....quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dan dat ze meisjes verkrachten en vermoorden?
Ik kan ook wat moorden opnoemen door niet illegalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met de moord op Lisa uit Abcoude?
Leef je soms onder 10 kilometer basalt?
Dat zal maar daar gaat het niet over.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan ook wat moorden opnoemen door niet illegalen.
Nou ja, kennelijk mag je in jouw optiek elke groep verantwoordelijk houden voor de daden van een individu.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zal maar daar gaat het niet over.
Aha, de eerste apologist is al gespot. Het was immers niet zo erg wat er met Lisa is gebeurt, zolang de buitenlanders maar Nederland kunnen blijven overspoelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk mag je in jouw optiek elke groep verantwoordelijk houden voor de daden van een individu.
Jij hebt het over haat en liefde, alsof het aantrekken van bootladingen illegalen geen enkele keerzijde kent dan liefde en positiviteit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk mag je in jouw optiek elke groep verantwoordelijk houden voor de daden van een individu.
Huh? Volgens mij heb je mijn overige posts niet gelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aha, de eerste apologist is al gespot. Het was immers niet zo erg wat er met Lisa is gebeurt, zolang de buitenlanders maar Nederland kunnen blijven overspoelen.
Klopt, niks gelezen. Maar die aanname die je maakt zou wel eens wat waarheid in kunnen zitten...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij heb je mijn overige posts niet gelezen.
Nogmaals: uitgeprocedeerd is illegaal en zo snel als mogelijk het land uit wat mij betreft.
Maar de aanname dat illegalen er per definitie op losmoorden en verkrachten is natuurlijk totaal het andere uiterste.
Ook dat zeg ik niet. Ik stel alleen dat ik niet inzie hoe barmhartigheid schadelijker is dan haat. De rest verzin je er echt zelf bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij hebt het over haat en liefde, alsof het aantrekken van bootladingen illegalen geen enkele keerzijde kent dan liefde en positiviteit.
Ik toon slechts aan dat dat dom en ongefundeerd gelul is.
Voor de rest niets.
Dat hebben we kunnen zien bij Lisa, barmhartige Samaritaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook dat zeg ik niet. Ik stel alleen dat ik niet inzie hoe barmhartigheid schadelijker is dan haat. De rest verzin je er echt zelf bij.
Ik denk dat er meer mensen dood gaan aan de gevolgen van haat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen zien bij Lisa, barmhartige Samaritaan.
Haat kan net zo goed van illegalen komen. Dus stop aub met deze act.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen dood gaan aan de gevolgen van haat.
Het altaar van de multiculti sekte vraagt constant nieuwe offers.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:05 schreef RamboDirk het volgende:
GroenLinks van Amsterdam offert gerust nog een elftal Lisa's op om te kunnen deugen. Wat een eng clubje is dat geworden, lijkt wel een cult of sekte.
Ach joh, een verkrachtinkje hier en daar. Hoort er allemaal bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Aha, de eerste apologist is al gespot. Het was immers niet zo erg wat er met Lisa is gebeurt, zolang de buitenlanders maar Nederland kunnen blijven overspoelen.
Ja kan gebeuren, dat we nog steeds niet het hoe en wat weten over die zaak hoort daar ook bij. Wij accepteren dat maarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ach joh, een verkrachtinkje hier en daar. Hoort er allemaal bij.
Stond gisteren weer te schreeuwen in Amsterdam. Iets met Congo ofzoquote:
Blij dat ik dat allemaal niet heb. Ken wel deze: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Stond gisteren weer te schreeuwen in Amsterdam. Iets met Congo ofzo
[ x ]
De spelfouten in deze tekst....quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:13 schreef Kopofmunt het volgende:
Gelukkig stelt het stadsbestuur geen hoge eisen aan de veiligheid van hun burgers/bewoners.
https://x.com/i/status/2024932239872561303
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 22:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Vind wel dat Amsterdam goed het links progressief vacuüm weet te vullen, dit zou eigenlijk GL/PvdA landelijk moeten doen.
Niet enkel illegalen maar migranten in het algemeen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij heb je mijn overige posts niet gelezen.
Nogmaals: uitgeprocedeerd is illegaal en zo snel als mogelijk het land uit wat mij betreft.
Maar de aantal dat illegalen er per definitie op losmoorden en verkrachten is natuurlijk totaal het andere uiterste.
quote:Antwoorden op Kamervragen over het bericht ‘Nieuw beeld van daders seksuele uitbuiting: bijna 90 procent heeft migratieachtergrond en ze vallen na straf terug in oud gedrag’
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |