Ja, grotendeels. Ik had het bij de vrouwen nog enigszins kijkbaar verwacht, met strijd bij de Zweedse dames onderling, ware het niet dat Karlsson ineens in een schroeivorm is en Diggins is toch ook wel wat minder.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.
Ik probeer een slim antwoord terug te geven maar het lukt me niet.quote:
Volgens de Wet van Herbert gaat de kopgroep het nog lastig krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik probeer een slim antwoord terug te geven maar het lukt me niet.
Zomerspelen heb je ook veel onderdelen van hetzelfde. Als je het niet leuk vindt, sla je deze sport over.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is allemaal een beetje van het zelfde
Daarom Zomerspelen >> winterspelen
Er is gelukkig nog voldoende andere sport vandaag.quote:
Buiten zwemmen valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zomerspelen heb je ook veel onderdelen van hetzelfde. Als je het niet leuk vindt, sla je deze sport over.
We moeten hopen dat Nyenget nog Klaebo wat partij kan geven nu het zo snel is gegaan.quote:
En dan doen we hier altijd graag of dit soort taferelen alleen bij het schaatsen een probleem is.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is het langlaufen toch een ongelofelijke flopshow deze spelen.
Alleen de Noren trainen inderdaad, de rest gooit er met de pet naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
Het lijkt haast wel alsof ze hiervoor getraind hebben.
Dan kan Schumacher weer terug komen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:13 schreef Montov het volgende:
Noren wisselen niet, de rest wel. Als er nu een safety car komt...
Die Schumacher doet het helaas niet zo geweldig op de ski's.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kan Schumacher weer terug komen?
Zometeen de Zweden ook, al heeft Weng wellicht nog zin om brons te halen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, is dit de laatste 50k op de OWS? Want de Noren maken het wel erg makkelijk om wat ruimte in het programma te vinden voor andere sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |