DIe gedachten zal je nog vaak hebben Child, of dat je nog even wil bellen En dat is helemaal niet ergquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie
Lees alles en vind alles zo fijn
Ben hoog emotioneel en vind reageren even heel lastig
Als jullie maar weten dat mijn hart warm wordt van jullie
Alle steun doet me zoveel en lees het keer op keer
Net een confrontatie met de situatie
Psych wil me dit weekend niet de hele tijd alleen hebben
Zondag is geregeld, zaterdag lukt niet
Mijn eerste gedachte: dan ga ik wel langs mama
Dat doet pijn
Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.
maar ik heb het idee dat alles wat ik kwijt wilde, gezegd is en zij ook
Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
Zulke dingen kan je niet goed omschrijvenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..
Ja, dat geloof ik ook..quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je niet goed omschrijven
Omdat jij een lief mens bentquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Misschien moet ik dit allemaal uitprinten
Merk dat ik aan geschreven dingen veel heb. Ook met kaartjes van vrienden en zo
Dat maakt echt enorm verschil
Alleen goed reageren lukt me niet. Het zit zo hoog de emotie
Op het moment functioneer ik niet
Lees jullie woorden keer op keer
Bedankt
Maak je niet druk over ons, wij redden ons prima. We denken aan je en ondersteunen je in gedachten en hier op FOK!. Ik twijfel er niet aan dat iedereen hier daar zo over denkt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Bedankt
je kunt hier altijd kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Bedankt
Dat is geweldig, dat is beter zo!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vrienden hebben hun agenda's vergeleken en er is een heel rooster rondom bellen en bezoek in het weekend
Zodat ik niet in een leeg gat val waarin de hulpverleners er niet zijn
Heel fijn om dit te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vrienden hebben hun agenda's vergeleken en er is een heel rooster rondom bellen en bezoek in het weekend
wat ontzettend fijn dat je zulke lieve betrokken vrienden hebtquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een lieve vrienden heb je! Altijd fijn dat je in moeilijke tijden op hen kan rekenen. That's what friends are for <3quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ook ik wil je veel sterkte wensen.
Ik ben zo blij dat jullie beiden het gevoel hebben dat alles gezegd is en dat alles ok is. Dat is zeer waardevol.
Morgen gaat een zware dag zijn en de tijd erna ook. Weet dat je niet alleen bent.
Wij fokkertjes staan klaar voor je, de komende tijd.
Ik denk aan je
quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heel veel sterkte vandaag CotS
Of achter je!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Laatste woorden waren dat ze heel veel van me hield en dat ik de zonnestralen in haar leven was
De brief wilde ze meenemen. Die vond ze heel waardevol
Met zulke lieve woorden kun je waardig heengaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Laatste woorden waren dat ze heel veel van me hield en dat ik de zonnestralen in haar leven was
Dikke knuffelquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat hebben jullie dit geweldig mooi en liefdevol kunnen afsluiten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |