Mooi beroep BEquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:00 schreef BE het volgende:
Heb je al wel een idee welke uitvaartondernemer je wil gaan bellen? Of wie zij wil dat je belt?
Het kan echt fijn zijn om van te voren al eens contact te leggen en na te gaan wat de kosten zijn voor een klein afscheid zoals jij nu beschrijft. Ook daarbij kunnen de verschillen enorm zijn tussen de uitvaartondernemingen.
(Of heeft ze een uitvaartverzekering? Normaliter ben ik groot voorstander van op zoek gaan naar een uitvaartondernemer die bij je past, maar bij een klein afscheid als dit is het logischer om voor de uitvaartonderneming van de verzekering te kiezen omdat alles dan waarschijnlijk binnen de polis past.)
(Mocht je meer willen weten, mijn dm/pm staat altijd open, ik heb een eigen uitvaartonderneming en kijk met liefde eens met je mee als dat je helpt. Maak je geen zorgen, ik ben niet aan het hengelen naar een nieuwe klant, we zitten niet bij elkaar in de regio)
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reageer later op iedereen
Donderdag of vrijdag gaat mama dood
Ach jee, wat gaat dat snel joh!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel veel sterkte lieve Child dikke knuffelquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaat allemaal heel snel lieve Cots..quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
😘 Heel veel sterkte de komende periodequote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
niks geblaatquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Het gaat echt niet lekker hier
Gun mijn moeder haar rust
Gun mijzelf mijn moeder
Alleen tja... ze is echt opgestreden
Alleen dat het volgende week al zover is... die zag ik niet aankomen
Fact houdt even dagelijks contact met me
Morgen komt een vriendin
Zondag weer naar mijn moeder
Een vriendin geeft me het gevoel verkeerd te rouwen, want ik probeer aan te klooien. Alleen ik verzuip als ik niks doe
Zij vindt dat vreemd... ja vandaag lukt niets. Morgen ga ik wel wandelen en haken.
Al was het maar dat ik mijn moeder heb beloofd door te leven. Dus na alle regelzalen clubjes en vrijwilligerswerk en vrienden en dagjes uit. Feestdagen... het wordt en is zwaar klote... alleen ik moet doorgaan
Al (klinkt gestoord) hoop ik op een korte opname om te landen. Zal wel niet gebeuren hoor. Alleen als ik keus had...
Sorry voor dit geblaat
Er is geen verkeerde manier om te rouwen. De een doet dit, de ander doet dat. Ik ben een keer stomme kinderpuzzels gaan leggen (mijn zoon was toen 2) om iets te doen te hebben. Als jij zin hebt in aanklooien, lekker aanklooien dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een vriendin geeft me het gevoel verkeerd te rouwen, want ik probeer aan te klooien. Alleen ik verzuip als ik niks doe
Blaat maar raak. Gooi alles er hier uit wat je eruit wilt gooien. We zijn er voor je.quote:Sorry voor dit geblaat
Dat laatste echt!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Ole het volgende:
![]()
Je hoeft geen sorry te zeggen! En maak je maar niet druk om wat anderen vinden.
Fixedquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:05 schreef Droopie het volgende:
In een rouwproces is er geen goed of fout,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |