Ze zijn bijna binnen dus.quote:
Nee. Over 10 jaar weer een documentaire genotquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is hier geen Facebook of X, ga maar iemand anders vervelen.
Oh mee eens, dat is nu eenmaal bijna allemaal wat competitiever omdat er wat meer landen zijn waar het niet ijskoud is en omdat bijna alle sporten nogal duur zijn.quote:
Op de Zomerspelen heb je heel veel onderdelen op schoenen zonder latten of schaatsen! En 500 zwemonderdelen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is allemaal een beetje van het zelfde
Daarom Zomerspelen >> winterspelen
En wat blotevoetenzandbalhooghouden.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Zomerspelen heb je heel veel onderdelen op schoenen zonder latten of schaatsen! En 500 zwemonderdelen.
4 onderdelen die zo heten vandaag ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:36 schreef Felagund het volgende:
Het is wel de dag van de massastart vandaag.
Die had eenquote:
Geef die man even een doekje om het braaksel van z'n bek te poetsen. Dit kan toch niet op live TV!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:40 schreef Felagund het volgende:
Lapalus ziet er niet meer fris uit.
Je moet het ook niet op hun tempo proberen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou na een paar kilometer al kotsend door het leven gaan denk ik
Raar dat Niskanen niet nog even doorging dan, hij was er bijna.quote:
Die doet zijn beste Simon Yates.quote:
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is het langlaufen toch een ongelofelijke flopshow deze spelen.
Het is nog een wonder dat er nog geen sweep is geweest bij de mannen voor Noorwegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.
Gaan ze nu goed makenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog een wonder dat er nog geen sweep is geweest bij de mannen voor Noorwegen.
Peloton kan nog terugkomen?quote:
Ja, grotendeels. Ik had het bij de vrouwen nog enigszins kijkbaar verwacht, met strijd bij de Zweedse dames onderling, ware het niet dat Karlsson ineens in een schroeivorm is en Diggins is toch ook wel wat minder.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.
Ik probeer een slim antwoord terug te geven maar het lukt me niet.quote:
Volgens de Wet van Herbert gaat de kopgroep het nog lastig krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik probeer een slim antwoord terug te geven maar het lukt me niet.
Zomerspelen heb je ook veel onderdelen van hetzelfde. Als je het niet leuk vindt, sla je deze sport over.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is allemaal een beetje van het zelfde
Daarom Zomerspelen >> winterspelen
Er is gelukkig nog voldoende andere sport vandaag.quote:
Buiten zwemmen valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zomerspelen heb je ook veel onderdelen van hetzelfde. Als je het niet leuk vindt, sla je deze sport over.
We moeten hopen dat Nyenget nog Klaebo wat partij kan geven nu het zo snel is gegaan.quote:
En dan doen we hier altijd graag of dit soort taferelen alleen bij het schaatsen een probleem is.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is het langlaufen toch een ongelofelijke flopshow deze spelen.
Alleen de Noren trainen inderdaad, de rest gooit er met de pet naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Het lijkt haast wel alsof ze hiervoor getraind hebben.
Dan kan Schumacher weer terug komen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:13 schreef Montov het volgende:
Noren wisselen niet, de rest wel. Als er nu een safety car komt...
Die Schumacher doet het helaas niet zo geweldig op de ski's.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan Schumacher weer terug komen?
Zometeen de Zweden ook, al heeft Weng wellicht nog zin om brons te halen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, is dit de laatste 50k op de OWS? Want de Noren maken het wel erg makkelijk om wat ruimte in het programma te vinden voor andere sporten.
Nee, van koningsnummers blijf je af.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, is dit de laatste 50k op de OWS? Want de Noren maken het wel erg makkelijk om wat ruimte in het programma te vinden voor andere sporten.
Is het niet het probleem het aantal atleten? Er is genoeg ruimte op het programma. Lijkt mij niet dat ze dit onderdeel snel schrappen, is het niet een beetje de marathon van de Winterspelen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Ik denk dat ze de mazzel hebben dat ze dit op de laatste twee dagen doen. En ze op de laatste dag nog wel een klassiek nummer willen hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Dat heeft hij de hele Spelen al, compleet uit zijn dak voor de strijd om plek 14 in de 2mansbob oid. "Ongelooflijk, er zit maar 3 honderdste tussen!!!"quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:13 schreef mitt het volgende:
Ivo gaat het uit verveling ook maar hebben over DE STRIJD OM PLEK TIEN
Bij de bob ga je bij de 14e starter in run 3 ook niet naar de eerste plaats kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft hij de hele Spelen al, compleet uit zijn dak voor de strijd om plek 14 in de 2mansbob oid. "Ongelooflijk, er zit maar 3 honderdste tussen!!!"
Maar wel leuk, enthousiaste commentators maken een sport gewoon leuker.
Ik begrijp het sentiment maar dit is natuurlijk wel pijnlijk. Een sweep is een ding, maar dit duurt dan nog ruim een uur en het verschil is gigantisch. En dan heb ik het gevoel dat ze al lang niet meer volle bak gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, van koningsnummers blijf je af.
Helemaal eensen hij doet het prima, maar het valt wel op dat hij zelfs de strijd om de middenmootplekken gewoon nog heel spannend kan maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de bob ga je bij de 14e starter in run 3 ook niet naar de eerste plaats kijken natuurlijk
Dit zijn wel Gewiss praktijken ja, maar ik denk niet dat 1 Spelen een zwiep iets uit gaat maken. Het is niet zo dat na Sochi het schaatsen werd geschrapt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het sentiment maar dit is natuurlijk wel pijnlijk. Een sweep is een ding, maar dit duurt dan nog ruim een uur en het verschil is gigantisch. En dan heb ik het gevoel dat ze al lang niet meer volle bak gaan.
Schijnbaar niet, maar misschien heb ik het net als Ivo gemist.quote:
Rondere wielen, gladdere wax. Noortjes hebben het langlaufen uitgespeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, maar misschien heb ik het net als Ivo gemist.
Dat wordt spannend!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:50 schreef Montov het volgende:
De voorste 3 zijn wel wat aan het sparen voor een eindsprint.
Zouden ze hebben afgesproken om niet te wisselen om de andere Noren nog een kans te geven om Klaebo te verslaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rondere wielen, gladdere wax. Noortjes hebben het langlaufen uitgespeeld.
Ik heb gehoord dat die Klaebo een behoorlijke sprint in zijn benen heeft!quote:
Dat hebben we deze OWS nog niet gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Johannes wachten tot laatste heuveltje ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |