Hier wil ik toch even op reageren met een welgemeendquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had een brief geschreven aan mijn moeder en die heeft ze net gelezen
Voor het eerst dat ik emoties bij haar zag
Mag van haar me niet schuldig voelen over het moeilijke dochter zijn
Het was echt een heel fijn gesprek... heb oprecht het gevoel dat alles gezegd is wat gezegd moet worden. Na deze theesessie ben ik er wel "klaar voor". Niet dat ik mijn moeder dood wil, maar ik kan het afscheid nu beter accepteren (typ ik jankend)
Heel mooiquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was echt een heel fijn gesprek... heb oprecht het gevoel dat alles gezegd is wat gezegd moet worden. Na deze theesessie ben ik er wel "klaar voor". Niet dat ik mijn moeder dood wil, maar ik kan het afscheid nu beter accepteren (typ ik jankend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding
[ Bericht 14% gewijzigd door ChildoftheStars op 04-03-2026 13:46:25 ]
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Moest wel lachen. Ik had een nieuwe trui aan. Allemaal katten in wilde kleuren. Echt een bombastisch ding. "Moet" die trui morgen aan van mijn moeder, want ze dat bij me vindt passen en zwart niet (ik ben nogal een kleurrijk persoon). En die vriend die erbij is moet zijn meest comfortabele kleren aan. Zij wil ook gaan in een joggingbroek en een lubberige, lievelingstrui. Geen gedoe voor mevrouw
Echt zo fijn...
Edit: trui in spoiler (En ja, ik loop er soms echt zo bij. Hoe naarder ik me voel hoe kleurrijker mijn kleding. Ik heb ook gewoon "saaie" kleding. Ongeveer twee of drie van dit soort debiele dingen)Euh helemaal niks mis met die truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Jawel, hij is "UITVERKOCHT"quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh helemaal niks mis met die trui
quote:[b]Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.
maar ik heb het idee dat alles wat ik kwijt wilde, gezegd is en zij ook
Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Moest wel lachen. Ik had een nieuwe trui aan. Allemaal katten in wilde kleuren. Echt een bombastisch ding. "Moet" die trui morgen aan van mijn moeder, want ze dat bij me vindt passen en zwart niet (ik ben nogal een kleurrijk persoon). En die vriend die erbij is moet zijn meest comfortabele kleren aan. Zij wil ook gaan in een joggingbroek en een lubberige, lievelingstrui. Geen gedoe voor mevrouw
Echt zo fijn...
Edit: trui in spoiler (En ja, ik loop er soms echt zo bij. Hoe naarder ik me voel hoe kleurrijker mijn kleding. Ik heb ook gewoon "saaie" kleding. Ongeveer twee of drie van dit soort debiele dingen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit 2: die trui is irl zoveel drukker en wilder van kleur... echt een fantastisch ding![]()
Past mooi bij morgen gezien je voorliefde voor kleurrijke kleding als je je naar voelt.
Raar besef dat het morgen gaat gebeuren.
'Blij' om te lezen dat je alles heb gezegd wat je wilde zeggen tegen je moeder.Ondanks het verdrietige moment wat er gaat aankomen heb ik het idee dat jullie alles goed 'afgerond' hebben samen.
![]()
Hoop dat je iets van een rustmoment/ verstand een beetje uit moment nog krijgt vandaag hetzij door te freubelen hetzij door een Ned serie/ film.
Dikke virtuele knuffel
Smile, it's free therapy.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS, wij denken allemaal aan je. Als je steun nodig hebt, denk aan ons.
Dikke knuffel van ons allemaal
Ditquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
CotS, wij denken allemaal aan je. Als je steun nodig hebt, denk aan ons.
Dikke knuffel van ons allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mooi dat dat zo gelopen is. Dat moet voor haar ook wel een mooi/dierbaar moment zijn geweest. En fijn dat het het makkelijker maakt voor jou. Dat heb je goed gedaan! Dikke knuffel van mijquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
DIe gedachten zal je nog vaak hebben Child, of dat je nog even wil bellen En dat is helemaal niet ergquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie
Lees alles en vind alles zo fijn
Ben hoog emotioneel en vind reageren even heel lastig
Als jullie maar weten dat mijn hart warm wordt van jullie
Alle steun doet me zoveel en lees het keer op keer
Net een confrontatie met de situatie
Psych wil me dit weekend niet de hele tijd alleen hebben
Zondag is geregeld, zaterdag lukt niet
Mijn eerste gedachte: dan ga ik wel langs mama
Dat doet pijn
Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja, was een bijzonder gesprek. Ben nu wel klaar voor morgen. Al durf ik te wedden dat ik vannacht amper slaap hoor. Gaat al de hele week zo slecht. Vrijdag neem ik een slaappil.
maar ik heb het idee dat alles wat ik kwijt wilde, gezegd is en zij ook
Morgen rond deze tijd heb ik geen moeder meer. Zo onwerkelijk en bizar. Denk dat die avond wel de klapper komt. Nu besef ik het eigenlijk nog niet. Kan het me gewoon niet voorstellen
Zulke dingen kan je niet goed omschrijvenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..
Ja, dat geloof ik ook..quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je niet goed omschrijven
Omdat jij een lief mens bentquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Misschien moet ik dit allemaal uitprinten
Merk dat ik aan geschreven dingen veel heb. Ook met kaartjes van vrienden en zo
Dat maakt echt enorm verschil
Alleen goed reageren lukt me niet. Het zit zo hoog de emotie
Op het moment functioneer ik niet
Lees jullie woorden keer op keer
Bedankt
Maak je niet druk over ons, wij redden ons prima. We denken aan je en ondersteunen je in gedachten en hier op FOK!. Ik twijfel er niet aan dat iedereen hier daar zo over denkt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Misschien moet ik dit allemaal uitprinten
Merk dat ik aan geschreven dingen veel heb. Ook met kaartjes van vrienden en zo
Dat maakt echt enorm verschil
Alleen goed reageren lukt me niet. Het zit zo hoog de emotie
Op het moment functioneer ik niet
Lees jullie woorden keer op keer
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |