Zulke dingen kan je niet goed omschrijvenquote:Op woensdag 4 maart 2026 18:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Je bent er klaar voor, zij ook. Dan is het ook goed dat het niet lang meer duurt. Ze heeft nu veel pijn, morgen is ze daar vanaf. Sorry, ik kan het niet goed omschrijven, maar het lijkt me een fijn gevoel dat ze morgen van die pijn af is. Jeetje, ik heb nog nooit zulke slechte zinnen geschreven, geloof ik. Sorry..
Ja, dat geloof ik ook..quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je niet goed omschrijven
Omdat jij een lief mens bentquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Misschien moet ik dit allemaal uitprinten
Merk dat ik aan geschreven dingen veel heb. Ook met kaartjes van vrienden en zo
Dat maakt echt enorm verschil
Alleen goed reageren lukt me niet. Het zit zo hoog de emotie
Op het moment functioneer ik niet
Lees jullie woorden keer op keer
Bedankt
Maak je niet druk over ons, wij redden ons prima. We denken aan je en ondersteunen je in gedachten en hier op FOK!. Ik twijfel er niet aan dat iedereen hier daar zo over denkt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Bedankt
je kunt hier altijd kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn zo lief
Bedankt
Dat is geweldig, dat is beter zo!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vrienden hebben hun agenda's vergeleken en er is een heel rooster rondom bellen en bezoek in het weekend
Zodat ik niet in een leeg gat val waarin de hulpverleners er niet zijn
Heel fijn om dit te lezenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn vrienden hebben hun agenda's vergeleken en er is een heel rooster rondom bellen en bezoek in het weekend
wat ontzettend fijn dat je zulke lieve betrokken vrienden hebtquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een lieve vrienden heb je! Altijd fijn dat je in moeilijke tijden op hen kan rekenen. That's what friends are for <3quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ook ik wil je veel sterkte wensen.
Ik ben zo blij dat jullie beiden het gevoel hebben dat alles gezegd is en dat alles ok is. Dat is zeer waardevol.
Morgen gaat een zware dag zijn en de tijd erna ook. Weet dat je niet alleen bent.
Wij fokkertjes staan klaar voor je, de komende tijd.
Ik denk aan je
quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heel veel sterkte vandaag CotS
Of achter je!quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Laatste woorden waren dat ze heel veel van me hield en dat ik de zonnestralen in haar leven was
De brief wilde ze meenemen. Die vond ze heel waardevol
Met zulke lieve woorden kun je waardig heengaan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Laatste woorden waren dat ze heel veel van me hield en dat ik de zonnestralen in haar leven was
Dikke knuffelquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat hebben jullie dit geweldig mooi en liefdevol kunnen afsluiten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat een mooie woorden om afscheid mee te nemen. Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Knuffel voor jou.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Gecondoleerd, lieve CotS.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat een mooi afscheid Child. Gecondoleerd meis en heel veel sterktequote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat mooi zegquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Gecondoleerd lieve Cots.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Alle lieve woorden
Zit nu maar op de bank onder een elektrische plaid
Tranen lijken even op
Maar die gaan zeker komen
Ze wilde de brief die ik geschreven had mee. Erg emotioneel
Oke tranen zijn er weer
Morgen komt Dela
En bellen met de notaris
We zijn trots op je en leven met je mee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Alle lieve woorden
Zit nu maar op de bank onder een elektrische plaid
Tranen lijken even op
Maar die gaan zeker komen
Ze wilde de brief die ik geschreven had mee. Erg emotioneel
Oke tranen zijn er weer
Morgen komt Dela
En bellen met de notaris
Idem hier.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We zijn trots op je en leven met je mee.
Moest zelf ook even een traantje wegpinken.
En anders wij wel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ach CotS...
Gecondoleerd. Ik lees dit nu pas, en ik heb eigenlijk geen woorden. Ik hoop dat het (mooie) einde op enige manier iets van verlichting kan brengen in de duisternis die verdriet is.
Ik wens je heel veel sterkte. Weet dat er hier mensen zijn die dergelijke dingen ook meegemaakt hebben. Je bent niet alleen, ook al snap ik dat je je nu zo voelt, en je aan die wetenschap nu geen fluit hebt. Gebruik je dagboek-topicreeks om te ventileren. Alles mag, en als iemand daar moeite mee heeft dan zijn @:Lenny en ik er.
enorm trotsquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We zijn trots op je en leven met je mee.
Moest zelf ook even een traantje wegpinken.
Poeh, die hakt er even in.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 01:12 schreef Iceage het volgende:
Avondpoes
Het werd avond
Zijn we uitgevochten vroeg de poes.
We zijn uitgevochten zei de engel.
En hij tilde de poes op,
Hield haar tegen het licht
en zei je bent doorzichtig nu
Laat me maar los, zei de poes.
En de engel knikte, en liet haar gaan.
Nogmaals sterkte.
Je wilt vast niemand tekort doen..quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reageren is lastig omdat alles zo ontzettend lief is. Ik moet ervan huilen (excuus) en ik weet geen andere woorden dan dankbaarheid en die kan ik niet genoeg uitdrukken
Ik ben zo dankbaar en overweldigd met al jullie liefde. Zoveel steun, het is niet te bevatten hoe lief iedereen voor me is.
Ik was bang in de avond in een gat te vallen, en ondertussen lees en herlees ik dit topic. Alleen reageren lukt(e) me gewoon niet... (en ja, schuldgevoelens en bladibla)
Ik wil iemand tekort doen
Je doet niemand te kortquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reageren is lastig omdat alles zo ontzettend lief is. Ik moet ervan huilen (excuus) en ik weet geen andere woorden dan dankbaarheid en die kan ik niet genoeg uitdrukken
Ik ben zo dankbaar en overweldigd met al jullie liefde. Zoveel steun, het is niet te bevatten hoe lief iedereen voor me is.
Ik was bang in de avond in een gat te vallen, en ondertussen lees en herlees ik dit topic. Alleen reageren lukt(e) me gewoon niet... (en ja, schuldgevoelens en bladibla)
Maak je niet druk over iemand te kort doen want dat doe je niet. Zeker gezien je situatie nietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zal dat je gister uitgeput was en vandaag is een regeldag dan zul je straks ook moe zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is niet stom.. maar begrijpelijk. Al voelt het wellicht tegenstrijdig.quote:Vandaag even een erg volle dag. Dat is wel even nodig en stom tegelijk
Druk bezig geweest al!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb nu even pauze
De ID-kaart van mijn moeder uit haar huis gehaald
Om half twee komt Dela, daarna de notaris bellen
Dan videobellen met een vriendin
Vandaag MOET ik eten van de psych.
Morgen brengt een vriendin boodschappen, dus dan weer gewoon koken
Vanavond desnoods thuisbezorgd.
Alleen geen honger en niks smaakt
Alleen én slecht slapen én niet voldoende eten is toch echt wel roofbouw en dat is niet handig
Vanavond een dubbele dosis temazepam (moet) en vroeg naar bed en morgenavond ook
Het zijn ook wel wachtdagen tot en met
En ik heb geen geduld
Foto wordt geprint, die komt morgen
Het is... uh... zwaar en raar
en ik mis haar nu al
Jij doet niemand tekort.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil niemand tekort doen
Dat is heel normaalquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb nu even pauze
De ID-kaart van mijn moeder uit haar huis gehaald
Om half twee komt Dela, daarna de notaris bellen
Dan videobellen met een vriendin
Vandaag MOET ik eten van de psych.
Morgen brengt een vriendin boodschappen, dus dan weer gewoon koken
Vanavond desnoods thuisbezorgd.
Alleen geen honger en niks smaakt
Alleen én slecht slapen én niet voldoende eten is toch echt wel roofbouw en dat is niet handig
Vanavond een dubbele dosis temazepam (moet) en vroeg naar bed en morgenavond ook
Het zijn ook wel wachtdagen tot en met
En ik heb geen geduld
Foto wordt geprint, die komt morgen
Het is... uh... zwaar en raar
en ik mis haar nu al
Even geluisterdquote:Op vrijdag 6 maart 2026 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
God of the Moon and Stars was al een mooi nummer, mijn broer en moeder vindt/vond het ook heel erg mooi
Dus we draaien dat woensdag. Samen met Morning Has Broken
Alleen God of te Moon and Stars is nu zoveel dieper ineens...
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh mijn god jongens... Die kaart![]()
![]()
Ik zit nu te huilen. Zo warm, zo lief, zo attent... Echt...jullie zijn zo lief en geweldig en fijn en en en... ik kan niet onder woorden brengen wat dit met me doet
Echt super bedankt jongens, echt ... Dikke knuffel voor jullie allemaal
Kleine moeitequote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik zit nu te huilen. Zo warm, zo lief, zo attent... Echt...jullie zijn zo lief en geweldig en fijn en en en... ik kan niet onder woorden brengen wat dit met me doet
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Je verdient hetquote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |