Wat een mooie woorden om afscheid mee te nemen. Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Laatste woorden waren dat ze heel veel van me hield en dat ik de zonnestralen in haar leven was
De brief wilde ze meenemen. Die vond ze heel waardevol
Knuffel voor jou.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Laatste woorden waren dat ze heel veel van me hield en dat ik de zonnestralen in haar leven was
Gecondoleerd, lieve CotS.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat een mooi afscheid Child. Gecondoleerd meis en heel veel sterktequote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Wat mooi zegquote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het was mooi
Gecondoleerd lieve Cots.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Alle lieve woorden
Zit nu maar op de bank onder een elektrische plaid
Tranen lijken even op
Maar die gaan zeker komen
Ze wilde de brief die ik geschreven had mee. Erg emotioneel
Oke tranen zijn er weer
Morgen komt Dela
En bellen met de notaris
We zijn trots op je en leven met je mee.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Alle lieve woorden
Zit nu maar op de bank onder een elektrische plaid
Tranen lijken even op
Maar die gaan zeker komen
Ze wilde de brief die ik geschreven had mee. Erg emotioneel
Oke tranen zijn er weer
Morgen komt Dela
En bellen met de notaris
Idem hier.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We zijn trots op je en leven met je mee.
Moest zelf ook even een traantje wegpinken.
En anders wij wel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 19:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ach CotS...
Gecondoleerd. Ik lees dit nu pas, en ik heb eigenlijk geen woorden. Ik hoop dat het (mooie) einde op enige manier iets van verlichting kan brengen in de duisternis die verdriet is.
Ik wens je heel veel sterkte. Weet dat er hier mensen zijn die dergelijke dingen ook meegemaakt hebben. Je bent niet alleen, ook al snap ik dat je je nu zo voelt, en je aan die wetenschap nu geen fluit hebt. Gebruik je dagboek-topicreeks om te ventileren. Alles mag, en als iemand daar moeite mee heeft dan zijn @:Lenny en ik er.
enorm trotsquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We zijn trots op je en leven met je mee.
Moest zelf ook even een traantje wegpinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |