Die had destijds continu een luchtig toetje bij z’n mondhoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie bij Uytdehaage de hele tijd zijn kweilbek
Mag het een keer?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Tjongejonge. Wat een deceptie was die aflossing net.
familie van Marcel te Laatquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi Wikipedia-artikel wel over Itzhak de Laat. Één zin en verder alleen maar tabelletjes.
Teamsprintgodenquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederland is geen teamsportland.
Dat had die Botn ook deze Olympische spelen. Ook na de finish zonder gêne.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie bij Uytdehaage de hele tijd zijn kweilbek
De intentie om er voorbij te gaan was op dat moment helemaal niet nodig. Je zou denken dat zulke dingen wel voorbesproken worden op de één of andere manier.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu werd M.Velzeboer natuurlijk wel aangetikt, maar die moet niet in zo'n positie gebracht worden. Fout bij Poutsma zoals Ter Mors zei lijkt me inderdaad de juiste conclusie, zeker omdat je weet dat X. alles binnen schootsafstand wel afmaakt.
Hockeyers deden het ook prima op de afgelopen Spelen.quote:
Korfballers zijn ook vaak goedquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hockeyers deden het ook prima op de afgelopen Spelen.
Maar ze waren waarschijnlijk helemaal hypes, dan valt het niet mee om heel rustig te blijven. Dan is een te harde duw makkelijk gegeven.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu werd M.Velzeboer natuurlijk wel aangetikt, maar die moet niet in zo'n positie gebracht worden. Fout bij Poutsma zoals Ter Mors zei lijkt me inderdaad de juiste conclusie, zeker omdat je weet dat X. alles binnen schootsafstand wel afmaakt.
Vrouwenwaterpolo knijpt er ook lustig op los.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, gokken op de inhaalactie van Xandra was beter geweest dan deze risicovolle actie, maar het is ook wel een ingewikkelde sport.
Vooral ook zijn enige kans.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:26 schreef papert het volgende:
[..]
Ze doen op de NOS ook alsof Melle het heel goed heeft gedaan, maar dat was puur mazzel.
Krijgt iedereen wel een medaille!quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:28 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Shitzak niet gaat rijden, na de semi waarin hij de zwakste was en deze avond moet Melle erin
Dit moet even geëvalueerd gaan worden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland is geen teamwintersportland.
Dat gaat ook wel gebeuren mag ik hopen, anders is Niels af, ondanks het individuele succes.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:28 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat Shitzak niet gaat rijden, na de semi waarin hij de zwakste was en deze avond moet Melle erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |