https://www.wsj.com/world(...)results&pos=2&page=1quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij zegt WSJ maar ik kan het zelf niet vinden nu.
Kwam ergens tegen dat de deur toch op een kier is gezet en een nieuwe afspraak op 2 maart gaat gebeuren..quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nexta meld het nu ook: Iran zou al de Amerikaanse voorwaarden afgewezen hebben
[ x ]
Iran heeft wel een keuze denk ik. Weigeren ze, dan stort de VS zich in de zoveelste kansloze oorlog en hoe langer dat duurt, des te lastiger het wordt het positief te spinnen voor zijn achterban. Maargoed, dat denk ik. Dat volk is best dom en slikt wel een hoop.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:42 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ze moeten toch inmiddels snappen dat het niet echt een keuze is.
Hup Pakistan, hup Afghanistan.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:44 schreef Bensel het volgende:
ondertussen gaat het los tussen pakistan en afghanistan.
Even for the record, heb je het over de Amerikanen, de Iraniërs of over beide?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 00:28 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Maargoed, dat denk ik. Dat volk is best dom en slikt wel een hoop.
Ik denk dat ze ook wel een atoomwapen in die MOPP kunnen steken. Daarmee zal het ook wel lukken.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:21 schreef Discombobulate het volgende:
Boots on the ground die berg in is de enige manier, maar die prijs gaat heel groot zijn.
Misschien daarom ook nu deze aanstaande grotere.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:35 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)tects-nuclear-sites/
Over de zeer matige vorige aanval, die werd verkocht als een groot succes.
Daarom gaat de Iraanse bevolking deze keer ook gewoon flink de lul zijn. Lekker heel de infrastructuur kapot schieten. Top idee.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien daarom ook nu deze aanstaande grotere.
Dat denk ik wel ja, maar met een air campaign kom je er niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien daarom ook nu deze aanstaande grotere.
Als je maar genoeg kapot maakt, kom je misschien in de buurt?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, maar met een air campaign kom je er niet.
In die bergen 250 meter onder de grond?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je maar genoeg kapot maakt, kom je misschien in de buurt?
Voor nu zet ik mijn money op vanavond/vannacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook:
[ x ]
Duidelijk imminent.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:13 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Vast weer een gasexplosie @:tweedeklum
Ze roepen nu een hoop mensen op het land te verlaten, beetje last minute dan als ze vannacht al gaan aanvallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:30 schreef Bensel het volgende:
ja, vannacht is het meest logische, gezien dat de beursen dan niet kunnen kelderen en er na 2 dagen voldoende duidelijk is wat de status is van het conflict (kan iran daadwerkelijk iets terugdoen)
Dan zullen de Yanks meteen ultra grote boos wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:36 schreef Perrin het volgende:
Mocht Iran weer raketten gaan afvuren dan is de kans dat ze per ongeluk Amerikaanse gear raken wel groot.
[ x ]
neug, niet echt. Ze roepen burgers en niet essentrieel personeel al langer op te vertrekken. Nu worden de laatste mensen aangespoord om te vertrekken. En is het meer een exercitie in: we hebben het in elk geval gevraagd. Oh, en wie zegt dat de amerikanen eerst aanvallen? Het kan nog steeeds heel goed dat iran als eerste een salvo afvuurt op israel en/of de straat van hormuz gaat blokkerenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze roepen nu een hoop mensen op het land te verlaten, beetje last minute dan als ze vannacht al gaan aanvallen.
Ik gok nog steeds op volgende week, de nacht van vrijdag naar zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |