Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Hier heeft de jongste ook tot zn 5de in de inloopkast geslapen. Gaat prima. Maar goed. Punt blijft dat die vrouw aan het begin aangaf dat ze nog geen.huis hadden gevonden omdat ze moeite had een huis te kopen omdat haar dochter eisen had die niet bij het budget past.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij vethuisden naar een tussenwoning toen hij 6 was, maar die kwam niet aanwaaien.
Het is ook echt wel moeder die het in dit geval wel prima vond om met haar kind maar op een flatje te blijven wonen.
Het is wel lekker makkelijk als buitenstaanders om het kind hier van alles en nogwat te verwijten, maar ook in de regio Den Bosch had moeder allang naar een ruimere woning kunnen verhuizen als ze dat belangrijk had gevonden.
Moeder heeft deze keuzes gemaakt:
Het hele leven van haar kind in een flatje blijven wonen en dan in de puberteit van haar kind ook nog een keer een man met kind erbij in huis halen, in een flatje dat al niet echt geschikt was voor een meerpersoons huishouden, dus ook niet voor haar met een opgroeiend kind.
Ja, leuk dat moeder de dochter daar de schuld van gaf, maar die man had dezelfde eisen qua locatie, want dat zal het probleem zijn geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal. Hier heeft de jongste ook tot zn 5de in de inloopkast geslapen. Gaat prima. Maar goed. Punt blijft dat die vrouw aan het begin aangaf dat ze nog geen.huis hadden gevonden omdat ze moeite had een huis te kopen omdat haar dochter eisen had die niet bij het budget past.
Uiteindelijk mag iedereen het zelf weten natuurlijk. Zelf zou ik andere keuzes maken. Zeker als je 535k op tafel kan leggen.
Ik verwijt ook dat kind niets. Ik zeg notabene "dat doen kinderen". Het is aan de ouders om daar paal en perk aan te stellen als dat je belemmerd om verder te gaan in je leven.
En dat.... was mijn hele punt...quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, leuk dat moeder de dochter daar de schuld van gaf, maar die man had dezelfde eisen qua locatie, want dat zal het probleem zijn geweest.
Daarbij, hoezo leg je de schuld daarvoor bij je kind van 14, 15, 16 neer?
Wat had het kind gedaan als ze een huis gekocht had in Vught-Zuid?
Boos worden?
Ik zie het vooral als een van de vele excuses die moeder aandraagt om nog maar niets te hebben kunnen doen.
Wist het door de ondertitelingquote:
De dochter in dit geval was een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:56 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar ook in mijn eentje een huis gekocht voor mij en mijn dochter (toen 9).
Inmiddels, en nog maar net.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:13 schreef golfer het volgende:
[..]
De dochter in dit geval was een volwassen vrouw.
Staat op videolandquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat bij de belgen nog terug te kijken? Ik heb daar wel eens wat van gezien, met die Rotterdammer die stylist is.
Eindelijk eens mensen die het ècht verdienen.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Miljuschka Witzenhausen helpt in de derde aflevering van Kopen Zonder Kijken Sarah bij haar huizenjacht.
De alleenstaande moeder woont samen met haar zoontje Lasse in een droomhuis in Alkmaar, maar verdrietige omstandigheden zorgen ervoor dat ze toch moeten verkassen. Lasse lijdt aan een ernstige progressieve spierziekte; hoop op herstel is er niet.
In hun huidige woning kan hij niet meer uit de voeten, dus moeten zijn moeder en hij verhuizen naar een plek die ook voor hem toegankelijk is en waar hij de juiste zorg kan krijgen.
Ik voorzie een poll aan het einde van dit seizoen...quote:Op maandag 9 maart 2026 21:22 schreef Jaytje07 het volgende:
Ruben en Chantal vond ik leuke vervangers, maar Miljuschka is het niet. Niet meer doen.
Tja is het bij kopen zonder kijken ooit niet gelukt?quote:Op maandag 9 maart 2026 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Was dat niet een hele gewaagde stap: je woning verkopen voordat je weet of je een andere woning hebt? Je hebt dan wel 80K extra, maar toch....
Maar dit jaar hebben ze een exit-klok.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:45 schreef Remco het volgende:
[..]
Tja is het bij kopen zonder kijken ooit niet gelukt?
Eens.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:22 schreef Jaytje07 het volgende:
Ruben en Chantal vond ik leuke vervangers, maar Miljuschka is het niet. Niet meer doen.
Ik vond Ruben ook niks. Alleen Chantal deed het echt prima. Die mag wat mij betreft de nieuwe vaste presentator worden.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:22 schreef Jaytje07 het volgende:
It is TV.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Was dat niet een hele gewaagde stap: je woning verkopen voordat je weet of je een andere woning hebt? Je hebt dan wel 80K extra, maar toch....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |