abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220235925
Schrijf maar lekker hier van je af, dit is jou hoekje
pi_220236013
Niets moet en alles mag. Je moeder kan wel zeggen dat je naar je clubjes moet gaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet wil. Dat je geen zin hebt in mensen om je heen die babbelen over zaken die jou gestolen kunnen worden.

Ik vond app contact met mensen fijn. Dan kon ik reageren wanneer ik wilde.

In telefonisch en fysiek contact kon ik alleen maar huilen. Soms kon ik er over praten en soms sprongen vanuit het niets de tranen in mijn ogen.

Ik heb heel wat tranen onder de douche vergoten.

Het meest surrealistische op de dag van overlijden was mijn bezoek aan de supermarkt: mijn hele wereld was ingestort en iedereen deed boodschappen. Hoe dan?

Maar goed. Kleine stapjes en vooral niet te veel denken dat je dingen moet. Je moet niets (nou ja, eten en drinken dan). Dat hoeft echt geen zelfgemaakt 3 gangen menu te zijn.

Stel jezelf niet te veel eisen. Als je in je hobbykamer wil zijn, dan doe je dat! Als je met een kop thee op de bank tv wil kijken doe je dat. Wat jij wil.

Fijn dat je een goed behandelteam om je heen heb staan en dat ze bij kunnen springen waar nodig!

Sterkte deze dagen!
  Moderator / Miss SHO maandag 2 maart 2026 @ 09:17:01 #143
22592 crew  Ole
pi_220236064
Ach lieverd.. Wat kan ik zeggen. Doe maar wat het beste voelt voor jou. Goed dat je het zo van je afschrijft :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 2 maart 2026 @ 09:24:17 #144
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220236148
Je doet niets fout. Doe deze week waar je zin in hebt. Maak je ook geen zorgen over tranen. Die hebben bij mij ook regelmatig gevloeid en dat doen ze nog wel eens.
Fijn dat je begeleiders deze week extra kunnen komen. En eet lekker waar je zin in hebt, dit is een rare week dus is dat logisch.
pi_220236393
Dank jullie wel O+ O+ O+

Puur theoretisch ben ik het ermee eens dat rouw niet fout kan en iedereen daarin een eigen weg heeft. En ik weet dat haken gewoon een gezonde coping is.
Natuurlijk zou ik het liefst mezelf pijn doen, maar ik wil niet het risico lopen dat mijn moeder dat meekrijgt. Daarnaast als student verzoop ik alles. Geen alcoholisme, maar wel een probleem. Nu drink ik heel af en toe, met mate.
Alleen het liefst wil ik elke avond een borrel nemen. Lekker slaap ik erop. Alleen alcohol moet je daarvoor niet gebruiken. Alcohol is voor af en toe lekker
Dus ja... ik haak, want tellen en pielen leidt me af

En idd... appen met vrienden is fijn. Bellen of irl laat me ook huilen. Als ik app huil ik ook, maar dan ziet niemand het (en het is gemakkelijker tegen te houden) en dat maakt het wel gemakkelijker

En idd, dat de wereld doordraait is heel vreemd. Hoezo is er leuke televisie, hoezo zijn de winkels open, hoezo lachen mensen. En ook, hoezo kan ik er soms in meedoen... Het is een heel surrealistische periode.
En ook, mijn broer weet van niks... de HA van mijn moeder neemt mijn broer voor haar rekening. Super tof, maar ben benieuwd naar het gedonder dat ik ga krijgen

Jullie zijn echt zo lief O+
Het spijt me als ik niet op alles reageer. Probeer zo compleet mogelijk te zijn, alleen heb ook de concentratie van een goudvis...
  maandag 2 maart 2026 @ 10:00:07 #146
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220236552
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ O+ O+

Puur theoretisch ben ik het ermee eens dat rouw niet fout kan en iedereen daarin een eigen weg heeft. En ik weet dat haken gewoon een gezonde coping is.
Natuurlijk zou ik het liefst mezelf pijn doen, maar ik wil niet het risico lopen dat mijn moeder dat meekrijgt. Daarnaast als student verzoop ik alles. Geen alcoholisme, maar wel een probleem. Nu drink ik heel af en toe, met mate.
Alleen het liefst wil ik elke avond een borrel nemen. Lekker slaap ik erop. Alleen alcohol moet je daarvoor niet gebruiken. Alcohol is voor af en toe lekker

En idd... appen met vrienden is fijn. Bellen of irl laat me ook huilen. Als ik app huil ik ook, maar dan ziet niemand het (en het is gemakkelijker tegen te houden) en dat maakt het wel gemakkelijker

En idd, dat de wereld doordraait is heel vreemd. Hoezo is er leuke televisie, hoezo zijn de winkels open, hoezo lachen mensen. En ook, hoezo kan ik er soms in meedoen... Het is een heel surrealistische periode.
En ook, mijn broer weet van niks... de HA van mijn moeder neemt mijn broer voor haar rekening. Super tof, maar ben benieuwd naar het gedonder dat ik ga krijgen

Het spijt me als ik niet op alles reageer. Probeer zo compleet mogelijk te zijn, alleen heb ook de concentratie van een goudvis...
Tot nu toe sla je je er dapper door heen. Je hebt verstandige keuzes gemaakt. :) De echte klap gaat natuurlijk nog komen, maar je bent de realiteit niet uit het oog verloren. ^O^
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 2 maart 2026 @ 10:02:09 #147
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220236568
quote:
Dank jullie wel O+ O+ O+

Dat maakt niet uit, je hebt al genoeg aan je hoofd :*

En verder wat @LordofLeaves zegt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220236790
quote:
Dank jullie wel O+ O+ O+

Je hoeft echt niet op alles te reageren en vooral geen Sorry te zeggen!

Fijn dat de huisarts je broer voor zijn rekening neemt.

Nogmaals sterkte!!
pi_220237895
quote:
Ben blij als ze vandaag belt om even wat meer duidelijkheid te geven. Of ze donderdag of vrijdag gaat...
Hoop dat je vandaag hierover duidelijkheid krijgt. Kost ook energie.. het niet weten wanneer.

quote:
Zelfzorg gaat voor geen meter. Ik heb gewoon geen enkele eetlust, douchen is teveel gevraagd etc. Vanavond wel lekker douchen.
Niet gek gezien de omstandigheden toch heb je contact met vrienden, komt er begeleiding en vraag je of ze iedere dag kunnen komen (enorme zelfzorg.. O+ ) post je hier, deel je hoe het met je gaat.. wat er in je omgaat.
Ja natuurlijk zou je willen dempen nu. En ook dat doe je gecontroleerd (2 cocktails 'maar').
Gezien wat er allemaal op je afkomt houd je je enorm goed staande. :*

quote:
quote:
Misschien loop ik even naar de supermarkt en kijk of er iets te eten is dat me aantrekt en wat weinig moeite is. Desnoods een paar dagen uit de magnetron of airfryer
Niks mis mee om de komende tijd magnetron of airfryer dingen te kopen. Gemak en wel wat binnen krijgen O+ .

quote:
Is ook raar.. In je eigen leven is veel aan de hand, valt de grond onder je voeten weg en dan zie je om je heen dat het leven van andere mensen 'gewoon' doorgaat.

Lijkt alsof je je soms schuldig voelt dat je 'gewoon' op je freubelkamer zit. Maar zo nodig en goed dat je het doet. O+
Afleiding, verstand even op 0 proberen te zetten.. staande houden.

Blij om te lezen dat de huisarts je broer inlicht.
Wellicht doe je het al maar is het een idee om je 'angst' van de problemen die je kunt krijgen hierdoor met je begeleider te bespreken? Om te kijken hoe of wat hiermee om te gaan? Soort plan al maken?

En vroeg me af of je huisarts op de hoogte hiervan is (dat je bang bent dat jij er last door gaat krijgen), om er rekening mee te houden als de arts je broer gaat inlichten in die context vroeg ik het me af.

Voor mezelf en denk voor de mensen die hier posten denk ik wel te kunnen zeggen dat niemand een reactie van je terug verwacht.. niks moet.
Mensen willen je steunen zonder verwachting. O+ :*

Dikke virtuele knuff lieve Cots :S___D
Smile, it's free therapy.
pi_220239423
Lees straks even, sorry
Donderdagmiddag
Net even een uurtje gelopen geloof ik
Nu thee en straks belt de psych
pi_220240518
quote:
Niet!

En als hij wél het gore lef heeft jou ergens op aan te vallen dan zet hem maar subiet buiten de deur (of de hoorn op de haak, of blokkeren op de socials, of .... whatever).
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  maandag 2 maart 2026 @ 17:17:21 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220240669
Wat fijn van die huisarts! _O_

En verder een dikke knuffel... wat een shit-situatie is het!
pi_220242370
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lees straks even, sorry
Donderdagmiddag
Net even een uurtje gelopen geloof ik
Nu thee en straks belt de psych
Nooit sorry nodig.

Donderdagmiddag gaat het dus gebeuren.
Knuff lieve Cots. :S___D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 03-03-2026 14:05:16 ]
pi_220242639
Dikke knuffel :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
pi_220244429
Fijn dat de huisarts dat regelt

Knuf
pi_220244438
Dank jullie wel
Slaap er zo slecht van
Kan geen kant op met mezelf
Dadelijk even naar een clubje. Even één kopje thee drinken en dan weer weg
Daarna even wat huishouden doen
Eind van de middag komt er een begeleider langs. Dat is wel fijn
  Spellchecker dinsdag 3 maart 2026 @ 08:55:24 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220244829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Slaap er zo slecht van
Kan geen kant op met mezelf
Dadelijk even naar een clubje. Even één kopje thee drinken en dan weer weg
Daarna even wat huishouden doen
Eind van de middag komt er een begeleider langs. Dat is wel fijn
Goedzo, even gaan is ook prima.
Kan je daar delen wat er speelt, dat ze weten hoe de situatie is?
Doe vooral wat voor jou ok is, als je na een kop thee denkt dat je nog even wilt blijven, dan blijf je nog even. Als je eerder weg wilt dan ga je eerder weg.
Probeer naar jezelf te luisteren :*
Fake it till you make it...
pi_220245568
Dank je wel

Ja bij het clubje weten ze het en ze waren heel erg lief voor me O+ Ben wel om elf uur al weggegaan. Trok het eventjes niet meer

Ik heb opgeschreven wat ik tijdens de crematie ga zeggen en laat dat morgen mijn moeder lezen. Misschien raar, maar ik wil gewoon dat ze het weet

Om één uur komt een begeleider en daarna ga ik denk ik maar weer haken _O- zal eens niet
pi_220246002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel

Ja bij het clubje weten ze het en ze waren heel erg lief voor me O+ Ben wel om elf uur al weggegaan. Trok het eventjes niet meer

Ik heb opgeschreven wat ik tijdens de crematie ga zeggen en laat dat morgen mijn moeder lezen. Misschien raar, maar ik wil gewoon dat ze het weet

Om één uur komt een begeleider en daarna ga ik denk ik maar weer haken _O- zal eens niet
je doet het goed Cots :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 maart 2026 @ 12:31:51 #161
Brabo Bastard
pi_220246015
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wat Greys zegt :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220247080
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat Greys zegt :Y
O+ O+ O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 maart 2026 @ 14:43:52 #163
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220247253
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

Mooi dat je vanmorgen toch even geweest bent. Dat leid een beetje af van al het "gedoe" deze week. En je hebt groot gelijk dat je dat alvast opgeschreven heeft. Ik hoop dat je moeder het fijn vind om te horen wat je gaat zeggen.

Haakze!
  dinsdag 3 maart 2026 @ 16:35:24 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220248135
Wat mooi dat je dat met je moeder hebt gedeeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220249179
Net een uur huilend aan de telefoon gehangen met mijn bestie
Dat was erg fijn en ik heb weer een beetje lucht

Dus slechte filmpjes kijken en haken

Hopelijk slaap ik vannacht wat beter
  dinsdag 3 maart 2026 @ 18:48:58 #166
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220249248
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een uur huilend aan de telefoon gehangen met mijn bestie
Dat was erg fijn en ik heb weer een beetje lucht

Dus slechte filmpjes kijken en haken

Hopelijk slaap ik vannacht wat beter
Wat versta jij onder slechte filmpjes? :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220249540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wat versta jij onder slechte filmpjes? :P
Op dit moment van Crea Chick
  dinsdag 3 maart 2026 @ 19:25:35 #168
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220249591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Op dit moment van Crea Chick
Daar ben je vast wel even zoet mee. :P
pi_220251421
Mijn favoriete band met een lied dat me nu even heel erg raakt

Bekijk deze YouTube-video
pi_220251603
Ik lees al lang mee en dat doe ik omdat ik jou zo knap vindt. Je zoekt en vindt telkens ergens de motivatie maar geeft ook soms toe dat het gewoon echt niet gaat.
Nu zit je echt in een heel nare tijd. Ik vind het fijn dat je hier een uitlaadklep hebt. En dat zovelen jou steunen, in het dagelijks leven en hier, dat zegt iets over jou.
Er zijn geen goede woorden of zinnen waarmee ik jou nu zou kunnen (onder-)steunen. Maar ik wil je alle virtuele steun toesturen. Sterkte
pi_220252594
Oh lieve CotS. Wat een ontzettend moeilijke tijd maar wat doe jij het ontzettend goed. In gedachten ben ik bij je. Heel veel sterkte O+
pi_220253665
Cots hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220255126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef Coraline1977 het volgende:
Ik lees al lang mee en dat doe ik omdat ik jou zo knap vindt. Je zoekt en vindt telkens ergens de motivatie maar geeft ook soms toe dat het gewoon echt niet gaat.
Nu zit je echt in een heel nare tijd. Ik vind het fijn dat je hier een uitlaadklep hebt. En dat zovelen jou steunen, in het dagelijks leven en hier, dat zegt iets over jou.
Er zijn geen goede woorden of zinnen waarmee ik jou nu zou kunnen (onder-)steunen. Maar ik wil je alle virtuele steun toesturen. Sterkte
Oh wat lief O+ Dank je wel
Dit waardeer ik enorm, echt heel fijn. Dank je wel. En dit zijn de perfecte woorden en zinnen hoor :*

quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 23:48 schreef praadje het volgende:
Oh lieve CotS. Wat een ontzettend moeilijke tijd maar wat doe jij het ontzettend goed. In gedachten ben ik bij je. Heel veel sterkte O+
Dankje wel O+
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef greysbones het volgende:
Cots hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht O+
Doe geen oog dicht ... vrijdag neem ik een slaappil in en hoop zaterdag wat uit te slapen
pi_220255145
Je bent een kanjer

Het is dat ik wss te ver woon anders kom ik je persoonlijk knuffelen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
pi_220255154
Had een brief geschreven aan mijn moeder en die heeft ze net gelezen
Voor het eerst dat ik emoties bij haar zag
Mag van haar me niet schuldig voelen over het moeilijke dochter zijn
Het was echt een heel fijn gesprek... heb oprecht het gevoel dat alles gezegd is wat gezegd moet worden. Na deze theesessie ben ik er wel "klaar voor". Niet dat ik mijn moeder dood wil, maar ik kan het afscheid nu beter accepteren (typ ik jankend)
pi_220255299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was echt een heel fijn gesprek... heb oprecht het gevoel dat alles gezegd is wat gezegd moet worden. Na deze theesessie ben ik er wel "klaar voor". Niet dat ik mijn moeder dood wil, maar ik kan het afscheid nu beter accepteren (typ ik jankend)
wat ontzettend waardevol dit gesprek
voor jullie beide
fijn dat het kon Cots O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 12:14:59 #177
388664 crew  Dotteke
pi_220255330
quote:
Wat fijn Child dat je dit gesprek gehad hebt samen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 4 maart 2026 @ 12:28:04 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220255402
Dikke virtuele knuffel.
pi_220255916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Je bent een kanjer

Het is dat ik wss te ver woon anders kom ik je persoonlijk knuffelen
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:28 schreef Lienekien het volgende:
Dikke virtuele knuffel.
*;

quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
wat ontzettend waardevol dit gesprek
voor jullie beide
fijn dat het kon Cots O+
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat fijn Child dat je dit gesprek gehad hebt samen.
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.

maar ik heb het idee dat alles wat ik kwijt wilde, gezegd is en zij ook

Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
pi_220255934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
*;
[..]
[..]
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.

Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
Het is ook niet voor te stellen
En dat je niet kan slapen is ook helemaal niet raar
Je brein kan dit soort dingen niet bevatten
Heel logisch
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220255995
quote:
Hier wil ik toch even op reageren met een welgemeend

_O_ _O_ _O_

(óók voor je moeder!)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 maart 2026 @ 13:29:11 #182
Brabo Bastard
pi_220256014
quote:
Heel mooi O+
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 4 maart 2026 @ 13:32:01 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220256055
Wat fijn van dat mooie gesprek! Heel knap! O+
pi_220256074
Dank jullie wel O+ O+ O+

Moest wel lachen. Ik had een nieuwe trui aan. Allemaal katten in wilde kleuren. Echt een bombastisch ding. "Moet" die trui morgen aan van mijn moeder, want ze dat bij me vindt passen en zwart niet (ik ben nogal een kleurrijk persoon). En die vriend die erbij is moet zijn meest comfortabele kleren aan. Zij wil ook gaan in een joggingbroek en een lubberige, lievelingstrui. Geen gedoe voor mevrouw

Echt zo fijn...

Edit: trui in spoiler (En ja, ik loop er soms echt zo bij. Hoe naarder ik me voel hoe kleurrijker mijn kleding. Ik heb ook gewoon "saaie" kleding. Ongeveer twee of drie van dit soort debiele dingen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding

[ Bericht 14% gewijzigd door ChildoftheStars op 04-03-2026 13:46:25 ]
pi_220256677
Lieve Cots, ik wil je virtueel nu en de komende dagen heel veel sterkte en kracht toewensen en je laten weten dat mijn gedachten bij jullie zijn! Een dikke knuffel!
pi_220257057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ O+ O+

Moest wel lachen. Ik had een nieuwe trui aan. Allemaal katten in wilde kleuren. Echt een bombastisch ding. "Moet" die trui morgen aan van mijn moeder, want ze dat bij me vindt passen en zwart niet (ik ben nogal een kleurrijk persoon). En die vriend die erbij is moet zijn meest comfortabele kleren aan. Zij wil ook gaan in een joggingbroek en een lubberige, lievelingstrui. Geen gedoe voor mevrouw

Echt zo fijn...

Edit: trui in spoiler (En ja, ik loop er soms echt zo bij. Hoe naarder ik me voel hoe kleurrijker mijn kleding. Ik heb ook gewoon "saaie" kleding. Ongeveer twee of drie van dit soort debiele dingen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding
Euh helemaal niks mis met die trui O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220257086
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2026 15:42 schreef greysbones het volgende:

[..]
Euh helemaal niks mis met die trui O+
Jawel, hij is "UITVERKOCHT" :+
.
pi_220257343
Gave trui CotS!

Heel veel sterkte voor morgen en de periode erna natuurlijk ook :*
Fijn om te lezen dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je moeder en dat alles wel gezegd is.
Fake it till you make it...
  Spellchecker woensdag 4 maart 2026 @ 16:33:23 #189
197773 crew  maily
pi_220257353
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars

:*
  woensdag 4 maart 2026 @ 16:34:29 #190
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220257358
Heel veel sterkte en kracht en een hele dikke knuffel Cots!! :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220257438
Lieve CotS, wat fijn dat je nog een goed gesprek hebt gehad met je moeder. En wat knap van jou ook. O+
Heel veel sterkte morgen. Ik denk aan je.
Een hele dikke knuffel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 maart 2026 @ 16:53:40 #192
22592 crew  Ole
pi_220257471
Denk aan je O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220257589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ O+ O+

Echt zo fijn...

SPOILER
O+
Past mooi bij morgen gezien je voorliefde voor kleurrijke kleding als je je naar voelt.

Raar besef dat het morgen gaat gebeuren.
'Blij' om te lezen dat je alles heb gezegd wat je wilde zeggen tegen je moeder. O+ Ondanks het verdrietige moment wat er gaat aankomen heb ik het idee dat jullie alles goed 'afgerond' hebben samen. :S___D

Hoop dat je iets van een rustmoment/ verstand een beetje uit moment nog krijgt vandaag hetzij door te freubelen hetzij door een Ned serie/ film ;).

Dikke virtuele knuffel *;
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 maart 2026 @ 17:14:46 #194
Brabo Bastard
pi_220257599
CotS, wij denken allemaal aan je. Als je steun nodig hebt, denk aan ons.

Dikke knuffel van ons allemaal O+
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker woensdag 4 maart 2026 @ 17:42:22 #195
197773 crew  maily
pi_220257738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

Dit dus.
Lieve @ChildoftheStars ; voel je door ons allemaal een beetje gedragen. O+ :*
pi_220257815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

Dit O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  woensdag 4 maart 2026 @ 18:00:52 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220257826
CotS, sterkte fijne meid, we denken aan je. Heel veel liefs van je fans O+ O+ O+
pi_220257835
CotS, ik lees dit en de tranen schieten me in de ogen..

Heel veel sterkte deze periode.

SPOILER
Hell To The Liars
pi_220257845
Jullie O+
Lees alles en vind alles zo fijn
Ben hoog emotioneel en vind reageren even heel lastig

Als jullie maar weten dat mijn hart warm wordt van jullie
Alle steun doet me zoveel en lees het keer op keer

Net een confrontatie met de situatie
Psych wil me dit weekend niet de hele tijd alleen hebben
Zondag is geregeld, zaterdag lukt niet
Mijn eerste gedachte: dan ga ik wel langs mama

Dat doet pijn
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2026 @ 18:10:35 #200
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220257905
quote:
Mooi dat dat zo gelopen is. Dat moet voor haar ook wel een mooi/dierbaar moment zijn geweest. En fijn dat het het makkelijker maakt voor jou. Dat heb je goed gedaan! Dikke knuffel van mij :*
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 18:17:07 #201
388664 crew  Dotteke
pi_220257929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie O+
Lees alles en vind alles zo fijn
Ben hoog emotioneel en vind reageren even heel lastig

Als jullie maar weten dat mijn hart warm wordt van jullie
Alle steun doet me zoveel en lees het keer op keer

Net een confrontatie met de situatie
Psych wil me dit weekend niet de hele tijd alleen hebben
Zondag is geregeld, zaterdag lukt niet
Mijn eerste gedachte: dan ga ik wel langs mama

Dat doet pijn
DIe gedachten zal je nog vaak hebben Child, of dat je nog even wil bellen En dat is helemaal niet erg
Mijn vader is nu drie jaar dood en nog heb ik het als er wat is dat ik denk even pa bellen
Fijn dat er geregeld wordt dat iemand bij je is, en morgen en vrijdag is er dan ook iemand?

IK wens je alvast heel veel sterkte en kracht voor morgen. Dikke knuffel van mij *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2026 @ 18:17:37 #202
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220257933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
*;
[..]
[..]

Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..
pi_220258156
Sterkte CotS :*

En wat heb je ongelofelijk knap zelf het gesprek op gang gebracht. Zo waardevol voor jullie allebei O+
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 maart 2026 @ 19:03:08 #204
Brabo Bastard
pi_220258182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 18:17 schreef qltel het volgende:

[..]
Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..
Zulke dingen kan je niet goed omschrijven :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220258243
Ik moet de laatste dagen veel aan je denken CotS :* sterkte
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2026 @ 19:47:26 #206
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220258665
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zulke dingen kan je niet goed omschrijven :*
Ja, dat geloof ik ook..
pi_220258756
Jullie zijn zo lief
Misschien moet ik dit allemaal uitprinten

Merk dat ik aan geschreven dingen veel heb. Ook met kaartjes van vrienden en zo

Dat maakt echt enorm verschil

Alleen goed reageren lukt me niet. Het zit zo hoog de emotie
Op het moment functioneer ik niet

Lees jullie woorden keer op keer

Bedankt O+
pi_220258819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief

Bedankt O+
Omdat jij een lief mens bent O+

Fijn dat je er wel wat aan hebt als mensen hier laten weten dat ze aan je denken, met je meeleven. :*

Niet meer dan logisch dat je niet in je normale doen bent. En ook dan vermoed ik dat mensen die hier posten niet van je verwachten dat je reageert. :*

Hoop dat je wel iets hebt kunnen eten :@

Heel veel kracht gewenst!! O+
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 maart 2026 @ 20:18:55 #209
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220259116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief

Bedankt O+
Maak je niet druk over ons, wij redden ons prima. We denken aan je en ondersteunen je in gedachten en hier op FOK!. Ik twijfel er niet aan dat iedereen hier daar zo over denkt.

Zorg jij maar dat je morgen goed doorkomt, dat is belangrijker. Wij proberen je daarbij zoveel mogelijk te ondersteunen!
  woensdag 4 maart 2026 @ 20:23:40 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220259173
Ik denk ook aan je, lieve CotS. Ook morgen. En daarna. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')