Die zijn er ook, maar niet ongelimiteerdquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er reserves zijn, zeker op zo een groot toernooi (het belangrijkste toernooi).
Ik hoor het al, dit gaat weer niet lukken vandaag.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij 1x individueel olympisch goud toch best matig is
Ik vrees het ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dit gaat weer niet lukken vandaag.
De afgelopen 2x werd ze op deze afstand dwars gezeten door een Nederlandse die van pieken haar beroep heeft gemaakt, nu is de kans aanwezig dat ze wordt verslagen door een Nederlandse die haar eerste internationale 1500 meter rijdtquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dit gaat weer niet lukken vandaag.
Arjen van der Kieft.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:14 schreef wimderon het volgende:
Die 1:52.69 vind ik wel een sterretje verdienen. Dat was een kwartetstart.
Kokblock.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:15 schreef Zorro het volgende:
Ik reken al op Herbert: Kokje, Kokje, wat ga je doen?
🤨quote:
Die zitten ook vast op dit tijdstap nog naar de Nederlandse TV te kijken!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:18 schreef wimderon het volgende:
Ja, stel je voor dat we de tijden zouden weten.
De concurrentie zou bedeen helemaal in paniek raken en van strijdplan veranderen.
Ik geloof er echt niet in.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:18 schreef Felagund het volgende:
Groenewoud is wel een enigma, die kan zomaar opeens wel goed schaatsen.
Ik ga het doorgeven.quote:
Is dat een voordeel of een nadeel eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:14 schreef wimderon het volgende:
Die 1:52.69 vind ik wel een sterretje verdienen. Dat was een kwartetstart.
Ik hoop het wel hoor. Mondjes snoeren.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een voordeel of een nadeel eigenlijk?
Dit gaat weer een fantastische show worden!quote:
Een voordeel, want meer luchtcirculatie! Dus meer meewind en minder luchtweerstand.quote:
Met zo'n tijd tegen wat krabbelaars moet je ook wel 2x iemand inhalen gok ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een voordeel of een nadeel eigenlijk?
En mensen die in de weg rijden is de 1500 te kort voor, zoiets?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een voordeel, want meer luchtcirculatie! Dus meer meewind en minder luchtweerstand.
Goede vraag, zo groot verschil krijg je normaal gesproken niet nee. Of ze moet het meer dan 12 seconden verschil gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mensen die in de weg rijden is de 1500 te kort voor, zoiets?
Nu weten we nog niet wie zo snel start!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Wüst: “Er start niemand zo hard als haar…”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1:50 laag ook!quote:
Ik had niets verwacht.quote:
Toch iets te lang geweest de 2 weken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |