Wat wordt dit voor gesprek shorttracktoernooi? Zijn we tevreden of blijven we gretig?quote:
Neuh.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou haar graag te hard aandouwen ja. Jij?
Nee dat was haar zus.quote:
Is een gemeenschappelijke vriend op Feestboek.quote:
Nooit haar fout!quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee die viel zelf nogal eens in de relay
Dat was eerder dit toernooi ook niet zo’n groot succesquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:16 schreef kilon het volgende:
Voortaan wat meer geduld hebben en erop vertrouwen dat Xandra altijd nog wel wat plekjes op kan schuiven. Leermomentje.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:16 schreef franklop het volgende:
Dit had met Schulting nooit gebeurd!
Ik dacht echt dat er gereden werd om deze positie vast te houden en dan het verschil maken door Xandra Velzeboer in de laatste twee ronden.quote:
Super jongens!quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Ter Mors eigenlijk continu eng.
Veel te weinig iconische DWDD-memes, daar moeten we toch iets aan doen eensquote:
Ik mag haar welquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
zou wel erg spijtig zijn als we nu 3, 4 en 5 worden eigenlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
We pakken sowieso een PLAK nu jaaaaa
Ik kijk alleen al voor haar en Joris 100 keer liever HBO Maxquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een onvervalste sweep zou de pijnlijke valpartij van Michelle nog kunnen uitgummenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
We pakken sowieso een PLAK nu jaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |