar gescharreld spul stond en waar ze geen waarde aan hechtte toen de "huur" eindigde.
En toch een nuttige aflevering. Alex omschreef het mooi: ze hebben gewoon geen flauw idee en ze weten niet hoe te kiezen.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen onrealistische eisen, geen extra budget, geen lading roze in huis, tot nu toe geen zwangerschap.... Die bingokaart blijft leeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |