Kijk, en dat maakt dan hopelijk een mooie herinnering aan deze week. Ik moet toegeven trouwens, dat ik die dingen gruwelijk lekker vind. Ik eet ze bijna nooit, maar oh wat smaken ze goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net alle smaken Mona pudding voor mijn moeder gekocht. Ze heeft altijd gezegd dat ze op het einde, als ze zich niet meer druk hoeft te maken over gezond, zoveel mogelijk pudding van Mona wil eten. Dus ik heb voor elke dag een pudding gehaald ...
Ik denk dat ze dat grappig gaat vinden en erom moet lachen. Daar gaan we voor
Oefquote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:40 schreef r_one het volgende:
Hier, voor je moeder
[ afbeelding ]
(neem er gerust zelf ook eentje)
Goed idee, iets maken als herinnering heeft mij in ieder geval geholpen bij verwerkingquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die pudding vind ik persoonlijk wel leuk, had echt even lol met kopen en mijn moeder verteld en zij vond het ook grappig (en lekker)
Als de toestanden voorbij zijn ga ik een herinneringsboekje maken, met alle leuke dingen over haar en ons erin. Denk dat zoiets make tzt goed is voor de verwerking
Ben op het moment redelijk droog
Misschien mezelf dwingen wat te doen zo
Alleen ik ga steeds trager drinken, want ik even geen motivatie heb...
haken met een lekkere pot thee erbij?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die pudding vind ik persoonlijk wel leuk, had echt even lol met kopen en mijn moeder verteld en zij vond het ook grappig (en lekker)
Als de toestanden voorbij zijn ga ik een herinneringsboekje maken, met alle leuke dingen over haar en ons erin. Denk dat zoiets make tzt goed is voor de verwerking
Goed idee van herinneringsboekjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mwoa, weekvoorraadjequote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goed idee, iets maken als herinnering heeft mij in ieder geval geholpen bij verwerking
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
haken met een lekkere pot thee erbij?
2 vliegen in 1 klap
Ja... lijkt me ook gewoon fijn om mee bezig te zijn ... rustig nadenken over alle leuke dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed idee van herinneringsboekje
Knuffel
Wij zijn er ook nog, sterkte vanuit Portugal!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel voor alle steun
Vanavond even flink aan de alcohol en morgen uitslapen. Na de lunch richting mijn moeder (en flink zuipen is twee borrel en dan wegspoelen met een liter thee. Valt mee, klinkt goed)
Deze week is gewoon ruk
en gek
en stom
en eng
en ik voel me onterecht een beetje eenzaam hierin...
Ik snap dat eenzame gevoel wel. Het is toch anders als je hierbij een partner of close familielid aan je zijde had gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond even flink aan de alcohol en morgen uitslapen. Na de lunch richting mijn moeder (en flink zuipen is twee borrel en dan wegspoelen met een liter thee. Valt mee, klinkt goed)
Deze week is gewoon ruk
en gek
en stom
en eng
Misschien ook nog wat pudding eten vanavond?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
* TheStigsDutchCousin CotS dikke knuffel geeftquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week is gewoon ruk
en gek
en stom
en eng
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:21 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wij zijn er ook nog, sterkte vanuit Portugal!
Doe ik zeker!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:27 schreef r_one het volgende:
Ik post 'm hier nog een keer (eerder al eens in het OUD topic):
Probeer (als je dat wilt) de stem van je moeder te 'vangen' in een videootje ofzo. Meeste mensen hebben meestal wel foto's ter herinnering maar je wilt niet weten hoe snel je vergeet hoe de stem van je moeder klonk.
Ja... al valt het wel mee. Er is een vriendin die in een andere kamer wacht bij de euthanasie op me op te wachten. Drie vrienden gaan naar de crematie, zodat ik niet alleen met mijn broer zit etc. Het is echt zo warm hoe iedereen, irl en hier, er voor me zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat eenzame gevoel wel. Het is toch anders als je hierbij een partner of close familielid aan je zijde had gehad.
Hahaha nee, maar genoeg andere lekkere dingen gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien ook nog wat pudding eten vanavond?
Knuff!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin CotS dikke knuffel geeft
Hahaha, twee cocktails, daar slaapt een mens goed op. Dus redelijk uitgerust mijn bed uitgekomenquote:
Ja... echt heel erg een kuttijd. Blijft het ook nog wel evenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:48 schreef Nijna het volgende:
Borrel ze CotSen een knuffel, wat een kuttijd
Dank je welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:39 schreef Blues het volgende:
Lieve lieve Child, dikke knuffel, sterkte en wat leuk van de puddingEn wat doe je het goed!
Gooi lekker alles er uit hierzoen volg je gevoel.
De tip van video is een hele goeie om je moeders stem te vangen met bewegend beeld. Voor later.
Mooi dat ze er voor je zijn!quote:Op zondag 1 maart 2026 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... al valt het wel mee. Er is een vriendin die in een andere kamer wacht bij de euthanasie op me op te wachten. Drie vrienden gaan naar de crematie, zodat ik niet alleen met mijn broer zit etc. Het is echt zo warm hoe iedereen, irl en hier, er voor me zijn
Je zou er 1 extra gekocht kunnen hebben voor jezelf..quote:Hahaha nee, maar genoeg andere lekkere dingen gehad
De pudding is voor mama!
Ja echt geweldig van iedereenquote:Op zondag 1 maart 2026 11:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooi dat ze er voor je zijn!
[..]
Je zou er 1 extra gekocht kunnen hebben voor jezelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |