😘 Heel veel sterkte de komende periodequote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reageer later op iedereen
Donderdag of vrijdag gaat mama dood
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reageer later op iedereen
Donderdag of vrijdag gaat mama dood
niks geblaatquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Het gaat echt niet lekker hier
Gun mijn moeder haar rust
Gun mijzelf mijn moeder
Alleen tja... ze is echt opgestreden
Alleen dat het volgende week al zover is... die zag ik niet aankomen
Fact houdt even dagelijks contact met me
Morgen komt een vriendin
Zondag weer naar mijn moeder
Een vriendin geeft me het gevoel verkeerd te rouwen, want ik probeer aan te klooien. Alleen ik verzuip als ik niks doe
Zij vindt dat vreemd... ja vandaag lukt niets. Morgen ga ik wel wandelen en haken.
Al was het maar dat ik mijn moeder heb beloofd door te leven. Dus na alle regelzalen clubjes en vrijwilligerswerk en vrienden en dagjes uit. Feestdagen... het wordt en is zwaar klote... alleen ik moet doorgaan
Al (klinkt gestoord) hoop ik op een korte opname om te landen. Zal wel niet gebeuren hoor. Alleen als ik keus had...
Sorry voor dit geblaat
Er is geen verkeerde manier om te rouwen. De een doet dit, de ander doet dat. Ik ben een keer stomme kinderpuzzels gaan leggen (mijn zoon was toen 2) om iets te doen te hebben. Als jij zin hebt in aanklooien, lekker aanklooien dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een vriendin geeft me het gevoel verkeerd te rouwen, want ik probeer aan te klooien. Alleen ik verzuip als ik niks doe
Blaat maar raak. Gooi alles er hier uit wat je eruit wilt gooien. We zijn er voor je.quote:Sorry voor dit geblaat
Dat laatste echt!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Ole het volgende:
![]()
Je hoeft geen sorry te zeggen! En maak je maar niet druk om wat anderen vinden.
Fixedquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:05 schreef Droopie het volgende:
In een rouwproces is er geen goed of fout,
Kijk, en dat maakt dan hopelijk een mooie herinnering aan deze week. Ik moet toegeven trouwens, dat ik die dingen gruwelijk lekker vind. Ik eet ze bijna nooit, maar oh wat smaken ze goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net alle smaken Mona pudding voor mijn moeder gekocht. Ze heeft altijd gezegd dat ze op het einde, als ze zich niet meer druk hoeft te maken over gezond, zoveel mogelijk pudding van Mona wil eten. Dus ik heb voor elke dag een pudding gehaald ...
Ik denk dat ze dat grappig gaat vinden en erom moet lachen. Daar gaan we voor
Oefquote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:40 schreef r_one het volgende:
Hier, voor je moeder
[ afbeelding ]
(neem er gerust zelf ook eentje)
Goed idee, iets maken als herinnering heeft mij in ieder geval geholpen bij verwerkingquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die pudding vind ik persoonlijk wel leuk, had echt even lol met kopen en mijn moeder verteld en zij vond het ook grappig (en lekker)
Als de toestanden voorbij zijn ga ik een herinneringsboekje maken, met alle leuke dingen over haar en ons erin. Denk dat zoiets make tzt goed is voor de verwerking
Ben op het moment redelijk droog
Misschien mezelf dwingen wat te doen zo
Alleen ik ga steeds trager drinken, want ik even geen motivatie heb...
haken met een lekkere pot thee erbij?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die pudding vind ik persoonlijk wel leuk, had echt even lol met kopen en mijn moeder verteld en zij vond het ook grappig (en lekker)
Als de toestanden voorbij zijn ga ik een herinneringsboekje maken, met alle leuke dingen over haar en ons erin. Denk dat zoiets make tzt goed is voor de verwerking
Goed idee van herinneringsboekjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mwoa, weekvoorraadjequote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goed idee, iets maken als herinnering heeft mij in ieder geval geholpen bij verwerking
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
haken met een lekkere pot thee erbij?
2 vliegen in 1 klap
Ja... lijkt me ook gewoon fijn om mee bezig te zijn ... rustig nadenken over alle leuke dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed idee van herinneringsboekje
Knuffel
Wij zijn er ook nog, sterkte vanuit Portugal!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel voor alle steun
Vanavond even flink aan de alcohol en morgen uitslapen. Na de lunch richting mijn moeder (en flink zuipen is twee borrel en dan wegspoelen met een liter thee. Valt mee, klinkt goed)
Deze week is gewoon ruk
en gek
en stom
en eng
en ik voel me onterecht een beetje eenzaam hierin...
Ik snap dat eenzame gevoel wel. Het is toch anders als je hierbij een partner of close familielid aan je zijde had gehad.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond even flink aan de alcohol en morgen uitslapen. Na de lunch richting mijn moeder (en flink zuipen is twee borrel en dan wegspoelen met een liter thee. Valt mee, klinkt goed)
Deze week is gewoon ruk
en gek
en stom
en eng
Misschien ook nog wat pudding eten vanavond?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
* TheStigsDutchCousin CotS dikke knuffel geeftquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze week is gewoon ruk
en gek
en stom
en eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |