Ik vind dat een land erbij gebaat is dat meerdere politieke kleuren zich kunnen en mogen uiten, is dat een enge gedachte?quote:
Dit is een antidemocratische ideologische sekte, wat anders dan een politieke kleur die zich "uit". In principe is dit een middelvinger naar hun broodheer, de nationale overheid, en daarmee ook naar jou en mij. Ze zeggen letterlijk: ja, geef mij maar geld maar rot op met je beleid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dat een land erbij gebaat is dat meerdere politieke kleuren zich kunnen en mogen uiten, is dat een enge gedachte?
Oh ik dacht dat van gog had gekopieerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De spelfouten in deze tekst....
Vind je dat dit ook geld voor gemeentes die zich niet aan de spreidingswet houden?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is een antidemocratische ideologische sekte, wat anders dan een politieke kleur die zich "uit". In principe is dit een middelvinger naar hun broodheer, de nationale overheid, en daarmee ook naar jou en mij. Ze zeggen letterlijk: ja, geef mij maar geld maar rot op met je beleid.
Dat zijn geen ideologische sektes. In principe hebben die dat wel uit te voeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind je dat dit ook geld voor gemeentes die zich niet aan de spreidingswet houden?
Kun je het verschil uitleggen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn geen ideologische sektes. In principe hebben die dat wel uit te voeren.
Inderdaad de pvv speelt niet met mensenlevens.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sorry.
Ja ze verpakken het net wat slimmer, maar GL is op zijn minst net zo gevaarlijk. Ik denk nog wel gevaarlijker want de iedereen laat de PVV maar gaan, maar dat GL krijgt nog zaken voor elkaar of doet wat het wil.
De inwoners van die gemeente stemmen altijd vrij progressief links.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:57 schreef Kopofmunt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat van gog had gekopieerd.
Maar goed de spelfouten doen niks van het verhaal.
Deze gemeente heeft niks op met hun burgers.
De bubbel van deugen staat boven alles.
Dat is meestal het geval met studenten en migranten steden..helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De inwoners van die gemeente stemmen altijd vrij progressief links.
Ja. Andere gemeenten hebben niet zo'n reeks aan "incidenten" als Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kun je het verschil uitleggen?
Een reeks “incidenten” typeert of iets een sekte is? Volgens mij zijn daar prima statistieken van die aangeven dat partijeb op de andere zijde van het politieke spectrum daar ook nogal in floreren.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Andere gemeenten hebben niet zo'n reeks aan "incidenten" als Amsterdam.
Amsterdam gaat zo een stad worden met al het het rif raf bij elkaarquote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:21 schreef Kottnauer het volgende:
Gemeente heeft een handhavingsplicht. Iedere legale inwoner van Amsterdam kan van de gemeente eisen dat ze de wet handhaven en dit zo nodig via de rechter afdwingen.
tenzij de raad tegen isquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn geen ideologische sektes. In principe hebben die dat wel uit te voeren.
al het onder volk trekt naar Amsterdamquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
Bestuur Amsterdam dient geruimd te worden en illegalen gewoon keihard aangepakt
Dan zul je die lui van GL-PvdA wel een stelletje engnekken vinden. Geen groter stelletje cancelaars.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind dat een land erbij gebaat is dat meerdere politieke kleuren zich kunnen en mogen uiten, is dat een enge gedachte?
kan ze niet terug gaan naar Congo??quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Stond gisteren weer te schreeuwen in Amsterdam. Iets met Congo ofzo
[ x ]
Congo is een voormalige Belgische kolonie. Laat dat mens gaan schreeuwen in Brussel. Ben benieuwd hoe lang de islamitische gemeenschap in Brussel dat zal accepteren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Stond gisteren weer te schreeuwen in Amsterdam. Iets met Congo ofzo
[ x ]
Volgens mij hebben alle partijen wel wat de nijging om heb ongevallige meningen te stoppenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:28 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dan zul je die lui van GL-PvdA wel een stelletje engnekken vinden. Geen groter stelletje cancelaars.
Goed punt. Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle partijen wel wat de nijging om heb ongevallige meningen te stoppen
Als iemands aanvraag wordt afgewezen hoort deze persoon geen toegang te hebben tot onze sociale voorzieningen. We gaan geen kinderen opleiden die hier niet horen te verblijven. Als de gemeente Amsterdam zich hier niet aan wilt houden moeten hier harde repressailles voor komen vanuit de Overheid.quote:33 van de 45 raadsleden stemden voor een motie van raadslid Milka Yemane (GL). Ze vrezen dat de strafbaarstelling ertoe zal leiden dat mensen zonder de juiste papieren zorg zullen mijden, geen aangifte meer durven doen en kinderen geen onderwijs meer krijgen.
Applaus vanaf de publieke tribune werd bij hoge uitzondering toegestaan door voorzitter Halsema.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |