Een sweep als in dat Teun iedereen mee neemt?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een onvervalste sweep zou de pijnlijke valpartij van Michelle nog kunnen uitgummen
Ga het anders ff lekker lopen jinxen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou wel erg spijtig zijn als we nu 3, 4 en 5 worden eigenlijk.
Onze minste die twee Canadezen eraf laten rijden. Easy winquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou wel erg spijtig zijn als we nu 3, 4 en 5 worden eigenlijk.
Dan PEN en goud Canada.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:21 schreef butz0rs het volgende:
Wat als de ene Nederlander de andere eraf beukt en dan wint, en Canada 2e en 3e. Wordt hij dan DSQ if kan Nederland zeggen van 'laat maar zitten, ongelukje'
Itzhak gaat mondjes snoeren.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mannenploegenachtervolging zat dichter bij de derde plek dan deze losers
Ik zie bij Uytdehaage de hele tijd zijn kweilbekquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk alleen al voor haar en Joris 100 keer liever HBO Max
Co-commentator en niet geheel nieuw, want in Beijing vervulde ze al dezelfde rol.quote:
Vies snorretje ook. Kan beter als de nieuwe monsieur Poirot in een Agatha Christiefilm gaan spelen.quote:
Nu werd M.Velzeboer natuurlijk wel aangetikt, maar die moet niet in zo'n positie gebracht worden. Fout bij Poutsma zoals Ter Mors zei lijkt me inderdaad de juiste conclusie, zeker omdat je weet dat X. alles binnen schootsafstand wel afmaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er gereden werd om deze positie vast te houden en dan het verschil maken door Xandra Velzeboer in de laatste twee ronden.
Totaal onnodig om zoveel risico te nemen, zo vroeg in de race. Geen van de andere landen deed dat.
Dat je door anderen voor de sokken wordt gereden kan altijd, maar om het helemaal zelf te verknallen is 'typisch Nederlands' (cliche tussen aanhalingstekens)
Lijkt mij een befferquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vies snorretje ook. Kan beter als de nieuwe monsieur Poirot in een Agatha Christiefilm gaan spelen.
Die had destijds continu een luchtig toetje bij z’n mondhoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie bij Uytdehaage de hele tijd zijn kweilbek
Mag het een keer?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Tjongejonge. Wat een deceptie was die aflossing net.
familie van Marcel te Laatquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi Wikipedia-artikel wel over Itzhak de Laat. Één zin en verder alleen maar tabelletjes.
Teamsprintgodenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederland is geen teamsportland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |