Zitzak een olympische medaille zou ik wel moeite mee hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijgt iedereen wel een medaille!
Waarom? Is vaak genoeg heel belangrijk geweest, ondanks die fouten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zitzak een olympische medaille zou ik wel moeite mee hebben
Doet niet aan B-finales?quote:
Jens mag vanavond nog flink aan de bak.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef PzKpfw het volgende:
Die meiden kunnen wel wat troost gebruiken nu.
Hoort er wel bij hè? Xandra Velzeboer had natuurlijk sowieso Fontana wel verslagen in de laatste twee ronden...quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:26 schreef papert het volgende:
[..]
Maar ze waren waarschijnlijk helemaal hypes, dan valt het niet mee om heel rustig te blijven. Dan is een te harde duw makkelijk gegeven.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:29 schreef PzKpfw het volgende:
Die meiden kunnen wel wat troost straftraining gebruiken nu.
Die lijkt mij wel het type daarvoor ja, maar ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Gremen het volgende:
Zou Schulting ergens toch denken van "hehehe"
Michelle schaatste achterop een Canadese bij de wissel en ging onderuit.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik schakel net in. Wie is er overleden, ditmaal?
100%quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Gremen het volgende:
Die was zelf ook niet stabiel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Gremen het volgende:
Italië en Canada hebben ook wel een beetje gefaald. Die hadden na de val toch wel het goud en zilver moeten pakken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoort er wel bij hè? Xandra Velzeboer had natuurlijk sowieso Fontana wel verslagen in de laatste twee ronden...
Al besproken.quote:
Daar geloof ik niks van.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die lijkt mij wel het type daarvoor ja, maar ik kan het mis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |