Geef het je te doen. Blijkbaar niet zo makkelijk, gezien de lege bedrijfsterreinen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
bestemmingsplannen kun je wijzigen en prefab bouw kan veel werklui ter plekke vervangen
Hun uitkering zou lager kunnen als men de criminelen niet facilliteerde.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Uitkeringsgerechtigde, luiwammesen en uitvreters hebben ook baat bij veel bedrijvigheid. Hun uitkering moet toch ergens door opgebracht worden.
in strontweilanden wonen geen debielen alleen konijnenquote:Op zondag 1 maart 2026 11:58 schreef Telefoonvork het volgende:
Lees ik dat nou goed? Worden de gevolgen van het falend beleid van de regering nou bij het volk neer gelegd?
Er is zat ruimte om te bouwen.
Maar ja, milieuregels en debielen die eindeloos procederen hé. Die worden dus niet aangepakt.
kan niet , nu heb ik wel twee toiletten maar geen aparte ingangenquote:Op zondag 1 maart 2026 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heel veel woningen zijn ook niet echt te splitsen. Ja een tussenwoning van 120m2 voor één persoon is groot, maar hoe wil je dat in godsnaam opdelen?
Nog even los dat dit natuurlijk absurd is.
Leg uit. Van die lagere uitkeringquote:Op zondag 1 maart 2026 11:28 schreef torentje het volgende:
[..]
Hun uitkering zou lager kunnen als men de criminelen niet facilliteerde.
jawel er zijn wel 2 miljoen EU arbeidsmigranten in nederland , velen werken zwartquote:Op vrijdag 20 februari 2026 14:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Was het maar werkvee. Een aanzienlijk deel heeft niks bijdragen en zal niks bijdragen.
quote:De discussie over arbeidsmigratie wordt gevoerd op basis van cijfers die de werkelijkheid systematisch onderschatten", zegt Geert-Jan Waasdorp, directeur arbeidsmarkt bij Intelligence Group. "
Door registratiegaten, definitiebeperkingen en verouderde data hebben we slechts een klein deel in beeld van wat er werkelijk speelt op de Nederlandse arbeidsmarkt."
Criminelen zijn vaak uitkeringsgerechtigden (en andersom). Dus het niet faciliteren van criminelen, vereist juist verhoging van hun uitkering.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Moet ik voor jou het denkwerk gaan doen? Kun je dat zelf niet?
Al zijn die te splitsen. Op een gegeven moment loop je tegen problemen aan als: afvalcontainers die al het extra vuilnis niet aankunnen, te weinig parkeerplaatsen etc.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heel veel woningen zijn ook niet echt te splitsen. Ja een tussenwoning van 120m2 voor één persoon is groot, maar hoe wil je dat in godsnaam opdelen?
Wees blij dat er asielzoekers zijn. Ik las laatst dat ze heel veel kinderen zouden fokken. En gelet op dat steeds meer basisscholen en sportvoorzieningen voor kinderen moeten sluiten door ledentekort, is deze extra vorm van aanwas alleen maar welkom.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Cockwhale het volgende:
Hebben D666 en GroenSlinks leden al hun huizen inmiddels al opengesteld voor asielzoekers?
Dat is echt zo’n typische Nederlandse stuip, die vaak goed past bij progressieve mensen. Kiezen om mensen die het beter hebben even belerend aan te spreken “want zo kan het toch echt niet langer”. En dan vaak de oorspronkelijke “Nederlander”, want dat is lekker makkelijk scoren en het maakt toch niet af of je die afzeikt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit dus.
Oprotten met dat omgekeerde wereld gelul!
quote:Op zondag 1 maart 2026 21:43 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Wees blij dat er asielzoekers zijn. Ik las laatst dat ze heel veel kinderen zouden fokken. En gelet op dat steeds meer basisscholen en sportvoorzieningen voor kinderen moeten sluiten door ledentekort, is deze extra vorm van aanwas alleen maar welkom.
Iedereen is progressief totdat ie ze zelf in huis moet nemen.quote:Op zondag 1 maart 2026 23:11 schreef Feola het volgende:
[..]
Dat is echt zo’n typische Nederlandse stuip, die vaak goed past bij progressieve mensen. Kiezen om mensen die het beter hebben even belerend aan te spreken “want zo kan het toch echt niet langer”. En dan vaak de oorspronkelijke “Nederlander”, want dat is lekker makkelijk scoren en het maakt toch niet af of je die afzeikt.
Als dat de beste prestatie is die jij van die groep kan bedenken, dan is het hopeloos gesteld met de asielzoekers.quote:Op zondag 1 maart 2026 21:43 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Wees blij dat er asielzoekers zijn. Ik las laatst dat ze heel veel kinderen zouden fokken. En gelet op dat steeds meer basisscholen en sportvoorzieningen voor kinderen moeten sluiten door ledentekort, is deze extra vorm van aanwas alleen maar welkom.
Wat ben jij een extreem domme ****! Die scholen/clubs zijn er voor de kinderen, niet andersom!quote:Op zondag 1 maart 2026 21:43 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Maar echt, wat is jouw probleem met asielzoekers/statushouders? Heb je er uberhaupt ooit een ontmoet?
Dat lijkt leuk en aardig, maar uit eigen ervaring weet ik ook dat bij verlies, de tegenpartij voor de hogere kosten opdraait. Procedeer je tegen een overheidsbesluit/plan, dan gaat de samenleving dat dus betalen. <Maakt mij niet uit, daar niet van, maar wel goed om te bedenken dat je kosten ook opgebracht moeten worden.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:58 schreef Telefoonvork het volgende:
Kijk ik begrijp best dat milieuregels noodzakelijk zijn; zonder zouden we immers in een soort van hellscape leven. Maar zover doorschieten als de regering doet dat is nou ook weer teveel van het goede en dat belemmert alleen maar de bouw van nieuwe woningen.
Wat mij betreft mag in hoger beroep gaan bij de bestuursrechter dan ook meer kosten. Zeg elke keer dat je in hoger beroep gaat over dezelfde zaak, wordt er 10% toegevoegd aan de kosten die betaald moeten worden. Zo leren sommige idioten het snel genoeg af om eindeloos te procederen.
Hulde, dat je 2x zoveel praktische waarde in één post neerlegt. Het is weer een idee dat totaal los staat van de realiteit.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een doemscenario ...quote:Op zondag 1 maart 2026 21:43 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
Wees blij dat er asielzoekers zijn. Ik las laatst dat ze heel veel kinderen zouden fokken.
Niet afschaffen, maar het kan niet zo zijn dat half Nederland maar in de sociale huur moet wonen omdat de rest van de woningmarkt compleet verneukt is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 05:33 schreef TAmaru het volgende:
Sociale huur afschaffen. Probleem opgelost.
Het is een wisselwerking: er is decennia lang veel te veel geld in sociale huur en koopwoningen (HRA) gepompt, waardoor koopwoningen extreem duur zijn geworden en mensen met hoge inkomens in hun sociale huurwoning bleven/blijven.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet afschaffen, maar het kan niet zo zijn dat half Nederland maar in de sociale huur moet wonen omdat de rest van de woningmarkt compleet verneukt is.
Dat is nu al het geval, behalve die marktconforme huur dan.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:46 schreef CarbonC het volgende:
Maak de sociale huren marktconform en geef afhankelijk van het inkomen daarop huurtoeslaginfuus.
Dat is nu al het geval, behalve dat er geen alternatieven zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:46 schreef CarbonC het volgende:
Gaat iemand veel verdienen dan wordt het vanzelf aantrekkelijk om uit dat sociale huurhuis te gaan.
HRA compleet afschaffen.quote:Op maandag 2 maart 2026 08:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking: er is decennia lang veel te veel geld in sociale huur en koopwoningen (HRA) gepompt, waardoor koopwoningen extreem duur zijn geworden en mensen met hoge inkomens in hun sociale huurwoning bleven/blijven.
Dus blijft men in het sociale huurhuis zitten als men veel gaat verdienen.quote:[..]
Dat is nu al het geval, behalve die marktconforme huur dan.
Dat Almere Hout kan ook nog wel een stukje groter.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we hebben behoefte aan bouwlocaties , bouwgrond
De Eemvallei is een grote woningbouw locatie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |