abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 15:23:37 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220176328
quote:
Gewapende indringer doodgeschoten bij Trump's Mar-a-Lago landgoed

Een gewapende man is zondag doodgeschoten bij het landgoed Mar-a-Lago van Donald Trump in de Amerikaanse staat Florida. De Amerikaanse Secret Service meldt dat de man probeerde het terrein van het luxe resort, dat eigendom is van de president, onrechtmatig te betreden. Agenten grepen in toen hij richting een toegangspoort liep.

Trump was op het moment van het incident niet aanwezig in Mar-a-Lago. Volgens de Secret Service verbleef hij in Washington. Er is geen aanwijzing dat hij direct gevaar liep. Ook is nog niet bekend of er andere personen gewond zijn geraakt bij het schietincident, of hoeveel schoten er zijn gelost.

Volgens eerste berichten zagen beveiligers de verdachte bij de noordelijke toegangspoort van het complex. Hij droeg wat leek op een jachtgeweer en had ook een jerrycan bij zich. Toen hij het terrein probeerde op te gaan, kwamen agenten van de Secret Service in actie. Daarbij is de man neergeschoten; hij overleed ter plekke of kort daarna.

Over de identiteit van de man is nog niets bekendgemaakt. Ook zijn zijn motief en achtergrond nog onduidelijk. De Secret Service en lokale politie doen onderzoek naar de toedracht. Er wordt gekeken naar camerabeelden en er vinden verhoren plaats van getuigen en betrokken beveiligers.

Mar-a-Lago is al jaren een zwaar bewaakt doelwit, zeker sinds Trump er tijdens zijn presidentschap vaak verbleef. Rond het complex gelden strikte veiligheidsmaatregelen, met controleposten, hekken en gewapende bewaking. Het incident onderstreept opnieuw de gespannen sfeer rond prominente politici in de Verenigde Staten en de hoge staat van paraatheid van de beveiligingsdiensten.

Update 15:32:

Volgens de Secret Service was de indringer een man van in de twintig. Zijn identiteit wordt voorlopig nog niet bekendgemaakt, omdat eerst zijn familie op de hoogte moet worden gebracht. Zijn achtergrond, wat hij precies heeft gedaan, wat zijn mogelijke motief was en of het gebruik van geweld gerechtvaardigd was, worden op dit moment onderzocht door de FBI, de Amerikaanse Secret Service en de sheriff van Palm Beach County.

Update 15:40:

De special agent die het FBI-kantoor in Miami leidt, roept het publiek op om alle mogelijke bewijzen van gisteravond met de politie te delen. De FBI heeft officieel de leiding over het onderzoek. Een speciaal “evidence response team” is ter plaatse bezig om de crime scene uit te kammen en bewijs te verzamelen, en blijft daar, zo benadrukt de agent, "zo lang als nodig is".

Tijdens een persconferentie schetst sheriff Rick Bradshaw van Palm Beach County de stand van zaken van het onderzoek. Volgens hem merkte de beveiliging rond 01.30 uur vannacht dat iemand was doorgedrongen tot de binnenste beveiligingsring van Mar-a-Lago. Een sheriff’s deputy en twee agenten van de Secret Service gingen daarop poolshoogte nemen. Zij troffen een blanke man aan die een jerrycan met benzine en een shotgun bij zich had. De man kreeg het bevel om beide voorwerpen te laten vallen. Hij legde de benzinekan neer, maar tilde vervolgens het hagelgeweer op in een schietpositie. Op dat moment openden de deputy en de twee Secret Service-agenten het vuur en schakelden hem uit. De man overleed ter plekke.

Bekijk deze YouTube-video
Dat is wat er gebeurt als mensen gedemoniseerd worden... Zal door enkele gekkies wel weer worden rechtgepraat of goedgekeurd... -O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Danny op 22-02-2026 15:41:19 ]
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220176366
Trump demoniseerd zichzelf

En sinds wanneer is hij voormalig president
pi_220176426
Beetje domme poging als hij niet eens aanwezig was.
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 15:35:33 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220176434
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:27 schreef Cupfighter het volgende:
de media heeft er wel een handje in. en burgers ook.
maar net als bij de vorige moordpogingen op hem interesseert het sommigen totaal niet. Die vinden moord en aanslagen enzo wel best blijkbaar.

quote:
Foutje, bedankt. fixed tevens.
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 15:36:09 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220176446
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:34 schreef Goprolover het volgende:
aanslagplegers, moordenaars en hun aanhang zijn over het algemeen niet de meest heldere lichten natuurlijk.
pi_220176470
Verwarde man die vrede wil door presidenten te vermoorden. Toppertje.
pi_220176473
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]
maar net als bij de vorige moordpogingen op hem interesseert het sommigen totaal niet. Die vinden moord en aanslagen enzo wel best blijkbaar.
[..]
Van mij mag die man weg, ik vind het een narcistische mafkees maar dood hoeft hij van mij ook niet
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 15:42:22 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220176531
OP is geüpdatet
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 15:46:33 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220176576
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van mij mag die man weg, ik vind het een narcistische mafkees maar dood hoeft hij van mij ook niet
Zijn we het toch eens. Helaas zijn er ook veel mensen die vinden dat hij beter doodgeschoten kan worden, en hem continu wegzetten als nazi helpt daarbij, want dat spoort gekkies aan die dat geloven om hem dan maar om te leggen. Dat zou immers een geweldige daad van die persoon zijn. Genoeg mafklappers die vanwege zulke beschuldigingen, zeker als die continu overal en door iedereen - nieuwszenders, celebs, politici etc - als nazi wordt weggezet.
Je kunt iemand prima een narcistische gek met waanideeën vinden zonder hem als nazi en fascist weg te zetten.
pi_220176677
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:46 schreef Danny het volgende:

[..]
Zijn we het toch eens. Helaas zijn er ook veel mensen die vinden dat hij beter doodgeschoten kan worden, en hem continu wegzetten als nazi helpt daarbij, want dat spoort gekkies aan die dat geloven om hem dan maar om te leggen. Dat zou immers een geweldige daad van die persoon zijn. Genoeg mafklappers die vanwege zulke beschuldigingen, zeker als die continu overal en door iedereen - nieuwszenders, celebs, politici etc - als nazi wordt weggezet.
Je kunt iemand prima een narcistische gek met waanideeën vinden zonder hem als nazi en fascist weg te zetten.
Ik ben het met je eens, toch snap ik wel dat mensen hem soms zo wegzetten gezien zijn acties
pi_220176787
quote:
De man kreeg het bevel om beide voorwerpen te laten vallen. Hij legde de benzinekan neer, maar tilde vervolgens het hagelgeweer op in een schietpositie. Op dat moment openden de deputy en de twee Secret Service-agenten het vuur en schakelden hem uit. De man overleed ter plekke.
Eigenlijk heel coulant van de Secret Service, want in de VS mag je mensen gewoon doodschieten die jouw eigendom binnendringen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 16:10:54 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220176795
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:10 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Eigenlijk heel coulant van de Secret Service, want in de VS mag je mensen gewoon doodschieten die jouw eigendom binnendringen.
neuh, dat is lang niet overal en altijd het geval
pi_220176825
Misschien wilde hij enkel zijn minderjarige dochter ophalen.
  zondag 22 februari 2026 @ 16:15:10 #14
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_220176838
Slecht plan, als Trump wordt vermoord wordt hij een martelaar.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_220176879
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:15 schreef SethGecko het volgende:
Slecht plan, als Trump wordt vermoord wordt hij een martelaar.
Denk dat de kans groot is dat dit weer de volgende president wordt die doodgeschoten wordt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 22 februari 2026 @ 16:19:29 #16
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_220176946
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat de kans groot is dat dit weer de volgende president wordt die doodgeschoten wordt.
Ja dat is traditie in de USA helaasch.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_220176959
Het doodschieten van Trump lijkt mij een van de realistische scenario's waardoor het toch al maatschappelijk volatiele Amerika over het randje geduwd kan worden. Doe dus toch maar niet.
pi_220176960
Echt blij van JD Vance word ik ook niet.
pi_220176975
Gewoon nog 3 jaar uitzitten en dan een normale gozer aan het roer.
pi_220177052
En dan moet Melania zeker meedoen met de World Greavance Tour van weduwe Erika Kirk.
Met de prachtige veelzeggende titel
Make Heaven Crowded

En dan moet Vance ook Melania gaan troosten. :+
pi_220177064
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:10 schreef Danny het volgende:

[..]
neuh, dat is lang niet overal en altijd het geval
In Florida wel. In Florida mag je ook mensen doodrijden als ze je auto blokkeren en je voelt je eigen bedreigd.
life is like a box of chocolates
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 16:28:10 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220177099
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:26 schreef hondonspain het volgende:

In Florida wel. In Florida mag je ook mensen doodrijden als ze je auto blokkeren en je voelt je eigen bedreigd.
ook daar zijn regels aan gebonden. Maar in de basis mag je jezelf inderdaad verdedigen tegen mogelijke dreigingen, dat klopt.
pi_220177138
quote:

Het zijn vooral de media en politieke tegenstanders die dit doen. Het wordt dan ook tijd dit eens te gaan inpakken. Aantijgingen als 'nazi', 'fascist', 'racist' of mensen wegzetten als een vermeend gevaar voor de democratie moet goed onderbouwd worden en als dat niet lukt en het alleen wordt gedaan om iemand te demoniseren mag het strafbaar worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220177152
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:21 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon nog 3 jaar uitzitten en dan een normale gozer aan het roer.
Normale gozers kunnen geen verandering brengen op wereldschaal.
  zondag 22 februari 2026 @ 16:32:29 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220177168
Misschien was het gewoon een jager die gestrand was en benzine kwam vragen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220177238
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zijn vooral de media en politieke tegenstanders die dit doen. Het wordt dan ook tijd dit eens te gaan inpakken. Aantijgingen als 'nazi', 'fascist', 'racist' of mensen wegzetten als een vermeend gevaar voor de democratie moet goed onderbouwd worden en als dat niet lukt en het alleen wordt gedaan om iemand te demoniseren mag het strafbaar worden.
De media en politieke tegenstanders deden dit bijvoorbeeld ook bij Timmermans , zowel links als rechts gebeurd dit
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 16:42:24 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220177272
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:31 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Alleen moeten er dan wel normale kandidaten zijn en dat schort er sinds Obama nogal aan. Biden, Harris én Trump zijn niet bepaald lichtende voorbeelden van 'normaal'.
pi_220177281
Wilde iemand het proberen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 22 februari 2026 @ 16:43:33 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220177290
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:42 schreef Danny het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Alleen moeten er dan wel normale kandidaten zijn en dat schort er sinds Obama nogal aan. Biden, Harris én Trump zijn niet bepaald lichtende voorbeelden van 'normaal'.
Maar erger dan dieptepunt Trump kan het niet
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220177291
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:31 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Torentje? Ben jij het?
1947-2016
pi_220177301
Het was een vreemdeling zeker die verdwaald was zeker
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 16:44:27 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220177303
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
De media en politieke tegenstanders deden dit bijvoorbeeld ook bij Timmermans , zowel links als rechts gebeurd dit
'de media'?
Hier en daar wat alternatieve media denk ik?
De grote mediabedrijven (NOS, DPG, ANP, NU, Kranten) pakken normaliter alleen rechts aan. Geen van die bedrijven is neutraal te noemen.
pi_220177383
quote:

[..]
Ik vind Trump normaler dan Obama.
pi_220177396
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:44 schreef Danny het volgende:

[..]
'de media'?
Hier en daar wat alternatieve media denk ik?
De grote mediabedrijven (NOS, DPG, ANP, NU, Kranten) pakken normaliter alleen rechts aan. Geen van die bedrijven is neutraal te noemen.
NU vind ik behoorlijk rechts, de Telegraaf ook
pi_220177479
quote:

[..]
En daar zit dus de crux, want een aanzienlijk deel zoekt alleen het probleem bij Trump en vindt Biden en Harris hartstikke normaal. Iemand als AOC en Mamdani zouden velen ook prima vinden. Die zouden door sommige media gevierd worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 22 februari 2026 @ 16:59:13 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220177546
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:10 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ligt een beetje aan de staat, dat verschilt.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220177614
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
NU vind ik behoorlijk rechts, de Telegraaf ook
Nu rechts?

Wat?! :D
1947-2016
pi_220177666
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nu rechts?

Wat?! :D
Oh ik kan fout zitten hoor maar ik hoor dat regelmatig in mijn omgeving
pi_220177725
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Lijkt me lastig bewerkstelligen met die First Amendment in de VS. Die een heel stuk verder gaat dan in NL.
Freedom of speech is daar gewoon voor iedere gek.
pi_220177731
Geen kwaad woord over Trump aub. Hij dient met fatsoen behandeld te worden en door media benoemd/beschreven te worden met alle respect zoals elke andere Amerikaanse president.
pi_220177752
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:19 schreef opgebaarde het volgende:
Geen kwaad woord over Trump aub. Hij dient met fatsoen behandeld te worden en door media benoemd/beschreven te worden met alle respect zoals elke andere Amerikaanse president.
Iedere scheet die ze daar laten is hier zoveel meer nieuws dan wat er in Duitsland of Frankrijk gebeurt.
Te zot voor woorden.
pi_220177809
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:34 schreef Goprolover het volgende:
Gewoon een maand lang in zijn kledingkast vertoeven, totdat de wortel zijn gezicht laat zien.
  zondag 22 februari 2026 @ 17:34:52 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220177843
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:38 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Verwarde man die vrede wil door presidenten te vermoorden. Toppertje.
Huh welke presidenten wil Trump vermoorden?
Huilen dan.
pi_220178042

Vermoedelijk weer iemand die totaal geradicaliseerd is door het nieuws en sites zoals reddit.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 22 februari 2026 @ 18:13:06 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220178050
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
Waarom hoor ik jou nooit over het demoniseren en polariseren wanneer Trump het doet?
Huilen dan.
pi_220178155
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 17:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh ik kan fout zitten hoor maar ik hoor dat regelmatig in mijn omgeving
Nu kan je niet bepaald rechts noemen. Voorbeelden:

Ernstig pro klimaat, zelfs zo erg dat in de comments kritiek op klimaatbeleid wordt verwijderd of zelfs compleet niet is toegelaten. Komen ze ook voor uit.
Comments onder gevoelige onderwerpen worden uitgezet, gaza? No way. Criminele asielzoeker, nopes. Groepje straattuig? Niks dr van.

Nee, vroeger was dat zo. Sinds die 2 nieuwe eindredacteuren er zitten, is het erger dan volkskrant en trouw.
1947-2016
  zondag 22 februari 2026 @ 18:32:04 #48
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220178170
Ik maak mij wel flink zorgen wat er gaat gebeuren als een aanslag gaat lukken, dat kan niet zonder vergeleing gaan en uitgerekend Trump’s achterban heeft wapens genoeg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 18:40:51 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220178205
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom hoor ik jou nooit over het demoniseren en polariseren wanneer Trump het doet?
Die hoor ik mensen eigenlijk nooit dingen roepen die voor gekkies reden zijn iemand te vermoorden.
  Redactie Sport zondag 22 februari 2026 @ 18:45:17 #50
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220178226
FAFO he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220178256
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ach, dat valt allemaal wel mee.

Wel zegt Trump dingen waar sommigen witheet van worden omdat het haaks staan op hun eigen politieke overtuigingen.

Neem bijvoorbeeld aan dingen die hij zegt over migratie, mensen met genderdysforie, sommige niet-Westerse culturen of de EU. Laten dat nu niet de dingen zijn die in sommige kringen quasi heilig zijn en niets negatiefs over gezegd mag worden.
pi_220178261
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:40 schreef Danny het volgende:

[..]
Die hoor ik mensen eigenlijk nooit dingen roepen die voor gekkies reden zijn iemand te vermoorden.
Ik snap die zin niet. Even opnieuw, dit is geen Nederlands.
  zondag 22 februari 2026 @ 18:51:39 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220178268
Oh jeetje, nu mogen we alleen nog maar lieve woordjes over de grote leider zeggen?
  zondag 22 februari 2026 @ 18:56:35 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220178305
quote:

[..]
Oh, dan heb je zeker zijn verzonnen verkiezingsfraude gemist waarna er stembureau medewerkers werden bedreigd
https://eenvandaag.avrotr(...)en-in-amerika-141394
  zondag 22 februari 2026 @ 18:57:46 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220178317
quote:

[..]
Ben je even vergeten hoe hij politieke tegenstanders, of eigenlijk iedereen die niet meegaat in zijn MAGA-mania, wegzet en zich bedient van haatzaaiende retoriek :? .
Huilen dan.
pi_220178325
quote:

[..]
Vermoorden misschien nog niet maar als je ziet wat Trump gezegd heeft over mensen als o.a. Rep. Jason Crow, Ilhan Omar, Marjorie Taylor Greene, diverse rechters (soms door hem zelf aangesteld) en de dreigementen die ze online daarna kregen, kan je ook niet echt spreken van een fijne werkomgeving.

Waarmee ik nergens zeg dat het terecht is dat Trump bedreigd of beschoten wordt.
pi_220178371
quote:

[..]
_O- Hij riep zelfs op dat een senator dood moest omdat die een filmpje maakte waar die de wet herhaalde :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220178373
quote:

[..]
Welke democraat hoor je dat dan wel doen of welke media?
  zondag 22 februari 2026 @ 19:08:16 #59
459912 FlippingCoin
pi_220178398
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ben je even vergeten hoe hij politieke tegenstanders, of eigenlijk iedereen die niet meegaat in zijn MAGA-mania, wegzet en zich bedient van haatzaaiende retoriek :? .
Waaronder wijzelf nota bene.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_220178426
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, dat valt allemaal wel mee.

Wel zegt Trump dingen waar sommigen witheet van worden omdat het haaks staan op hun eigen politieke overtuigingen.

Neem bijvoorbeeld aan dingen die hij zegt over migratie, mensen met genderdysforie, sommige niet-Westerse culturen of de EU. Laten dat nu niet de dingen zijn die in sommige kringen quasi heilig zijn en niets negatiefs over gezegd mag worden.
Omdat het haaks staat op de politieke overtuigingen van een ander?? Je bent een verrader, een razende gek. Je bent de weg kwijt. Je bent een heel dom persoon

Fakenews NYTimes
pi_220178518
Gelukkig kan Trump het navertellen en kan hij hierdoor op steun rekenen. Trump _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220178583
Benieuwd of er nog mislukte aanslagen voor de midterms komen.
  zondag 22 februari 2026 @ 19:36:48 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220178619
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Omdat het haaks staat op de politieke overtuigingen van een ander?? Je bent een verrader, een razende gek. Je bent de weg kwijt. Je bent een heel dom persoon

Fakenews NYTimes
Ongedierte, neonazi's die "very fine people" zijn, luiheid is een karaktereigenschap van zwarten, iedereen die hem durft tegen te spreken belachelijk maken, politieke tegenstanders zijn staatsvijanden, ... .

Voor een niet volledig overzicht: https://en.wikipedia.org/wiki/Rhetoric_of_Donald_Trump

Maar o-wee als je iets onaardigs over de oranje balzak zegt hoor, dan is het levensgevaarlijk demoniseren!!!

:')
Huilen dan.
pi_220178622
quote:
15s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:10 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Vermoedelijk weer iemand die totaal geradicaliseerd is door het nieuws en sites zoals reddit.
Waarom moet je daarvoor geradicaliseerd zijn? Trump heeft nu eenmaal veel vijanden gecreeerd in heel zijn leven. Hij heeft doden op zijn geweten. Hij is duidelijk onderdeel van de Epstein kwestie. Mensen zat op deze wereld die klaar met de Trumps zijn.
pi_220178792
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:36 schreef WillemVOC het volgende:

[..]
Waarom moet je daarvoor geradicaliseerd zijn? Trump heeft nu eenmaal veel vijanden gecreeerd in heel zijn leven. Hij heeft doden op zijn geweten. Hij is duidelijk onderdeel van de Epstein kwestie. Mensen zat op deze wereld die klaar met de Trumps zijn.
_O-

Normaliseren van aanslagen, is ook een onderdeel van radicalisatie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:00:56 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220178841
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
_O-

Normaliseren van aanslagen, is ook een onderdeel van radicalisatie.
Het bagatelliseren of zelfs vergoelijken van fascistoïde tendensen ook.
Huilen dan.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:07:05 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220178910
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 15:46 schreef Danny het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat Trump per se dood hoeft maar... uit interesse: waar ligt voor jou de grens? Want het zou wel eens kunnen dat als we dat gaan uitdiepen dat we er achter komen dat Trump die grens tehcnisch gezien al heeft behaald.

Bijvoorbeeld door USAID stop te zetten (via Musk) zullen er ongeveer 2 miljoen mensen prematuur overlijden aan HIV, malaria, TB, kindsterfte. Kan je zeggen "ja maar dat valt buiten de verantwoording van het Amerikaanse president" maargoed.. het is ... een cijfer...

Er zijn vele andere cijfers. Die jou misschien wel zouden bewegen. Maar waar je wellicht nog geen weet van hebt. Cijfers in de toekomst waar niemand nog echt weet van heeft maar die wel al zou kunnen extrapoleren adhv zijn beleid.

Iemand hoeft ook niet per se volledig en compleet te conformeren aan de technische definitie van het label "nazi" voordat je kan stellen dat hij/zij gestoord en gevaarlijk genoeg is om actievere middelen in te zetten om die persoon te stoppen.

Dus wanneer is iemand voor jou vogelvrij? Zeg me niet "nooit". Dat geloof ik niet zo goed.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_220178926
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het bagatelliseren of zelfs vergoelijken van fascistoïde tendensen ook.
Adoreren ook?
  zondag 22 februari 2026 @ 20:09:46 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220178947
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:07 schreef SpecialK het volgende:

Bijvoorbeeld door USAID stop te zetten (via Musk) zullen er ongeveer 2 miljoen mensen prematuur overlijden aan HIV, malaria, TB.
Wanneer de rijkste man ter wereld besluit dat de armste mensen ter wereld te veel geld kosten.

Wat een wereld.
Huilen dan.
pi_220178961
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2026 18:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Stukje Spider-Man meme :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:19:45 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220179119
quote:

[..]
De man doet nauwelijks iets anders

Communist, fascist etc.

Van politieke rivalen tot olympische atleten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:26:36 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220179231
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat Trump per se dood hoeft maar... uit interesse: waar ligt voor jou de grens? Want het zou wel eens kunnen dat als we dat gaan uitdiepen dat we er achter komen dat Trump die grens tehcnisch gezien al heeft behaald.

Bijvoorbeeld door USAID stop te zetten (via Musk) zullen er ongeveer 2 miljoen mensen prematuur overlijden aan HIV, malaria, TB, kindsterfte. Kan je zeggen "ja maar dat valt buiten de verantwoording van het Amerikaanse president" maargoed.. het is ... een cijfer...

Er zijn vele andere cijfers. Die jou misschien wel zouden bewegen. Maar waar je wellicht nog geen weet van hebt. Cijfers in de toekomst waar niemand nog echt weet van heeft maar die wel al zou kunnen extrapoleren adhv zijn beleid.

Iemand hoeft ook niet per se volledig en compleet te conformeren aan de technische definitie van het label "nazi" voordat je kan stellen dat hij/zij gestoord en gevaarlijk genoeg is om actievere middelen in te zetten om die persoon te stoppen.

Dus wanneer is iemand voor jou vogelvrij? Zeg me niet "nooit". Dat geloof ik niet zo goed.
Nooit lijkt me toch het enige juiste antwoord hier

Probleem hier is dat Trump zelf weinig moeite met dergelijke bewoordingen, hij zet die toon imo zelf en als de rest er dan in meegaat creeer je idd een omgeving waarin gevaarlijke types zich geroepen voelen om er wat aan te doen

Dat lijkt mij niet wenselijk maar laten we niet soen alsof dat eenrichtingsverkeer is
pi_220179248
quote:
88s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

Communist, fascist etc.

Haha, ze noemen Trump al zo lang een fascist/nazi/pedo/racist dat al deze woorden geen betekenis meer hebben.

Wat een armoe om dit te vergelijken met de daadwerkelijke oproepen tot agressie die de DNC lieden keer op keer spuwen.

twitter

En als iemand wat zegt, is het alsnog geen reden hoe labiel iemand ook is om een aanslag te plegen.
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 20:30:18 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220179278
quote:
88s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

Communist, fascist etc.

Dus two wrongs DO make a right? Gaan we onthouden. En nee, ook van trump is het imo niet normaal om zulke achterlijke onzin te verkondigen. Over wie dan ook. Vraag is: ben je bereid dat ook te zeggen, of zeg jij het alleen over trump en de zijnen en vind je het van anderen, of over trump/rechts in het algemeen, wel gewoon oke?
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:30:24 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220179280
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Haha, ze noemen Trump al zo lang een fascist/nazi/pedo/racist dat al deze woorden geen betekenis meer hebben.

Wat een armoe om dit te vergelijken met de daadwerkelijke oproepen tot agressie die de DNC lieden keer op keer spuwen.

[ x ]
I know, gaat beide kanten op

quote:
En als iemand wat zegt, is het alsnog geen reden hoe labiel iemand is om een aanslag te plegen.
Dat snap ik, dat staat ook niet in mijn posts
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:31:22 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220179304
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:30 schreef Danny het volgende:

[..]
Dus two wrongs DO make a right? Gaan we onthouden. En nee, ook van trump is het imo niet normaal om zulke achterlijke onzin te verkondigen. Over wie dan ook. Vraag is: ben je bereid dat ook te zeggen, of zeg jij het alleen over trump en de zijnen en vind je het van anderen, of over trump/rechts in het algemeen, wel gewoon oke?
Dat zeg ik al de hele tijd?
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 20:43:16 #77
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220179564
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat zeg ik al de hele tijd?
Heel goed. Nu de anderen hier nog.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:46:57 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220179629
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ x ]

En als iemand wat zegt, is het alsnog geen reden hoe labiel iemand ook is om een aanslag te plegen.
Ja maar hunsie :'( :'( :'( :'( !!!!11

Zo'n sterk argument altijd. Maar zeg eens, hoeveel van die lui in dat filmpje zijn president van het Amerikaanse volk?
Huilen dan.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:46:58 #79
459912 FlippingCoin
pi_220179630
Ik snap niet hoe je nu nog voor Trump kan zijn als Nederlander, nadat die heeft uitgesproken land van ons als Europa af te willen pakken, al dan niet onder dreiging van geweld.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:47:47 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220179650
quote:
16s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap niet hoe je nu nog voor Trump kan zijn als Nederlander, nadat die heeft uitgesproken land van ons als Europa af te willen pakken, al dan niet onder dreiging van geweld.
Ontoerekeningsvatbaarheid maatje. Niks anders.
Huilen dan.
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:48:29 #81
236264 crew  capricia
pi_220179655
Dat is Trump zijn huis toch?
Vreselijk dat er mensen zo gek zijn om daar een aanslag te willen plegen.
Zie het niet snel goedkomen met de VS. En laten we vooral ervoor waken om die idioterie hier niet over te nemen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220179665
quote:

Stam + t is lastig.
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:49:27 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220179675
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:43 schreef Danny het volgende:

[..]
Heel goed. Nu de anderen hier nog.
Aan beide kanten
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:49:35 #84
236264 crew  capricia
pi_220179678
quote:
16s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Je hoeft toch niet voor Trump te zijn (of tegen hem) om dit soort daden af te keuren.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 20:50:12 #85
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220179694
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Aan beide kanten
Ja, dat zeg ik al 26 jaar over alles hier op FOK! :)
  zondag 22 februari 2026 @ 20:51:56 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220179722
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Je hoeft toch niet voor Trump te zijn (of tegen hem) om dit soort daden af te keuren.
Maar roepen dat het allemaal door "demonisering" komt is nogal een aanname. En bovendien is Trump een van de figuren die dat zelf tot norm heeft gemaakt.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:52:18 #87
459912 FlippingCoin
pi_220179735
quote:

[..]
Dat zijn twee losse kwesties wmb.
  zondag 22 februari 2026 @ 20:52:54 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220179748
quote:

[..]
Gelukkig is dat ook helemaal geen punt van discussie.
Huilen dan.
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:53:52 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220179777
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik al 26 jaar over alles hier op FOK! :)
Toch ga je in de aanval op het moment dar ik aantoon dat Trump wel degelijk dit soort uitspraken doet (reactie op jouw post)
pi_220179785
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar roepen dat het allemaal door "demonisering" komt is nogal een aanname. En bovendien is Trump een van de figuren die dat zelf tot norm heeft gemaakt.
Onder andere na de moorden door ICE in Minneapolis. Wat een blamage was dat van deze 'president'.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 20:54:53 #91
236264 crew  capricia
pi_220179801
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat roep ik dan ook niet. Want ik weet nog helemaal niets over de dader.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin zondag 22 februari 2026 @ 20:58:22 #92
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220179864
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Toch ga je in de aanval op het moment dar ik aantoon dat Trump wel degelijk dit soort uitspraken doet (reactie op jouw post)
Ik keur het daar toch gewoon direct af, of niet?
pi_220179870
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:48 schreef capricia het volgende:
Zie het niet snel goedkomen met de VS. En laten we vooral ervoor waken om die idioterie hier niet over te nemen.
Net als het hele universiteitengedoe is dat een kwestie van tijd.

Een nadeel van SM.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:06:05 #94
236264 crew  capricia
pi_220180011
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Net als het hele universiteitengedoe is dat een kwestie van tijd.

Een nadeel van SM.
Eens.
Van Mark Rutte die zo af en toe (trouwens ook wel met bewaking) gewoon op de fiets kon, en Schoof die zijn marathons gewoon kon rennen, naar Rob Jetten die dan zwaar beveiligd moet worden?
Ik hoop het zo van niet.

Heb het gezien met die Max van den Berg met fakkels bij het huis en het gezin van Sigrid Kaag.
Verschrikkelijk dat er van die getroebleerde geesten zijn, die een mensenleven niet veel waard vinden.

En dan noem ik alle bedreigingen die Geert Wilders al jaren over zich heen krijgt niet eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 22 februari 2026 @ 21:08:47 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220180069
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:06 schreef capricia het volgende:

Max van den Berg
Die zit ondertussen in een Syrische gevangenis dus daar zullen we voorlopig weinig last van hebben :')
Huilen dan.
pi_220180070
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:48 schreef capricia het volgende:
Mar a Lago is zowel woonhuis van Trump als een privéclub waar de 500 leden voor inschrijving 1 miljoen hebben moeten neerleggen en per jaar 20.000 contributie betalen voor restaurants, zwembaden, spa, tennis baden, strand etc. De club is maar een halfjaar per jaar open, vanaf Halloween tot moederdag, dus nu 6 dagen per week geopend
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:15:19 #97
236264 crew  capricia
pi_220180193
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mar a Lago is zowel woonhuis van Trump als een privéclub waar de 500 leden voor inschrijving 1 miljoen hebben moeten neerleggen en per jaar 20.000 contributie betalen voor restaurants, zwembaden, spa, tennis baden, strand etc. De club is maar een halfjaar per jaar open, vanaf Halloween tot moederdag, dus nu 6 dagen per week geopend
Thanks.
Las over die club ook regelmatig iets in de Epstein-files. Genoeg jonge meiden leerde daar het masseren.

Ik weet niet wat de aanzet was voor de dader. Maar het is een schimmige wereld in die regionen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 22 februari 2026 @ 21:17:30 #98
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220180227
Het is wel apart.

Ik heb het zelf ook, "Oh een mogelijke aanslag op Trump...Goh!..........Oh El Mencho is gedood, dat even volgen!"
Alsof het gewoon is geworden, nu is het ook al de 3e? 4e keer?
  zondag 22 februari 2026 @ 21:21:29 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220180299
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die zit ondertussen in een Syrische gevangenis dus daar zullen we voorlopig weinig last van hebben :')
Sommige mensen :')
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:22:21 #100
236264 crew  capricia
pi_220180314
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:17 schreef Zoddie het volgende:
Het is wel apart.

Ik heb het zelf ook, "Oh een mogelijke aanslag op Trump...Goh!..........Oh El Mencho is gedood, dat even volgen!"
Alsof het gewoon is geworden, nu is het ook al de 3e? 4e keer?
Het vage is ook dat Trump daar momenteel helemaal niet is. Hij zit in Washington.

Dus ik weet ook niet of het wel specifiek tegen zijn leven gericht was.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:23:02 #101
236264 crew  capricia
pi_220180331
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zonder paspoort, lees ik.
Je hebt er maar een paar nodig die zo gek zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220180347
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Het vage is ook dat Trump daar momenteel helemaal niet is. Hij zit in Washington.

Dus ik weet ook helemaal niet of het wel specifiek op zijn leven gericht was.
Het knulletje was amper 20 jaar en vermist van huis. Tja.
  zondag 22 februari 2026 @ 21:25:35 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220180365
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het knulletje was amper 20 jaar en vermist van huis. Tja.
Sowieso, je weet als je dit doet dat je het met je leven gaat bekopen.
pi_220180378
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoe noemen ze dat ook weer? Suicide by cop?
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:27:48 #105
236264 crew  capricia
pi_220180396
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat heeft zelfs een naam. Suicide by Cop.

Dit hele gedoe klinkt ook niet alsof er veel voorbereid is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220180413
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat zei ik ;)
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:29:26 #107
236264 crew  capricia
pi_220180420
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zei ik ;)
:D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220180464
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Even zo goed enorm triest, ik hoop oprecht niet dat het een of andere gek het wel lukt om die seniel neer te schieten. Wordt ie nog een martelaar ook, moet er niet aan denken.
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 21:41:46 #109
236264 crew  capricia
pi_220180676
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even zo goed enorm triest, ik hoop oprecht niet dat het een of andere gek het wel lukt om die seniel neer te schieten. Wordt ie nog een martelaar ook, moet er niet aan denken.
Eens.
De VS heeft wel vaker (voornamelijk rassen-) spanningen gekend, ook gewelddadige. Maar als iemand Trump daadwerkelijk dood schiet, lijkt me dat het startschot voor heel veel meer ellende.
Ze hebben sws een historie van politiek geweld. En dat gaat dan zeker niet stoppen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 22 februari 2026 @ 21:53:32 #110
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220180926
Is er al een bewijs dan, dat Trump onschuldig is? Waarom zou je hem eigenlijk niet af mogen knallen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220180961
quote:

Sinds zijn vorige termijn? c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: