je kunt hier altijd kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Misschien moet ik dit allemaal uitprinten
Merk dat ik aan geschreven dingen veel heb. Ook met kaartjes van vrienden en zo
Dat maakt echt enorm verschil
Alleen goed reageren lukt me niet. Het zit zo hoog de emotie
Op het moment functioneer ik niet
Lees jullie woorden keer op keer
Bedankt
Dat is geweldig, dat is beter zo!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vrienden hebben hun agenda's vergeleken en er is een heel rooster rondom bellen en bezoek in het weekend
Zodat ik niet in een leeg gat val waarin de hulpverleners er niet zijn
Heel fijn om dit te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vrienden hebben hun agenda's vergeleken en er is een heel rooster rondom bellen en bezoek in het weekend
wat ontzettend fijn dat je zulke lieve betrokken vrienden hebtquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een lieve vrienden heb je! Altijd fijn dat je in moeilijke tijden op hen kan rekenen. That's what friends are for <3quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ook ik wil je veel sterkte wensen.
Ik ben zo blij dat jullie beiden het gevoel hebben dat alles gezegd is en dat alles ok is. Dat is zeer waardevol.
Morgen gaat een zware dag zijn en de tijd erna ook. Weet dat je niet alleen bent.
Wij fokkertjes staan klaar voor je, de komende tijd.
Ik denk aan je
quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heel veel sterkte vandaag CotS
Of achter je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |