Geef die man even een doekje om het braaksel van z'n bek te poetsen. Dit kan toch niet op live TV!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:40 schreef Felagund het volgende:
Lapalus ziet er niet meer fris uit.
Je moet het ook niet op hun tempo proberen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou na een paar kilometer al kotsend door het leven gaan denk ik
Raar dat Niskanen niet nog even doorging dan, hij was er bijna.quote:
Die doet zijn beste Simon Yates.quote:
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is het langlaufen toch een ongelofelijke flopshow deze spelen.
Het is nog een wonder dat er nog geen sweep is geweest bij de mannen voor Noorwegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.
Gaan ze nu goed makenquote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog een wonder dat er nog geen sweep is geweest bij de mannen voor Noorwegen.
Peloton kan nog terugkomen?quote:
Ja, grotendeels. Ik had het bij de vrouwen nog enigszins kijkbaar verwacht, met strijd bij de Zweedse dames onderling, ware het niet dat Karlsson ineens in een schroeivorm is en Diggins is toch ook wel wat minder.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was vooraf wel duidelijk toch? Noorwegen veel te sterk bij de mannen, Zweden veel te sterk bij de vrouwen. Het is dat Ebba besloot de sneeuw van wat dichterbij te bekijken of we hadden 6 goud voor Noorwegen bij de mannen en 6 goud voor de Zweden bij de vrowuwen.
Ik probeer een slim antwoord terug te geven maar het lukt me niet.quote:
Volgens de Wet van Herbert gaat de kopgroep het nog lastig krijgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik probeer een slim antwoord terug te geven maar het lukt me niet.
Zomerspelen heb je ook veel onderdelen van hetzelfde. Als je het niet leuk vindt, sla je deze sport over.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 11:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Precies het is allemaal een beetje van het zelfde
Daarom Zomerspelen >> winterspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |