Niet!quote:Op maandag 2 maart 2026 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ook, mijn broer weet van niks... de HA van mijn moeder neemt mijn broer voor haar rekening. Super tof, maar ben benieuwd naar het gedonder dat ik ga krijgen
Nooit sorry nodig.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lees straks even, sorry
Donderdagmiddag
Net even een uurtje gelopen geloof ik
Nu thee en straks belt de psych
Goedzo, even gaan is ook prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Slaap er zo slecht van
Kan geen kant op met mezelf
Dadelijk even naar een clubje. Even één kopje thee drinken en dan weer weg
Daarna even wat huishouden doen
Eind van de middag komt er een begeleider langs. Dat is wel fijn
je doet het goed Cotsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel
Ja bij het clubje weten ze het en ze waren heel erg lief voor meBen wel om elf uur al weggegaan. Trok het eventjes niet meer
Ik heb opgeschreven wat ik tijdens de crematie ga zeggen en laat dat morgen mijn moeder lezen. Misschien raar, maar ik wil gewoon dat ze het weet
Om één uur komt een begeleider en daarna ga ik denk ik maar weer hakenzal eens niet
Wat Greys zegtquote:
Mooi dat je vanmorgen toch even geweest bent. Dat leid een beetje af van al het "gedoe" deze week. En je hebt groot gelijk dat je dat alvast opgeschreven heeft. Ik hoop dat je moeder het fijn vind om te horen wat je gaat zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja bij het clubje weten ze het en ze waren heel erg lief voor meBen wel om elf uur al weggegaan. Trok het eventjes niet meer
Ik heb opgeschreven wat ik tijdens de crematie ga zeggen en laat dat morgen mijn moeder lezen. Misschien raar, maar ik wil gewoon dat ze het weet
Om één uur komt een begeleider en daarna ga ik denk ik maar weer hakenzal eens niet
Wat versta jij onder slechte filmpjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een uur huilend aan de telefoon gehangen met mijn bestie
Dat was erg fijn en ik heb weer een beetje lucht
Dus slechte filmpjes kijken en haken
Hopelijk slaap ik vannacht wat beter
Op dit moment van Crea Chickquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat versta jij onder slechte filmpjes?
Daar ben je vast wel even zoet mee.quote:
Oh wat liefquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef Coraline1977 het volgende:
Ik lees al lang mee en dat doe ik omdat ik jou zo knap vindt. Je zoekt en vindt telkens ergens de motivatie maar geeft ook soms toe dat het gewoon echt niet gaat.
Nu zit je echt in een heel nare tijd. Ik vind het fijn dat je hier een uitlaadklep hebt. En dat zovelen jou steunen, in het dagelijks leven en hier, dat zegt iets over jou.
Er zijn geen goede woorden of zinnen waarmee ik jou nu zou kunnen (onder-)steunen. Maar ik wil je alle virtuele steun toesturen. Sterkte
Dankje welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:48 schreef praadje het volgende:
Oh lieve CotS. Wat een ontzettend moeilijke tijd maar wat doe jij het ontzettend goed. In gedachten ben ik bij je. Heel veel sterkte
Doe geen oog dicht ... vrijdag neem ik een slaappil in en hoop zaterdag wat uit te slapenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef greysbones het volgende:
Cots hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht
wat ontzettend waardevol dit gesprekquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had een brief geschreven aan mijn moeder en die heeft ze net gelezen
Voor het eerst dat ik emoties bij haar zag
Mag van haar me niet schuldig voelen over het moeilijke dochter zijn
Het was echt een heel fijn gesprek... heb oprecht het gevoel dat alles gezegd is wat gezegd moet worden. Na deze theesessie ben ik er wel "klaar voor". Niet dat ik mijn moeder dood wil, maar ik kan het afscheid nu beter accepteren (typ ik jankend)
Wat fijn Child dat je dit gesprek gehad hebt samen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was echt een heel fijn gesprek... heb oprecht het gevoel dat alles gezegd is wat gezegd moet worden. Na deze theesessie ben ik er wel "klaar voor". Niet dat ik mijn moeder dood wil, maar ik kan het afscheid nu beter accepteren (typ ik jankend)
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Je bent een kanjer
Het is dat ik wss te ver woon anders kom ik je persoonlijk knuffelen
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ontzettend waardevol dit gesprek
voor jullie beide
fijn dat het kon Cots
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn Child dat je dit gesprek gehad hebt samen.
Het is ook niet voor te stellenquote:Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.
maar ik heb het idee dat alles wat ik kwijt wilde, gezegd is en zij ook
Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
Hier wil ik toch even op reageren met een welgemeendquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel mooiquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding
[ Bericht 14% gewijzigd door ChildoftheStars op 04-03-2026 13:46:25 ]
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Moest wel lachen. Ik had een nieuwe trui aan. Allemaal katten in wilde kleuren. Echt een bombastisch ding. "Moet" die trui morgen aan van mijn moeder, want ze dat bij me vindt passen en zwart niet (ik ben nogal een kleurrijk persoon). En die vriend die erbij is moet zijn meest comfortabele kleren aan. Zij wil ook gaan in een joggingbroek en een lubberige, lievelingstrui. Geen gedoe voor mevrouw
Echt zo fijn...
Edit: trui in spoiler (En ja, ik loop er soms echt zo bij. Hoe naarder ik me voel hoe kleurrijker mijn kleding. Ik heb ook gewoon "saaie" kleding. Ongeveer twee of drie van dit soort debiele dingen)Euh helemaal niks mis met die truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jawel, hij is "UITVERKOCHT"quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh helemaal niks mis met die trui
quote:[b]Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.
maar ik heb het idee dat alles wat ik kwijt wilde, gezegd is en zij ook
Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Moest wel lachen. Ik had een nieuwe trui aan. Allemaal katten in wilde kleuren. Echt een bombastisch ding. "Moet" die trui morgen aan van mijn moeder, want ze dat bij me vindt passen en zwart niet (ik ben nogal een kleurrijk persoon). En die vriend die erbij is moet zijn meest comfortabele kleren aan. Zij wil ook gaan in een joggingbroek en een lubberige, lievelingstrui. Geen gedoe voor mevrouw
Echt zo fijn...
Edit: trui in spoiler (En ja, ik loop er soms echt zo bij. Hoe naarder ik me voel hoe kleurrijker mijn kleding. Ik heb ook gewoon "saaie" kleding. Ongeveer twee of drie van dit soort debiele dingen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding![]()
Past mooi bij morgen gezien je voorliefde voor kleurrijke kleding als je je naar voelt.
Raar besef dat het morgen gaat gebeuren.
'Blij' om te lezen dat je alles heb gezegd wat je wilde zeggen tegen je moeder.Ondanks het verdrietige moment wat er gaat aankomen heb ik het idee dat jullie alles goed 'afgerond' hebben samen.
![]()
Hoop dat je iets van een rustmoment/ verstand een beetje uit moment nog krijgt vandaag hetzij door te freubelen hetzij door een Ned serie/ film.
Dikke virtuele knuffel
Smile, it's free therapy.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS, wij denken allemaal aan je. Als je steun nodig hebt, denk aan ons.
Dikke knuffel van ons allemaal
Ditquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS, wij denken allemaal aan je. Als je steun nodig hebt, denk aan ons.
Dikke knuffel van ons allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mooi dat dat zo gelopen is. Dat moet voor haar ook wel een mooi/dierbaar moment zijn geweest. En fijn dat het het makkelijker maakt voor jou. Dat heb je goed gedaan! Dikke knuffel van mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |