Hij hoeft maar 1x te vallen en dan staat het 2-0 voor Canada ja, ik begrijp de spanning.quote:
Ze hebben nog 10 minuten!quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 1x te vallen en dan staat het 2-0 voor Canada ja, ik begrijp de spanning.
Die commentatoren zijn zo duidelijk voor Amerika he?quote:
Puck erinquote:
Dat ook, maar een heel lulverhaal beginnen over gelouterde ploeg dit dat, 2 seconden later hangt die.quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentatoren zijn zo duidelijk voor Amerika he?
lolquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentatoren zijn zo duidelijk voor Amerika he?
mooiquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:33 schreef The_Playmaker het volgende:
Natuurlijk is het OT. Al voor de 12de keer dat een WK/OS finale tussen deze twee naar OT gaat.
Bij het kunstschaatsen staat een Amerikaanse hoog op het moment. Mocht je wat antipathie nodig hebben, kun je daar naar schakelenquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit helemaal pro-Canada hier maar dan switchen ze naar curling en dan ben ik meteen weer tegen Canada. Emotionele achtbaan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |